Originally posted by Rolla
View Post
Komt er BBC 2012?
Collapse
X
-
Is mij allemaal hetzelfde maar geef in elk geval elk lid van bodynet ( smal of breed ) de kans om mee te doen.
Btw best mooie verwoording Snuff.I'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
-
Originally posted by Yawa77 View PostJa ik ben het wel met jou eens. Gewoon een Mr. Bodynet (olympia) competitie en een Mr. Bodynet (fitness/beachbody) en mogelijk nog leeftijdscategorien <25 en 25+ ofzo. En dan nog voor de dames natuurlijk!
Ik persoonlijk zou Mr. bodynet dan toch belangrijker vinden dan BBC.. naar mijn mening
edit: ookal ben ik nog shredded to the boneI'm not special, but not the same as you.
Comment
-
Originally posted by Yawa77 View PostJa dat is zo, maar de BBC geeft de beginners ook een kans. Mr Bodynet zou gewoon meer prestige hebben.
Ik kan me in elk geval met beide verzoenenI'm not special, but not the same as you.
Comment
-
-
We hebben te weinig deelnemers om het te splitsen. Ik snap niet waarom we niet iedereen bij elkaar kunnen gooien. Het doel is aesthetics, niet zo zwaar mogelijk wegen... Mijn perspectief op deze competitie is wat possel zegt, een stukje competetitief bezig wezen. Wat maakt het nu uit wie uiteindelijk de prijs pakt, het gaat erom dat je zelf leert en zelf een beter fysiek krijgt.
Wat er ook beslist wordt: er MOET een figuur met autoriteit zijn die de beslissing maakt. We weten volgens mij allemaal nog goed hoe het vorige keer was toen iedereen als kip zonder kop liep te blaten, schreeuwen en niks goed was.
Comment
-
Originally posted by Rolla View PostDaarom, ik ga liever voor de Big Black Cock award dan Mr. Bodynet dus voor ieder wat wils
Zal je een hint geven, heeft te maken met het fysieke aspekt.
Als het zo was geweest als jij hier verkondigt zou Marcus Ruhl nu al een paar keer Mr. Olympia geweest zijn, aangezien hij de meeste spiermassa bezit.
Echter is hij dat nooit geweest, en weet je waarom niet?
Omdat hij gewoonweg niet het beste fysiek bezit.
Iets mooi vinden is heeeeeeeel erg breed.
Dwz jij kan iets mooi vinden, maar dat hoeft een ander nog niet te beamen.
Dus laten we het gewoon simpel houden en er 1 competitie van maken. Wat maakt leeftijd, gewicht, BF, VVM, buff of niet nou uit man? Geen reet!
Of schijt je in je lorren voor de echte grote mannen?
En als jij liever voor een Big Black Cock gaat zegt dat niets over een competitie maar meer over jou geaardheid bro.
Comment
-
@possel, klinkt goed.
Of schijt je in je lorren voor de echte grote mannen?
Wat ik voorspel is dat het uiteindelijk een strijd wordt om wie het laagste vetpercentage krijgt (voor de mensen die dan wel in ieder geval iets aan spiermassa hebben) en iets waar je niets aan kunt doen: je genen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...19 uur geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment