Had net whey isolaat perfection gekregen, er staat dat je maar een maatschepje moet nemen van 28gr. Maar ik wil eigenlijk 400gram in de week nemen dus na de training 100gram nemen kan dat ook? dus 4x in de week 100 gram
Rare buik
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by jowblob View PostHad net whey isolaat perfection gekregen, er staat dat je maar een maatschepje moet nemen van 28gr. Maar ik wil eigenlijk 400gram in de week nemen dus na de training 100gram nemen kan dat ook? dus 4x in de week 100 gramBP: 90/DL:130/SQ:125
Comment
-
Originally posted by jowblob View PostHad net whey isolaat perfection gekregen, er staat dat je maar een maatschepje moet nemen van 28gr. Maar ik wil eigenlijk 400gram in de week nemen dus na de training 100gram nemen kan dat ook? dus 4x in de week 100 gram
dan moet je trouwens body&fitshop wel ff waarschuwen dat jij hun nieuwe massaconsument wordt.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Post100gram is overkill, dat slaat nergens op dan heb je in 1 miezerige maaltijd bijna 100gram eiwittten binnen
dan moet je trouwens body&fitshop wel ff waarschuwen dat jij hun nieuwe massaconsument wordt.
Het was toch volgens mij 2 gram per kilo dus ongeveer 130 gram na de training + voedsel kom ik neer op ongeveer 180-200? zou toch goed zijnz/
Comment
-
Originally posted by jowblob View PostHet was toch volgens mij 2 gram per kilo dus ongeveer 130 gram na de training + voedsel kom ik neer op ongeveer 180-200? zou toch goed zijnz/Last edited by jowblob; 16-11-2011, 15:39.
Comment
-
Goed gaan vreten dan, je zit hier nu al een tijdje toch? Als je wat moeite had gedaan woog je allang 70+ kg. Stel nou eens een keer een degelijk voedingsschema samen en flikker die 130?? gram whey eruit. Ga eens moeite doen man."People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Originally posted by FitnessBoer View PostGoed gaan vreten dan, je zit hier nu al een tijdje toch? Als je wat moeite had gedaan woog je allang 70+ kg. Stel nou eens een keer een degelijk voedingsschema samen en flikker die 130?? gram whey eruit. Ga eens moeite doen man.
Comment
-
en toch heb ik nog nergens een schematje staan wat je precies eet op een dag. dump dat ding nou eerst eens, dan weten wat en hoeveel je moet gaan eten om boven die 70 kg te komen.
je doet btw wel erg weinig moeite om zelf dingen op te zoeken, ik durf bijna de vergelijking te maken met een schreeuwend kind die bij zn ouders staat te schreeuwen dat ie pokemon kaarten wil.BP: 90/DL:130/SQ:125
Comment
-
Originally posted by Catty View Posten toch heb ik nog nergens een schematje staan wat je precies eet op een dag. dump dat ding nou eerst eens, dan weten wat en hoeveel je moet gaan eten om boven die 70 kg te komen.
je doet btw wel erg weinig moeite om zelf dingen op te zoeken, ik durf bijna de vergelijking te maken met een schreeuwend kind die bij zn ouders staat te schreeuwen dat ie pokemon kaarten wil.
Maareh, ik neem altijd 2 scoops (dus 40gr) whey na de training. Verder 1 scoop 's ochtends. Maar je kan ze ook op de dagen nemen dat je niet traint he!Train hard or go hormone
Comment
-
-
Heb vandaag ruim 5000-6000 ckal (veel kip/bacon/macaroni/pindakaas/en veel melkbroodjes met tonijn naar binnen gewerkt met 60gram whey ik probeer het zo lang mogelijk vol te houden to Januari. Ik heb er echt spijt van dat ik die 3 weken had verwaarloosd en niks aankwam... Maar ja nu ik whey heb hopelijk krijg ik ook wat meer massa...
Comment
-
Originally posted by emilio75 View PostMeen je dit nou serieus of ben je aan het trollen?Last edited by jowblob; 16-11-2011, 18:11.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
2 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...2 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment