Rare buik

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Mauke View Post
    benen horizontaal op een bench en deze klemmen, 20kg op je borst en je bovenlichaam van decline naar incline bewegen, die ga je voelen!
    .

Deze dus ongeveer, maar dan dus met 20kilo of beginnen met 10 kilo voor je borst houden.
    Laat iemand op het bankje zitten om je voeten op de plek te houden.
    Je komt dan omhoog en de schijf geef je aan die ander, dan weer omlaag en weer omhoog dan pak je de schijf weer aan., dan heb je 1 rep gemaakt, haha. En zo ga je door tot je bij de 10 of 20 bent oid.

Lekker oldskool.

Planks vind ik niks, leuk voor een sterkere stabiliteit maar niet voor dikke abs blokken.

Filmpje van de weighted sit-ups met bankje alleen moet je 'm zoals bovenstaand uitvoeren.:

http://www.youtube.com/watch?v=mV5rNp69OZM

Als je nog een zware wil dan roep je maar.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by fit4free View Post
      Wat zijn je stats?

Ga boven je behoefte eten.

bulken cutten bulken cutten bulken cutten

niks d'r van, gewoon eten wat je nodig hebt. bulken cutten bulken cutten is geen goed systeem, is waardeloos.

Comment

Juist die ga ik zeker doen!

En je hebt ook nog een toestel, waar je op gaat zitten.
        Om je voeten achter te steken.
        Dan kan je een schijf gewicht op je buik doen en heel ver naar beneden hangen.
        Iemand enig idee welke oefening ik hier bedoel?

Comment

Originally posted by marnop View Post
          niks d'r van, gewoon eten wat je nodig hebt. bulken cutten bulken cutten is geen goed systeem, is waardeloos.
          Je hebt gelijk.
          BB's , cutten die wel voor een wedstrijd?

Comment

heb een vraagje, wat is eigenlijk beter whey isolate of ultimate creatine? En wat is het verschil tussen deze suplemmenten want ik wil aan me moeder geld vragen dan kan ik subs kopen. en ben 17

Comment

Originally posted by fit4free View Post
              Je hebt gelijk.
              BB's , cutten die wel voor een wedstrijd?
              We zorgen er wel voor dat we droog en ripped staan voor een wedstrijd, dat wel. Maar meestal niet door te weinig te gaan eten.

Comment

Originally posted by jowblob View Post
                heb een vraagje, wat is eigenlijk beter whey isolate of ultimate creatine? En wat is het verschil tussen deze suplemmenten want ik wil aan me moeder geld vragen dan kan ik subs kopen. en ben 17
                je kan net zo goed vragen of een appel beter is dan een kokosnoot.
                dit zijn 2 totaal verschillende supps.. niet eens vergelijkbaar.
                whey is voor spierherstel en bevorderd spiergroei (hiervoor heeft je lichaam eiwit nodig en dit zit in whey shakes)
                creatine is een goedje wat zorgt voor meer kracht/uithoudingsvermogen en uitstel van verzuring in de spieren (niet iedereen reageert hier goed op)
                mijn advies is eerst trainen met whey shakes (circa. 10 min na training nemen) en kijken hoe dat gaat.
                dan eens met creatine proberen of een andere pre-workout supp om te zien of dat verbetering is.
                ik vindt creatine waste of money, maar sommige vinden het een wondermiddel :/

Edit: er is een stickie die je alles verteld over creatine, gebruik de zoekfunctie van het forum en zoek naar whey of creatine genoeg leesvoer voor de rest van de ochtend
                BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

ik wil weten of ik 75kg kan wegen dus 7/8kg aankomen en de zelfde bf hebben 14% kan dit me lukken voor juli 2012?. Of lukt het me alleen met wat lagere gewicht?
                  het is haalbaar, maar het ligt er maar net aan wat jij er voor wil opofferen.
                  -geen 1 training overslaan
                  -geen 1 maaltijd overslaan (minimaal 6x per dag maaltijden eten)
                  -pak altijd tussen de 8 a 10uur slaap
                  -powernappen is toegestaan
                  -drank gebruik tot 0 houden of een enkel glaasje
                  -geef elke training maximaal
                  -logboek bijhouden kan handig zijn
                  -wees niet streng voor je zelf, wees heel streng naar je zelf.
                  -Als je naar de gym gaat moet je weten wat je gaat doen, hier kan je je geestelijk op voorbereiden en klaar maken voor de spartaanse training.

succes gegarandeerd

EDIT: whey en creatine zijn verschillende producten, zou lekker met de whey beginnen.
                  Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                    het is haalbaar, maar het ligt er maar net aan wat jij er voor wil opofferen.
                    -geen 1 training overslaan
                    -geen 1 maaltijd overslaan (minimaal 6x per dag maaltijden eten)
                    -pak altijd tussen de 8 a 10uur slaap
                    -powernappen is toegestaan
                    -drank gebruik tot 0 houden of een enkel glaasje
                    -geef elke training maximaal
                    -logboek bijhouden kan handig zijn
                    -wees niet streng voor je zelf, wees heel streng naar je zelf.
                    -Als je naar de gym gaat moet je weten wat je gaat doen, hier kan je je geestelijk op voorbereiden en klaar maken voor de spartaanse training.

succes gegarandeerd

EDIT: whey en creatine zijn verschillende producten, zou lekker met de whey beginnen.
                    Oke dank je wel, is xtend dit:XTEND - Creatine - Pre Workout - XTEND - Body en Fitshop een beetje vergeleken met whey? Want ik had ooit een paar whey samples gekregen van dutchbodybuilding actie maar ik kreeg puistjes van daarom wil ik eigenlijk geen whey nemen.

Comment

Oke dank je wel, is xtend dit:XTEND - Creatine - Pre Workout - XTEND - Body en Fitshop een beetje vergeleken met whey? Want ik had ooit een paar whey samples gekregen van dutchbodybuilding actie maar ik kreeg puistjes van daarom wil ik eigenlijk geen whey nemen.
                      je kan proberen dan whey issolaat dit is een puurdere vorm van eiwitten en veel krijgen hier geen puistjes van.

en de creatine die je linkt is niet vergelijkbaar met whey.
                      Calisthenics / Street workout

Comment

dit zei je op dezelfde dag:

6 maanden fitness... Die jongen weet volgens mij niet eens wat whey is.
                        sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
                          dit zei je op dezelfde dag:

HAHAHAHAHA ja deze jongen dient maar eens ontmaskerd te worden; chapeau!
                          Laissez Faire

Comment

Had vandaag eindelijk whey isolate gekocht... We zullen zien.. Ik train 3/4 x per week en hoeveel gram moet ik nemen na de training?
                            Leuk dat je cadeau's krijgt bij body en fit shop heb een shaker beker als cadeau kan ik me shakies lekker shaken. lololol

Comment

hoeveel gram moet ik nemen na de training?
                              Ben je niet in staat de verpakking te lezen? Of desnoods op de website?
                              Laissez Faire

Comment

Originally posted by marnop View Post
                                We zorgen er wel voor dat we droog en ripped staan voor een wedstrijd, dat wel. Maar meestal niet door te weinig te gaan eten.
                                Zag in "I wanna look like that guy" die kerel wel korten op zijn kh in de laatste weken voor de wedstrijd...
                                189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                                Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X