Hmm, ik ben normaal voor een zo breed mogelijke competitie, maar vrouwen erbij halen? Dat lijkt me wachten tot alle op sex beluste mannen hun stem verkwanselen omdat ze zich als ridder op het witte paard willen gedragen. No offense, maar laten we eerst maar is zien of er vrouwen mee gaan doen. Ik heb er nog geen hier zien posten..
Komt er BBC 2012?
Collapse
X
-
Originally posted by Robbie1970 View PostAls je het aangeeft dat het leuk kan zijn heb je wel kans dat ze mee willen doen, alleen als ze dit soort dingen lezen zullen ze zich niet gauw aanmelden, wat heel erg jammer is.
desnoods kunnen ze hun gezicht onherkenbaar maken ofzo..
en de mensen die gaan lopen kloten gewoon gelijk een ban geven...
Comment
-
Jawel hoor, de sponsor is toch een vrouw?!
@ Hermandad.
Thnx kerel voor je support.
Kijk, het gaat mij vooral om het feit dat ik persoonlijk aangevallen wordt, door iets over mijn kuren te beweren wat niet waar is, zonder enige reden door een kleuter die zich ermee bemoeit.
Als je me een beetje kent weet je dat je zonder pardon van mij de volle laag terug krijgt.
Inderdaad, meneer komt net pas kijken en denkt dan een beetje stoer te kunnen doen.
Sorry, maar daar ben ik niet van gediend.
Einde discussie!
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostAls je het aangeeft dat het leuk kan zijn heb je wel kans dat ze mee willen doen, alleen als ze dit soort dingen lezen zullen ze zich niet gauw aanmelden, wat heel erg jammer is.
In voordat geen enkele vrouw gaat posten in dit topic
@nibor, dat klinkt wel heel erg gemakkelijk.
Comment
-
Kan van het stemmen niet gewoon een poll gemaakt worden oid. Ik weet niet of het poll-systeem op deze site voldoende mogelijkheden heeft om een nummer 1,2 en 3 aan te geven en misschien stemmen te blokkeren van mensen met minder dan x posts (om te voorkomen dat mensen alleen maar lid worden om even te stemmen voor vriend, vriendin, broer of zus).
Of een aparte poll per deelnemer met een score 1 tot 10 (indien mogelijk misschien gesplitst naar progressie, massa definitie oid) en dan kijken wie op het hoogste gemiddelde uitkomt ?
Je kunt het dan aardig anoniem houden door het echt 'poll only' te maken, zonder mogelijkheid tot commentaar.
Zit vast ook weer een keerzijde aan; het is maar een suggestie.
Comment
-
Originally posted by ijzerkonijn View PostKan van het stemmen niet gewoon een poll gemaakt worden oid. Ik weet niet of het poll-systeem op deze site voldoende mogelijkheden heeft om een nummer 1,2 en 3 aan te geven en misschien stemmen te blokkeren van mensen met minder dan x posts (om te voorkomen dat mensen alleen maar lid worden om even te stemmen voor vriend, vriendin, broer of zus).
Of een aparte poll per deelnemer met een score 1 tot 10 (indien mogelijk misschien gesplitst naar progressie, massa definitie oid) en dan kijken wie op het hoogste gemiddelde uitkomt ?
Je kunt het dan aardig anoniem houden door het echt 'poll only' te maken, zonder mogelijkheid tot commentaar.
Zit vast ook weer een keerzijde aan; het is maar een suggestie.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostHet MT gaat de regels nader bepalen. We zijn er nog niet helemaal uit over het hoe en wat. Ben je het eens met de regels die wij nog gaan bepalen, kun je meedoen, ben je het niet eens dan doe je lekker niet mee.
Wat ik schreef was hoe dan ook niet als kritiek bedoeld, maar juist als goed bedoelde input om er een 'gemiep'-vrije contest van te maken.
Als het mod team m'n suggestie meeneemt, prima, maar zo niet, ook prima
Ik ga natuurlijk niet bepalen hoe veel tijd en energie het MT er in 'moet' steken; dat zou belachelijk zijn, dus het is maar een suggestie, zeker geen 'voorwaarde' voor het wel of niet mee doen door mij
Sowieso zou ik pas meedoen als ik een serieuze kans had hoog te eindigen. Misschien 2013 voor mij
Comment
-
Natuurlijk worden alle suggesties over dacht. Maar we gaan vanzelfsprekend uiteindelijk een duidelijke en heldere regelgeving produceren waar niet aan te twisten valt. Anders wordt het toch weer een fiasco net als voorgaande jaren.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostPatricia heeft aan gegeven mee te doen, dus hopelijk zijn er meer dames die het leuk vinden om mee te doenÉén bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostIk geloof het toch pas als ze het zelf zegt. En ik hoop ook dat ze weet waar ze aan begint, want volgens mij zijn er hier op het forum toch een redelijk aantal simpele zielen die op haar gaan geilen en pbtjes gaan versturen in de hoop de eerder genoemde ridder op het witte paard te worden."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...3 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment