Rare buik

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het is niet de whey die je aan het groeien maakt. Whey is handig om op momenten te nemen waar een maaltijd even niet kan als voorlopige maaltijd. Geen wondermiddel, geen vervanging voor voeding. Bij je ontbijt kun je wat nemen en na je training verder moet voeding voldoende zijn. Je gaat vanaf maandag met een schema beginnen? Zou je die eens kunnen posten?
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
      Het is niet de whey die je aan het groeien maakt. Whey is handig om op momenten te nemen waar een maaltijd even niet kan als voorlopige maaltijd. Geen wondermiddel, geen vervanging voor voeding. Bij je ontbijt kun je wat nemen en na je training verder moet voeding voldoende zijn. Je gaat vanaf maandag met een schema beginnen? Zou je die eens kunnen posten?
      Goh, dat wist ik niet bedankt ))
      Heb geen hulp nodig met m'n schema bedankt.

Comment

En toch heb je moeite aan te komen, waarom niet even wat extra feedback op je schema ontvangen is altijd fijn toch? Ikzelf heb mijne ook nog verre van perfect dus betwijfel of dat bij jou wel het geval is.
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Hij is banned btw.
          Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

Zat eraan te komen...

Comment

ben ik de enigste of heeft hij iedereen hier een vriendenverzoek gestuurd.
              conclusie: sarcastische opmerkingen maken maakt vrienden :/
              anyway ik zou zeggen, thread closed
              BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Ik had vanmiddag ook al een vriendverzoek van hem :P Ondanks mijn vreugde om misschien wel mijn eerste echte bodynet vriend heb ik zijn verzoek toch maar gelaten voor wat het is :P

Comment

Die jongen heeft al vaker gezegt dat hij geen hulp nodig heeft. Toch blijven jullie doorgaan. Dat is wat ik noem zielig en nu is ie geband omdat hij geen hulp wou. Wat een kut forum zeg ik blijf maar voorlopig bij dutchbodybuilding.

Comment

Originally posted by Keylogger View Post
                    Die jongen heeft al vaker gezegt dat hij geen hulp nodig heeft. Toch blijven jullie doorgaan. Dat is wat ik noem zielig en nu is ie geband omdat hij geen hulp wou. Wat een kut forum zeg ik blijf maar voorlopig bij dutchbodybuilding.

niet huilie huilie doen omdat je vriendje weg is
                    Calisthenics / Street workout

Comment

ik wou nog een blowjob van hem
                      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

@keylogger; was jij daar niet gebanned omdat je kloontjes aanmaakte?

Comment

Originally posted by Keylogger View Post

Blowjob wilt niet luisteren.
                          En ga dan naar dutch en ga hier niet zielig lopen doen, stakker.
                          Zijn we ook gelijk van jou af.

Comment

Dan mag je lekker samen met je vriendje op msn verder praten, Permban in tegenstelling tot je vriendje die over een week weer terug kan komen jij vind het echter nix hier dus hoeft geen tijdelijke ban..
                            In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                            Squat 230 kilo
                            Bankdrukken 137.5 kilo
                            Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...