Komt er BBC 2012?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik denk dat net de trainingen die je doet de maanden voor de contest de mooiste prijs zijn die je kan krijgen. ookal win je niet....

Comment

• Originally posted by Gilian View Post
      Ik denk dat net de trainingen die je doet de maanden voor de contest de mooiste prijs zijn die je kan krijgen. ookal win je niet....
      Aww, wat mooi gezegd! :P Je hebt wel gelijk trouwens, de trainingen zelf zijn mijn voornaamste reden om te trainen.
      Laissez Faire

Comment

• inderdaad... de weg er naar toe is gewoon erg leuk....

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
          Daar is deze contest niet voor bedoeld, toch?
          Niet alleen tegen jou, hoor.......maar het is wel jammer van die haat en nijd voor iets dat gewoon een leuke uitdaging zou moeten zijn.
          Dat is het juiste antwoord!

En Pierre, wat heeft ze gewonnen?

Comment

• Zijn er inmiddels al inschrijvingen? En zo ja waar kan ik de foto`s van de deelnemers vinden? Echt een leuk idee zeg.

Comment

• Originally posted by Muppet View Post
              Zijn er inmiddels al inschrijvingen? En zo ja waar kan ik de foto`s van de deelnemers vinden? Echt een leuk idee zeg.
              januari pas...

Comment

• Dank je Nibor76nl, januari pas, jammer ik had al graag wat gezichten bij sommige namen willen zien. Ik ga dit topic zeker in de gaten houden want het is immers zo januari.

Comment

• Originally posted by Muppet View Post
                  Dank je Nibor76nl, januari pas, jammer ik had al graag wat gezichten bij sommige namen willen zien. Ik ga dit topic zeker in de gaten houden want het is immers zo januari.
                  dan zoek je even het topic van vorig jaar op

Comment

• @ Posseltje en de rest van de Mods

Mogelijk om dit jaar nog wat te winnen, zijn er sponsoren? Zou namelijk erg leuk zijn.

Comment

• Originally posted by Hermandad View Post
                      @ Posseltje en de rest van de Mods

Mogelijk om dit jaar nog wat te winnen, zijn er sponsoren? Zou namelijk erg leuk zijn.
                      no idea. ik ga er geen effort insteken na het gedonder van afgelopen jaar. vorig jaar genoeg tijd erin gestoken om het uberhaubt nog door te laten gaan na alle ellende rondom de sponsoring

Comment

• Waardoor ging sponsering vorig jaar niet door?

Comment

• Maar wil die knakker nu weer niet gaan sponsoren dan, is dat wel vertrouwt?

Comment

• We doen even peilen of er vanuit het MT initiatief en tijd genoeg is om het op ons te nemen zodat we het wat serieuzer aan kunnen pakken.

En uiteraard of de eventuele sponsoren het daar mee eens zijn.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Komop snuff, hoelang pomp je die gram test per week en weetikveel wat al in je body man, het komt wel beetje naar boven in je posts.

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              De waarheid is hard bro.

Je kent me waarschijnlijk nog niet zo goed maar mij zeggen dat ik iets niet moet doen????
                              Hehehehe, je leert het nog wel maat!

Focking hell, 17 jaar!
                              En ik heb knaapjes zoals jou voor ontbijt!
                              Wees blij dat ik het was langer gemaakt heb dan knul.

Beste Glennie, ik zou het ook voor mijn broertje opnemen!
                              Jij dient nog een hoop te leren in het leventje.
                              Komt wel, heeft tijd nodig.
                              Vat hem niet helemaal, of probeer je nu lollig over te komen?
                              Ow, in dat geval zal ik even onder mijn oksel kriebelen,,,,,hahahahahahahaha!

Ik hoop voor jou dat je nu wel je belofte kunt waarmaken met je prijzen wijffie.

Comment

• Originally posted by Rolla View Post
                                Komop snuff, hoelang pomp je die gram test per week en weetikveel wat al in je body man, het komt wel beetje naar boven in je posts.
                                Knul, doe eens wat beter je huiswerk ipv met herzenloze en kinderachtige opmerkingen aankomen!

Ik ben al wat langer lid hier en lever zo nu en dan nuttige informatie en help tevens ook mensen zo goed ik kan.
                                En wat doe jij?
                                Jij werd voor je het zelf in de gaten had al gebanned.

En loop nou niet popie-jopie te doen man, wat weet jij nou van mijn kuren af?
                                Helemaal geen ene reet.

Bij mij werkt alles tenminste nog heel erg goed, kan ik van jou niet zeggen.
                                20 jaartjes jong en dan al last van zijn piemeltje.

Verander ook je schermafbeelding ff kerel. Je bent niet alleen een gratenpakhuis maar ook nog eens lelijk als de nacht.

Fijne avond verder knul!

Sorry Beaudien, ik ben niet degene die het vuurtje aansteekt.
                                En wie de bal kaatst kan hem terug verwachten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X