Rare buik

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wil iemand een paar hersencellen doneren ofzo? Gaat anders echt niet goed komen........

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
      Wil iemand een paar hersencellen doneren ofzo? Gaat anders echt niet goed komen........

Dude ik weet zelf wat ik doe, ik at alleen vandaag veel omdat ik er zin in had ik weet heus wel dat ik niet zoveel mag eten anders kom ik snel in vetmassa aan -.-

Comment

gast ga nou maar eerst over voeding en trainen lezen

lijkt me beter voor iedereen
        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by jowblob View Post
          Dude ik weet zelf wat ik doe, ik at alleen vandaag veel omdat ik er zin in had ik weet heus wel dat ik niet zoveel mag eten anders kom ik snel in vetmassa aan -.-
          Tuurlijk! Weet je wat, volgende keer stel ik jou wel vragen over mijn schema, jij bent de expert! [/sarcasm off]

Comment

Tuurlijk! Weet je wat, volgende keer stel ik jou wel vragen over mijn schema, jij bent de expert! [/sarcasm off]
            Tuurlijk,

http://i54.tinypic.com/xlmfky.jpg
            http://i44.tinypic.com/2u8j6ds.jpg
            4 maanden training 60-61kg - 67-68kg

deze 2 foto's bewijzen dat ik genoeg weet over voeding en training. Dus ga hier geen expert uithangen.
            Als ik advies ga volgen dan volg ik het van normale forum leden zoals Mauke en Marnop die eigenlijk nooit onzin zeggen... En andere leden natuurlijk...

Comment

deze 2 foto's bewijzen dat ik genoeg weet over voeding en training.
              Nee je weet niet genoeg, misschien wel wat, maar nog zeker niet genoeg, anders zou je geen vragen stellen hier. Een beetje beleefdheid kan ook geen kwaad aangezien iedereen je probeert te helpen.
              Laissez Faire

Comment

plus beginnergains krijg je hoe dan ook.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                  plus beginnergains krijg je hoe dan ook.
                  Ja dat ook!
                  Laissez Faire

Comment

Yep beginner gainz ik train natuurlijk zo lang als jullie dus kan ik me lekker bewijzen...

Comment

Je bedoelt de Marnop die je heeft aangeraden om op onderhoud te eten? Precies dus wat je nu dus niet hebt gedaan? Dat noem je advies volgen?

I'm lost........

Maar goed joh, wees blij met je beginnersgains. En wees zo slim om in het vervolg de adviezen wel op te volgen, anders kom je geen reet verder. Het blijft echt niet constant zo makkelijk gaan.

Comment

Je bedoelt de Marnop die je heeft aangeraden om op onderhoud te eten? Precies dus wat je nu dus niet hebt gedaan? Dat noem je advies volgen?

I'm lost........

Maar goed joh, wees blij met je beginnersgains. En wees zo slim om in het vervolg de adviezen wel op te volgen, anders kom je geen reet verder. Het blijft echt niet constant zo makkelijk gaan.
                        Wie zegt dat ik al begonnen ben met trainen? Ik ben vandaag niet eens gaan trainen! Vanaf maandag ga ik met een vaste schema beginnen en wie had gezegt dat dit mijn voedingschema was? Serieusly als je niks normaals te zeggen hebt en niks weet kun je beter niet posten!!! Ik zei alleen dat ik vandaag veel had gegeten en dat was alles en dan ga je me advies geven .... Toch bedankt bro!
                        Last edited by jowblob; 16-11-2011, 18:56.

Comment

Gewoon doen joh en vooral onze adviezen niet volgen. Gewoon 100-200 whey per dag dan word je vast een top bodybuilder binnen paar weken.
                          Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

Originally posted by stealthy View Post
                            Gewoon doen joh en vooral onze adviezen niet volgen. Gewoon 100-200 whey per dag dan word je vast een top bodybuilder binnen paar weken.
                            60 gram per dag. Alweer iets niet gelezen of gemist?

Comment

Had net whey isolaat perfection gekregen, er staat dat je maar een maatschepje moet nemen van 28gr. Maar ik wil eigenlijk 400gram in de week nemen dus na de training 100gram nemen kan dat ook? dus 4x in de week 100 gram

60 gram per dag. Alweer iets niet gelezen of gemist?

Ehh nee?
                              Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

Originally posted by stealthy View Post
                                Ehh nee?
                                Ja op dit moment ben ik serieus bezig ik ga 7x per week 60gram whey nemen.+ veel voeding ik probeer voor 1 Januari 2012 1-2kg aan te komen. Dit is mijn doel op dit moment dan.. En voor 2012 Juli wil ik 75 kg halen. Dus op dit moment ga ik weer serieus trainen net als in het begin toen kwam ik razend veel kg's aan en ik at ook veel meer dan nu.
                                Down syndroom.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X