Originally posted by inferno_0666
View Post
Rare buik
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
"Al 4 maanden, Al 3 weken" Verander weken naar jaren en je hebt een reden om te klagen, voor nu: goede progressie, ga zo door! Verhoog als je dat nodig vind je voeding met een paar 100 calorien en kijk over een paar maanden weer.. je bent op de goede weg knul!189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
Comment
-
Originally posted by Mauke View Post"Al 4 maanden, Al 3 weken" Verander weken naar jaren en je hebt een reden om te klagen, voor nu: goede progressie, ga zo door! Verhoog als je dat nodig vind je voeding met een paar 100 calorien en kijk over een paar maanden weer.. je bent op de goede weg knul!
Comment
-
Originally posted by jowblob View Postoke, wat zal mijn bf z'n? Ik denk ong 12%?
Op hoeveel carbs zit jij per dag? En je eiwitten en vetten?
Denk dat je daar nog heel wat winst op kan maken.
trouwens, 75% van wat je hebt gelezen op DBB over voeding kan je snel vergeten, gaat nergens over.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Hoe houden jullie jezelf gemotiveerd om je buik te trainen? Kan er niet echt vreugde uit halen terwijl ik bezig ben, niet weet waarom.
Heb wel een redelijke sixpack btw.
Hoeveel oefeningen zijn genoeg voor een goed buiktrainingsschema voor een gevordene?
Comment
-
1 of 2 oefeningen is zat voor buik, maar lekker met zware gewichten doen.
Veel mensen verwaarlozen de buik omdat die al zou meewerken als je andere oefeningen doet......dan kan je nog wel de helft van de oefeningen niet gaan doen.
Buik hoort er gewoon bij, lekker zwaar (bijvoorbeeld met gewichten) aanpakken.1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by Toph View PostTeveel vet inderdaad nog, verder niets raars aan. Als je meer wil eten en whey wil gebruiken dan zou ik een bijbaantje zoeken
Voor whey hoef je gen bijbaantje te hebben, voor extra veel vlees en kip wel(da's duurder per gram eiwit dan een standaard whey).1e Masters Superbody YBF 2011!
Comment
-
Originally posted by marnop View Post1 of 2 oefeningen is zat voor buik, maar lekker met zware gewichten doen.
Veel mensen verwaarlozen de buik omdat die al zou meewerken als je andere oefeningen doet......dan kan je nog wel de helft van de oefeningen niet gaan doen.
Buik hoort er gewoon bij, lekker zwaar (bijvoorbeeld met gewichten) aanpakken.
Comment
-
Originally posted by marnop View Post1 of 2 oefeningen is zat voor buik, maar lekker met zware gewichten doen.
Buik hoort er gewoon bij, lekker zwaar (bijvoorbeeld met gewichten) aanpakken.
Comment
-
Originally posted by marnop View Postdenk het niet, denk hoger 15% en meer.
Op hoeveel carbs zit jij per dag? En je eiwitten en vetten?
Denk dat je daar nog heel wat winst op kan maken.
trouwens, 75% van wat je hebt gelezen op DBB over voeding kan je snel vergeten, gaat nergens over.
omfg? Stel je voor ik wil voor de zomer 75kg wegen... Kan ik dat dan halen en de zelfde bf hebbe bijvoobeeld 14% ? Of niet? maar 15% is echt hoog en als ik nu naar 72kg ga zeg maar heb ik dan 20% bf?
En hoe moet ik dan cutten? Gewoon gezond eten 2500 cal en cardio?
Comment
-
Originally posted by emilio75 View PostBedoel je dan crunches met gewicht of andere oefeningen? Doe nu vooral BW-oefeningen voor buik, zoals knees-to-elbows. Als je tips hebt.....
Of eehm, plank hold: benen op een bench(of skippibal vind ik ook wel grappig)
met een paar kilo op je onderrug, is misschien niet een iso voor buik maar je pakt hem zeker mee!
Let wel op je vorm bij plank hold.189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.
Comment
-
Originally posted by jowblob View Postomfg? Stel je voor ik wil voor de zomer 75kg wegen... Kan ik dat dan halen en de zelfde bf hebbe bijvoobeeld 14% ? Of niet? maar 15% is echt hoog en als ik nu naar 72kg ga zeg maar heb ik dan 20% bf?
En hoe moet ik dan cutten? Gewoon gezond eten 2500 cal en cardio?189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
Comment
-
Originally posted by jowblob View Postomfg? Stel je voor ik wil voor de zomer 75kg wegen... Kan ik dat dan halen en de zelfde bf hebbe bijvoobeeld 14% ? Of niet? maar 15% is echt hoog en als ik nu naar 72kg ga zeg maar heb ik dan 20% bf?
En hoe moet ik dan cutten? Gewoon gezond eten 2500 cal en cardio?
Ga boven je behoefte eten.
bulken cutten bulken cutten bulken cutten
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
13 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
2 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...2 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment