Komt er BBC 2012?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Geen sponsors, geen jury gewoon stemmen 3 2 of 1 punten
    na het gezijk van afgelopen keer heb ik hier helemaal geen zin in om dat te organiseren.

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
      Geen sponsors, geen jury gewoon stemmen 3 2 of 1 punten
      na het gezijk van afgelopen keer heb ik hier helemaal geen zin in om dat te organiseren.
      yep...volledig mee eens...

Comment

Zou ook gewoon zoals possel zegt de punten 3/2/1 nemen. Prijs is simpel --> pride. En voor de rest is het toch voor fun
        I'm not special, but not the same as you.
        Because I do things you will never do.
        SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Body en fit shop wil vast wel wat sponseren. Al is het alleen maar een whey sample. In return voor body en fit shop kan de winnaar een foto maken met het product. Bijv het nieuwe Hard supp, kan je ff je pomp showen tijdens de training^^

Comment

Mja kan altijd maar is het echt nodig? Ik heb in elk geval niet echt behoefte aan een prijs bij deze wedstrijd :P

Comment

Vindt dat 1/2/3 punten niet echt eerlijk Doe dan gewoon een poll met namen erin die deelnemen?
              EDIT: Het heeft beiden zijn voor en nadelen, maarja eigenlijk maakt me het ook niet uit Als ik maar een puntje krijg ben ik al trots
              Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Zou wel leuk zijn als de wat potigere mensen ook mee mochten doen.
                The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

haha zal sowieso voor spanning zorgen in house of gain!
                  While the wicked stand confounded, call me with thy saints surrounded

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                    eventueel gewichtsklasses? Ondanks mijn vorige poste dat ik te buff oneerlijk vind. Moet ik niet zeueren en blij zijn met goede concurrentie.

Comment

dit. fuck het beachboyconcept, gwn de bruutste fysiek
                      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                        eventueel gewichtsklasses? Ondanks mijn vorige poste dat ik te buff oneerlijk vind. Moet ik niet zeueren en blij zijn met goede concurrentie.
                        Lastig te verwezenlijken omdat er nou niet echt erge uitstekers zijn. Volgens mij is Snuff de enigste boven de 100kg met een vetpercentage rond de 10%. Iemand van 90kg met 15% die zal niet winnen van iemand van 80kg met 5%. Als je er van uit kon gaan dat iedereen op hetzelfde vetpercentage stond zoals bij pro wedstrijden dan is dat te doen. Hier niet.

Originally posted by roelinho View Post
                        dit. fuck het beachboyconcept, gwn de bruutste fysiek
                        Mijn mening ook. Hooguit wanneer het echt te oneerlijk wordt, Beachdude contest en Mr. Bodynet ofzo.
                        Last edited by Kevster; 19-11-2011, 14:03.
                        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

gwn mr bodynet. vetpercentage blijft even belangrijk he. iemand van 88 kg @ 9% zal dan ook wel winnen van iemand van 95 kg @ 13%
                          "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Kleine prijs kan geen kwaad, ik ga drvoor!
                            Hoop op 85 kilo rond de 8% te zitten, hopen dat mn ab genetics beetje meewerken

Comment

Lastig te verwezenlijken omdat er nou niet echt erge uitstekers zijn. Volgens mij is Snuff de enigste boven de 100kg met een vetpercentage rond de 10%. Iemand van 90kg met 15% die zal niet winnen van iemand van 80kg met 5%. Als je er van uit kon gaan dat iedereen op hetzelfde vetpercentage stond zoals bij pro wedstrijden dan is dat te doen. Hier niet.

Mijn mening ook. Hooguit wanneer het echt te oneerlijk wordt, Beachdude contest en Mr. Bodynet ofzo.
                              Lijkt me ook wel wat om deze te splitsen. Te samen kan ook altijd maar ik denk dat er dan een groot pak mensen wegvalen en er maar een klein gedeelte zal blijven bestaan die tegen elkaar zullen strijden ( waaruit waarschijnlijk de grootsten hier onder ons ).

Comment

Originally posted by Saint2D View Post
                                haha zal sowieso voor spanning zorgen in house of gain!
                                Haha
                                Weet niet zeker of gleke weer mee doet met BBC.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X