Rare buik

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Had net whey isolaat perfection gekregen, er staat dat je maar een maatschepje moet nemen van 28gr. Maar ik wil eigenlijk 400gram in de week nemen dus na de training 100gram nemen kan dat ook? dus 4x in de week 100 gram

Comment

Originally posted by jowblob View Post
      Had net whey isolaat perfection gekregen, er staat dat je maar een maatschepje moet nemen van 28gr. Maar ik wil eigenlijk 400gram in de week nemen dus na de training 100gram nemen kan dat ook? dus 4x in de week 100 gram
      ik ga hier niet eens meer op in, succes met je training "gniffel gniffel"
      BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

100gram is overkill, dat slaat nergens op dan heb je in 1 miezerige maaltijd bijna 100gram eiwittten binnen

dan moet je trouwens body&fitshop wel ff waarschuwen dat jij hun nieuwe massaconsument wordt.
        “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
          100gram is overkill, dat slaat nergens op dan heb je in 1 miezerige maaltijd bijna 100gram eiwittten binnen

dan moet je trouwens body&fitshop wel ff waarschuwen dat jij hun nieuwe massaconsument wordt.

Het was toch volgens mij 2 gram per kilo dus ongeveer 130 gram na de training + voedsel kom ik neer op ongeveer 180-200? zou toch goed zijnz/

Comment

Het was toch volgens mij 2 gram per kilo dus ongeveer 130 gram na de training + voedsel kom ik neer op ongeveer 180-200? zou toch goed zijnz/
            Ik moet echt serieus aankomen ik blijf al 3 weken op 67-68kg rond schomellen het is tijd om binnen 1-2 maanden 70kg te halen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
            Last edited by jowblob; 16-11-2011, 15:39.

Comment

Goed gaan vreten dan, je zit hier nu al een tijdje toch? Als je wat moeite had gedaan woog je allang 70+ kg. Stel nou eens een keer een degelijk voedingsschema samen en flikker die 130?? gram whey eruit. Ga eens moeite doen man.
              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                Goed gaan vreten dan, je zit hier nu al een tijdje toch? Als je wat moeite had gedaan woog je allang 70+ kg. Stel nou eens een keer een degelijk voedingsschema samen en flikker die 130?? gram whey eruit. Ga eens moeite doen man.
                Ja op dit moment ben ik serieus bezig ik ga 7x per week 60gram whey nemen.+ veel voeding ik probeer voor 1 Januari 2012 1-2kg aan te komen. Dit is mijn doel op dit moment dan.. En voor 2012 Juli wil ik 75 kg halen. Dus op dit moment ga ik weer serieus trainen net als in het begin toen kwam ik razend veel kg's aan en ik at ook veel meer dan nu.

Comment

en toch heb ik nog nergens een schematje staan wat je precies eet op een dag. dump dat ding nou eerst eens, dan weten wat en hoeveel je moet gaan eten om boven die 70 kg te komen.

je doet btw wel erg weinig moeite om zelf dingen op te zoeken, ik durf bijna de vergelijking te maken met een schreeuwend kind die bij zn ouders staat te schreeuwen dat ie pokemon kaarten wil.
                  BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Zou idd richten op meer spiermassa
                    -Train to be a motherfucker-

Comment

Originally posted by Catty View Post
                      en toch heb ik nog nergens een schematje staan wat je precies eet op een dag. dump dat ding nou eerst eens, dan weten wat en hoeveel je moet gaan eten om boven die 70 kg te komen.

je doet btw wel erg weinig moeite om zelf dingen op te zoeken, ik durf bijna de vergelijking te maken met een schreeuwend kind die bij zn ouders staat te schreeuwen dat ie pokemon kaarten wil.
                      Is de leeftijd

Maareh, ik neem altijd 2 scoops (dus 40gr) whey na de training. Verder 1 scoop 's ochtends. Maar je kan ze ook op de dagen nemen dat je niet traint he!
                      Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by Toph View Post
                        Is de leeftijd

Maareh, ik neem altijd 2 scoops (dus 40gr) whey na de training. Verder 1 scoop 's ochtends. Maar je kan ze ook op de dagen nemen dat je niet traint he!
                        je kan s ochtens ook wel 2scoops nemen en een half uur voor de training

Comment

Heb vandaag ruim 5000-6000 ckal (veel kip/bacon/macaroni/pindakaas/en veel melkbroodjes met tonijn naar binnen gewerkt met 60gram whey ik probeer het zo lang mogelijk vol te houden to Januari. Ik heb er echt spijt van dat ik die 3 weken had verwaarloosd en niks aankwam... Maar ja nu ik whey heb hopelijk krijg ik ook wat meer massa...

Comment

Meen je dit nou serieus of ben je aan het trollen?

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                              Meen je dit nou serieus of ben je aan het trollen?
                              Serieus ik was vandaag de hele dag thuis en ik at echt veel xd van 9.00 's morgens xd zo at ik eigenlijk ook in het begin kwam ruim 6-7kg aan in 4 maanden alleen iets minder dan
                              Last edited by jowblob; 16-11-2011, 18:11.

Comment

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X