Komt er BBC 2012?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hmm, ik ben normaal voor een zo breed mogelijke competitie, maar vrouwen erbij halen? Dat lijkt me wachten tot alle op sex beluste mannen hun stem verkwanselen omdat ze zich als ridder op het witte paard willen gedragen. No offense, maar laten we eerst maar is zien of er vrouwen mee gaan doen. Ik heb er nog geen hier zien posten..

Comment

• Als je het aangeeft dat het leuk kan zijn heb je wel kans dat ze mee willen doen, alleen als ze dit soort dingen lezen zullen ze zich niet gauw aanmelden, wat heel erg jammer is.
      "You are what you eat..."
      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

• Originally posted by Robbie1970 View Post
        Als je het aangeeft dat het leuk kan zijn heb je wel kans dat ze mee willen doen, alleen als ze dit soort dingen lezen zullen ze zich niet gauw aanmelden, wat heel erg jammer is.
        zou ook voor hun leuk zijn om hun progressie te laten zien..

desnoods kunnen ze hun gezicht onherkenbaar maken ofzo..

en de mensen die gaan lopen kloten gewoon gelijk een ban geven...

Comment

• Jawel hoor, de sponsor is toch een vrouw?!

@ Hermandad.
          Thnx kerel voor je support.
          Kijk, het gaat mij vooral om het feit dat ik persoonlijk aangevallen wordt, door iets over mijn kuren te beweren wat niet waar is, zonder enige reden door een kleuter die zich ermee bemoeit.
          Als je me een beetje kent weet je dat je zonder pardon van mij de volle laag terug krijgt.
          Inderdaad, meneer komt net pas kijken en denkt dan een beetje stoer te kunnen doen.
          Sorry, maar daar ben ik niet van gediend.
          Einde discussie!

Comment

Als je het aangeeft dat het leuk kan zijn heb je wel kans dat ze mee willen doen, alleen als ze dit soort dingen lezen zullen ze zich niet gauw aanmelden, wat heel erg jammer is.
            Mja, laten we inderdaad maar niet op de zaken vooruitlopen.

In voordat geen enkele vrouw gaat posten in dit topic

@nibor, dat klinkt wel heel erg gemakkelijk.

Comment

• Kan van het stemmen niet gewoon een poll gemaakt worden oid. Ik weet niet of het poll-systeem op deze site voldoende mogelijkheden heeft om een nummer 1,2 en 3 aan te geven en misschien stemmen te blokkeren van mensen met minder dan x posts (om te voorkomen dat mensen alleen maar lid worden om even te stemmen voor vriend, vriendin, broer of zus).
              Of een aparte poll per deelnemer met een score 1 tot 10 (indien mogelijk misschien gesplitst naar progressie, massa definitie oid) en dan kijken wie op het hoogste gemiddelde uitkomt ?
              Je kunt het dan aardig anoniem houden door het echt 'poll only' te maken, zonder mogelijkheid tot commentaar.
              Zit vast ook weer een keerzijde aan; het is maar een suggestie.

Comment

• Originally posted by ijzerkonijn View Post
                Kan van het stemmen niet gewoon een poll gemaakt worden oid. Ik weet niet of het poll-systeem op deze site voldoende mogelijkheden heeft om een nummer 1,2 en 3 aan te geven en misschien stemmen te blokkeren van mensen met minder dan x posts (om te voorkomen dat mensen alleen maar lid worden om even te stemmen voor vriend, vriendin, broer of zus).
                Of een aparte poll per deelnemer met een score 1 tot 10 (indien mogelijk misschien gesplitst naar progressie, massa definitie oid) en dan kijken wie op het hoogste gemiddelde uitkomt ?
                Je kunt het dan aardig anoniem houden door het echt 'poll only' te maken, zonder mogelijkheid tot commentaar.
                Zit vast ook weer een keerzijde aan; het is maar een suggestie.
                Het MT gaat de regels nader bepalen. We zijn er nog niet helemaal uit over het hoe en wat. Ben je het eens met de regels die wij nog gaan bepalen, kun je meedoen, ben je het niet eens dan doe je lekker niet mee.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

• Originally posted by dynobet View Post
                  Het MT gaat de regels nader bepalen. We zijn er nog niet helemaal uit over het hoe en wat. Ben je het eens met de regels die wij nog gaan bepalen, kun je meedoen, ben je het niet eens dan doe je lekker niet mee.
                  Ik weet niet of dat voor mij bedoeld was -omdat je mij quote- of algemeen(?)
                  Wat ik schreef was hoe dan ook niet als kritiek bedoeld, maar juist als goed bedoelde input om er een 'gemiep'-vrije contest van te maken.
                  Als het mod team m'n suggestie meeneemt, prima, maar zo niet, ook prima
                  Ik ga natuurlijk niet bepalen hoe veel tijd en energie het MT er in 'moet' steken; dat zou belachelijk zijn, dus het is maar een suggestie, zeker geen 'voorwaarde' voor het wel of niet mee doen door mij
                  Sowieso zou ik pas meedoen als ik een serieuze kans had hoog te eindigen. Misschien 2013 voor mij

Comment

• Natuurlijk worden alle suggesties over dacht. Maar we gaan vanzelfsprekend uiteindelijk een duidelijke en heldere regelgeving produceren waar niet aan te twisten valt. Anders wordt het toch weer een fiasco net als voorgaande jaren.
                    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• @stalenlangoor:
                      Waarom niet gewoon medoen voor het plezier. Het is toch leuk om je vorderingen te zien en te laten zien?

Gilian

Comment

• Originally posted by Gilian View Post
                        @stalenlangoor:
                        Waarom niet gewoon medoen voor het plezier. Het is toch leuk om je vorderingen te zien en te laten zien?

Gilian
                        neh, heb al een foto topic aangemaakt, dat vind ik even genoeg.

Comment

• hmm, begrijpelijk.

Comment

• Patricia heeft aan gegeven mee te doen, dus hopelijk zijn er meer dames die het leuk vinden om mee te doen

Comment

Patricia heeft aan gegeven mee te doen, dus hopelijk zijn er meer dames die het leuk vinden om mee te doen
                              Ik geloof het toch pas als ze het zelf zegt. En ik hoop ook dat ze weet waar ze aan begint, want volgens mij zijn er hier op het forum toch een redelijk aantal simpele zielen die op haar gaan geilen en pbtjes gaan versturen in de hoop de eerder genoemde ridder op het witte paard te worden.
                              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
                                Ik geloof het toch pas als ze het zelf zegt. En ik hoop ook dat ze weet waar ze aan begint, want volgens mij zijn er hier op het forum toch een redelijk aantal simpele zielen die op haar gaan geilen en pbtjes gaan versturen in de hoop de eerder genoemde ridder op het witte paard te worden.
                                Die simpele zieltjes hou je altijd, die lopen overal, dan kan je net zo goed jezelf op de zuidpool nestelen.....al wil je ook geen hitsige ijsbeer achter je aan hebben.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X