Originally posted by Snuff-Sann
View Post
Komt er BBC 2012?
Collapse
X
-
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
-
What the fuck? Het is toch ongelofelijk hoe iets als een forumwedstrijd weer uitdraait op seksisme hier.
Anyway, laat gewoon iedereen meedoen. Het gaat er toch om wie de beste fysiek heeft?Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
-
Om weer terug on topic te gaan:
Ik ben van mening dat iedereen mee moet kunnen doen aan deze contest. Dus zowel de grote jongens als de kleineren. Sommigen in dit topic lijken wel te leiden aan het "calimero syndroom": zij zijn groot en ik ben klein, en dat is niet eerlijk.
Het zijn ook lang niet altijd de grootsten die het goed doen. Het gaat niet enkel om de hoeveelheid massa die je hebt, maar ook hoe deze verdeeld is over je lichaam, je vet%, het poseren omdat het goed poseren zorgt dat alles er beter uitkomt, etc etc. Uiteraard ben je wel in het voordeel als je in ieder geval een basis aan spiermassa hebt om ook iets te kunnen laten zien. En niet dat wanneer je je vet% tegen de 8% gaat krijgen, dat er niets meer van je overblijft.
Frankey eindigde vorig jaar onder gleke en nibor. Hij had in de 2011 contest meer spiermassa als gleke en nibor. Maar toch had gleke super verhoudingen en was goed droog. Nibor had voor mijn gevoel te weinig massa over om iets te kunnen laten zien, maar het overall plaatje werd wel beter beoordeeld als frankey.
Jantje kwam vorig jaar naar mijn gevoel best wel goed, en zou een derde plaats verdiend hebben naar mijn mening. Ik persoonlijk vond zijn fysiek beter als die van possel en nibor. Maar omdat er gestemd gaat worden, kunnen er andere mensen anders over denken.
En dat gaat uiteindelijk ook meetellen. niet iedereen heeft een bodybuild fysiek als doeleinde. Dus dan kan er wel een grote bodybuilder meedoen, die heel droog staat, en goede verhoudingen heeft. Maar als het meerendeel van de mensen dit niet het mooiste fysiek vinden, omdat zij een BB fysiek niet mooi vinden, dan zal deze alsnog niet winnen.
AAS of geen AAS is een keuze die iedereen voor zichzelf maakt. ik heb persoonlijk de keuze gemaakt om geen AAS te gebruiken. En anderen hebben de keuze gemaakt om dit wel te doen.More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Als ik mij niet vergis, waren er vorig jaar wel degelijk een aantal sponsoren, maar hadden die zich terug getrokken door het eeuwige gezeik en gebahs.
En zie hier, de BBC 2012 is nog niet begonnen, of het gezeik is alweer begonnen. Er zijn nog geen deelnemers bekend, of mensen beginnen zich al in te dekken op een aparte manier
En een moderator die al begint over de kut van Viola Holt, komop, dat kan je toch niet serieus nemen. En dan verwacht je niet alleen dat een eventuele sponsor iets beschikbaar stelt, maar ook dat de eventuele sponsor zich wel associëren met negatieve reclame?
Originally posted by dynobet View PostFrankey eindigde vorig jaar onder gleke en nibor. Hij had in de 2011 contest meer spiermassa als gleke en nibor. Maar toch had gleke super verhoudingen en was goed droog. Nibor had voor mijn gevoel te weinig massa over om iets te kunnen laten zien, maar het overall plaatje werd wel beter beoordeeld als frankey.
Vorig jaar ging het toch helemaal niet meer om fysiek. Voor wie kon je het meeste sympathie opbrengen, leek wel hoger te tellen dan wat dan ook.
Ik kan me niet voorstellen dat het nu anders is, het is en blijft gewoon echt een forum.
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostAls ik mij niet vergis, waren er vorig jaar wel degelijk een aantal sponsoren, maar hadden die zich terug getrokken door het eeuwige gezeik en gebahs.
En zie hier, de BBC 2012 is nog niet begonnen, of het gezeik is alweer begonnen. Er zijn nog geen deelnemers bekend, of mensen beginnen zich al in te dekken op een aparte manier
En een moderator die al begint over de kut van Viola Holt, komop, dat kan je toch niet serieus nemen. En dan verwacht je niet alleen dat een eventuele sponsor iets beschikbaar stelt, maar ook dat de eventuele sponsor zich wel associëren met negatieve reclame?
Al die pm's die Nibor had verstuurd (heb je al gestemd?) hebben ook wel degelijk invloed gehad..
Vorig jaar ging het toch helemaal niet meer om fysiek. Voor wie kon je het meeste sympathie opbrengen, leek wel hoger te tellen dan wat dan ook.
Ik kan me niet voorstellen dat het nu anders is, het is en blijft gewoon echt een forum.
Ik persoonelijk vind de uitkomst van vorig jaar goed. En bijna iedereen heeft naar mijn mening gestemt op wie er het best is( op enkelen na ).
Maar voor de rest word je niet verplicht om mee te doen heI'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
-
Frankey had inderdaad veel meer massa (en ik vind persoonlijk ook veel betere fysiek) dan mij.
Blijkbaar vonden de meesten mij fysiek 'beter' (waarschijnlijk onder het nom: beachboy fysiek), maar ik had graag men plaats aan frankey afgestaan.
Possel en jan hadden zeker hoger mogen eindigen.
Snuff, nbtp kijkt hier al heel wat langer rond dan die datum en is trouwens niet relevant hier.
Wat heeft zijn regestratie datum te maken met de manier waarop er gestemt is?
Ik persoonelijk vind de uitkomst van vorig jaar goed. En bijna iedereen heeft naar mijn mening gestemt op wie er het best is( op enkelen na ).On a long road to insanity.
SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...20 uur geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
6 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment