Komt er BBC 2012?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Rolla View Post
    Ik vind beachboy competitie helemaal geen slecht idee hoor, een beachboy fysiek is een uiterlijk waarvan veel mensen zullen zeggen: Dat vind ik echt mooi!.
    Terwijl je wanneer je er een Mr. Bodynet competitie van maakt voornamelijk gaat kijken naar hoe groot deze persoon is.
    Dit idee basseer ik een beetje op de Mr.Olympia verkiezingen, dit zijn reusachtige monsters maar er is maar een kleine groep mensen die dit fysiek echt mooi vind.
    En natuurlijk is het niet iedereens doel om gewoon BIG as fuck te worden en zijn hier ook veel mensen die gewoon een aesthethic/beachboy achtig fysiek willen ontwikkelen.

Natuurlijk kan je wel een Beachboy competitie houden en daarnaast nog een Mr. Bodynet voor de mensen die daar graag voor willen gaan.

Ik denk ik deel mijn mening ff.
    Ja ik ben het wel met jou eens. Gewoon een Mr. Bodynet (olympia) competitie en een Mr. Bodynet (fitness/beachbody) en mogelijk nog leeftijdscategorien <25 en 25+ ofzo. En dan nog voor de dames natuurlijk!
    Laissez Faire

Comment

Is mij allemaal hetzelfde maar geef in elk geval elk lid van bodynet ( smal of breed ) de kans om mee te doen.
      Btw best mooie verwoording Snuff.
      I'm not special, but not the same as you.
      Because I do things you will never do.
      SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Originally posted by Yawa77 View Post
        Ja ik ben het wel met jou eens. Gewoon een Mr. Bodynet (olympia) competitie en een Mr. Bodynet (fitness/beachbody) en mogelijk nog leeftijdscategorien <25 en 25+ ofzo. En dan nog voor de dames natuurlijk!
        Dan maak je het echt veel te ingewikkeld me de leeftijdscategoriën. Splitsen is eventueel mogelijk maar heeft het dan nog voldoening als je beachboy wint en Mr. bodynet niet.

Ik persoonlijk zou Mr. bodynet dan toch belangrijker vinden dan BBC.. naar mijn mening
        edit: ookal ben ik nog shredded to the bone

Comment

Originally posted by nbtp View Post
          Ik persoonlijk zou Mr. bodynet dan toch belangrijker vinden dan BBC.. naar mijn mening
          Ja dat is zo, maar de BBC geeft de beginners ook een kans. Mr Bodynet zou gewoon meer prestige hebben.
          Laissez Faire

Comment

Originally posted by Yawa77 View Post
            Ja dat is zo, maar de BBC geeft de beginners ook een kans. Mr Bodynet zou gewoon meer prestige hebben.
            Dat is waar. Maar ah is niet aan ons om dat te beslissen
            Ik kan me in elk geval met beide verzoenen

Comment

2 competities zou dan beter zijn in mijn ogen..

kun je zelf kiezen in welke competitie je wil uitkomen..

de vergevorderden hebben zo hun eigen strijd en de beginners dan ook..

Comment

Originally posted by nbtp View Post
                Dan
                edit: ookal ben ik nog shredded to the bone
                Daarom, ik ga liever voor de Big Black Cock award dan Mr. Bodynet dus voor ieder wat wils

Comment

Zie de Beachboy contest als een soort instap wedstrijdje en daarna komt het grote broertje "mr Bodynet contest"

Comment

Vind het prima, gaan jullie maar voor mr bodynet, ga ik voor de beachboy ^^

Comment

• We hebben te weinig deelnemers om het te splitsen. Ik snap niet waarom we niet iedereen bij elkaar kunnen gooien. Het doel is aesthetics, niet zo zwaar mogelijk wegen... Mijn perspectief op deze competitie is wat possel zegt, een stukje competetitief bezig wezen. Wat maakt het nu uit wie uiteindelijk de prijs pakt, het gaat erom dat je zelf leert en zelf een beter fysiek krijgt.

Wat er ook beslist wordt: er MOET een figuur met autoriteit zijn die de beslissing maakt. We weten volgens mij allemaal nog goed hoe het vorige keer was toen iedereen als kip zonder kop liep te blaten, schreeuwen en niks goed was.

Comment

• Originally posted by Rolla View Post
                        Daarom, ik ga liever voor de Big Black Cock award dan Mr. Bodynet dus voor ieder wat wils
                        Weleens afgevraagd waar het bij Mr. Olympia om draait kerel?

Zal je een hint geven, heeft te maken met het fysieke aspekt.

Als het zo was geweest als jij hier verkondigt zou Marcus Ruhl nu al een paar keer Mr. Olympia geweest zijn, aangezien hij de meeste spiermassa bezit.
                        Echter is hij dat nooit geweest, en weet je waarom niet?
                        Omdat hij gewoonweg niet het beste fysiek bezit.

Iets mooi vinden is heeeeeeeel erg breed.
                        Dwz jij kan iets mooi vinden, maar dat hoeft een ander nog niet te beamen.
                        Dus laten we het gewoon simpel houden en er 1 competitie van maken. Wat maakt leeftijd, gewicht, BF, VVM, buff of niet nou uit man? Geen reet!
                        Of schijt je in je lorren voor de echte grote mannen?

En als jij liever voor een Big Black Cock gaat zegt dat niets over een competitie maar meer over jou geaardheid bro.

Comment

• tot januari om te discuseren, en als jullie het beter weten te regelen be mij guest

Comment

• @possel, klinkt goed.

Of schijt je in je lorren voor de echte grote mannen?
                            Ik wilde het niet zeggen maar vraag me soms af of het bij sommige niet echt zo is kom maar op met je 110 kilo!!

Wat ik voorspel is dat het uiteindelijk een strijd wordt om wie het laagste vetpercentage krijgt (voor de mensen die dan wel in ieder geval iets aan spiermassa hebben) en iets waar je niets aan kunt doen: je genen.

Comment

• -------

Comment

• ik vind dat iedere deelnemer zijn kuurgeschiedenis moet vermelden. dan kunnen de stemmers daar ook rekening mee houden.

"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X