Komt er BBC 2012?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by roelinho View Post
    ik vind dat iedere deelnemer zijn kuurgeschiedenis moet vermelden. dan kunnen de stemmers daar ook rekening mee houden.

Hahahahaha, wat ben je toch een koning, plus 1 voor deze post

Comment

• Ow, is voor mij makkelijk dan.
      Ik ben zo naturel als een pasgeboren baby.

Comment

• Kuurverleden is irrelevant, we kijken naar iemand zijn looks op dat moment, niet naar hoe iemand aan die looks is gekomen.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
          Kuurverleden is irrelevant, we kijken naar iemand zijn looks op dat moment, niet naar hoe iemand aan die looks is gekomen.
          Dat is toch een nadeel voor de naturals... Wat op zich prima is, maar bodynet wordt niet alleen door AAS gebruikers bezocht.
          Laissez Faire

Comment

• De lijn tussen Beachdude van het jaar en Mr. Bodynet zal waarschijnlijk ook wel erg onduidelijk zijn dus ik denk dat uiteindelijk toch beter zal zijn om gewoon 1 competitie te houden voor Mr. Bodynet en dan als troostprijs iemand gewoon Beachboy 2012 te noemen ofzo.
            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• Originally posted by Yawa77 View Post
              Dat is toch een nadeel voor de naturals... Wat op zich prima is, maar bodynet wordt niet alleen door AAS gebruikers bezocht.
              Welcome to bodybuilding anno 2011.
              The Sky Ain't The Limit

Comment

Haha touché
                Laissez Faire

Comment

dan kies jij toch voor mr Bodynet...

Laat de naturels lekker aan de beachboy contest mee doen...

Ik ben trouwens benieuwd of jij het met je kuurverleden kan winnen van naturel Triple ace in de Mr bodynet contest

Comment

• Hahahaha, jezus man, wat een bange hazen hier zeg ongelovelijk!

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                      Ik ben trouwens benieuwd of jij het met je kuurverleden kan winnen van naturel Triple ace in de Mr bodynet contest
                      Dat zal Triple graag horen
                      RAW: 155 - 155 - 220
                      EQ: 190 - 165 - 230

Comment

• Originally posted by Dr Rude View Post
                        Dat zal Triple graag horen
                        We zien wel vandaag is het november, zomer is nog veraf...
                        Heeft niet echt nut om zo'n uitspraken (al) te doen vind ik...

(niet slecht bedoeld nibor)
                        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

• Originally posted by Triple Aces View Post
                          We zien wel vandaag is het november, zomer is nog veraf...
                          Heeft niet echt nut om zo'n uitspraken (al) te doen vind ik...

(niet slecht bedoeld nibor)
                          Idd, tegen dan ben je misschien al een sponsored powerlifter die intussen tegen de 110 kg weegt
                          RAW: 155 - 155 - 220
                          EQ: 190 - 165 - 230

Comment

• Who knows.

Maar denk je zelf niet dat de lijn tussen de 2 verschillende competities erg vaag is? Wanneer is iets een strandfysiek? Denk dat de "bodybuilding' fysieken hier niet ver van dat fysiek af zullen zitten en het dus een grote puinhoop wordt met wie nou waar hoort.

Troostprijs "Beachbody 2012" tijdens een voltalliger Mr. Bodynet 2012 competitie is toch prima? Dan hoeven we ook niet allemaal constant te ruzieën over wat nou in welke categorie hoort, want dat zal waarschijnlijk toch wel weer gebeuren als ik kijk naar afgelopen jaren.
                            The Sky Ain't The Limit

Comment

• Hm, moeilijk uit m'n strot te krijgen maar moet Kevster gelijk geven.
                              Uche uche, ff een anta-flutje nemen.

Comment

• grappig dat veel mensen klagen over DE BEACHBOY'S ,maar zich er nu samen mee in een contest willen vergelijken...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X