Nooit junkdag erg?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • This topic by WanabieBodybuilder has been deleted by Admin Bodynet

Nooit junkdag erg?

Hee,

Ik zit (denk ik) met een probleem.

Ik fitness nu 5 maanden, en boek geweldig resultaat dankzei bodynet.
    Ik geniet van elke maaltijd op me voedingsschema, zo erg zelfs dat ik nu al veel te lang geleden junkfood heb gehad. Ik moet er ook echt niet aan denken om dat naar binnen te werken!! Ik vind gezond eten echt te lekker.

Toch heb ik laatst met kleine tegenzin een frikandel speciaal gehad, en had enorme buikpijn ongeveer 15 minuten nadat ik hem ophad.

Mijn vraag, is het gevaarlijk om geen junk meer te eten omdat je lichaam er dan niet meer aan gewend is als je het wel weer een keer neemt? Kan je dan bijvoorbeeld ziek van een patatje majo worden?

Alvast bedankt!
    Marcel

gevaarlijk is het niet echt..

ik had het ook eens met slagroom....jaren niet meer op en daarna gelijk misselijk...

Comment

als je het zonder junkdag af kan lijkt mij dat alleen maar beter

een junkdag wordt ingelast om jezelf te belonen omdat je de rest van de dagen aan je dieet hebt gehouden.

en gevaarlijk is het niet aangezien je nu de vetten uit andere dingen haalt. smaak kan door een lange tijd een product niet of wel eten wel veranderen.

Comment

• This reply by WanabieBodybuilder has been deleted by Admin Bodynet

Originally posted by Marcel1 View Post
        een junkdag wordt ingelast om jezelf te belonen omdat je de rest van de dagen aan je dieet hebt gehouden.

en gevaarlijk is het niet aangezien je nu de vetten uit andere dingen haalt. .
        Oh dat klinkt heel logisch

Bedankt!

Originally posted by Marcel1 View Post
        als je het zonder junkdag af kan lijkt mij dat alleen maar beter

en gevaarlijk is het niet aangezien je nu de vetten uit andere dingen haalt. smaak kan door een lange tijd een product niet of wel eten wel veranderen.
        Ik dacht dat junken (naast dat het soms lekker is) meer is om je lichaam af en toe te laten schrikken en je metabolisme te boosten.

Ik at vroeger 4 keer per week macdonalds, maar kan nu niet meer tegen de frietjes.
        Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post
          Ik dacht dat junken (naast dat het soms lekker is) meer is om je lichaam af en toe te laten schrikken en je metabolisme te boosten.

Ik at vroeger 4 keer per week macdonalds, maar kan nu niet meer tegen de frietjes.
          dat is niet nodig, wel is het zo dat het goed is om af en toe een maaltijd te eten die je niet gewend bent maar dit hoeft dan niet ongezond te zijn zodat je inderdaad je lichaam laat schrikken.

dit hoeft alleen geen patat of pizza te zijn maar kan bijvoorbeeld gewoon een vlink bord volkorenpasta met magere gehaktsaus zijn.
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by Marv View Post

Je kan niet meer tegen de frietjes?
            Train hard or go hormone

Comment

Als ik een tijdje clean eet en ik ga junken dan zit ik 3 uur later op de wc voor de rest van de avond.

Kijk eens in het topic 'eet u smakelijk Phil Heath' hier staat ook een junkmeal in zijn schema en ook uitleg waarom. Mentaal kan het ook goed zijn om af en toe te junken, als je voedsel verbant uit je leven ga je er aan denken. Eet het een keer en je kan er weer een tijd tegen aan, zo werkt het bij mij. Ik zou nu wel een shitload pannenkoeken op kunnen.

Comment

Originally posted by Swekie View Post
                Als ik een tijdje clean eet en ik ga junken dan zit ik 3 uur later op de wc voor de rest van de avond.

Kijk eens in het topic 'eet u smakelijk Phil Heath' hier staat ook een junkmeal in zijn schema en ook uitleg waarom. Mentaal kan het ook goed zijn om af en toe te junken, als je voedsel verbant uit je leven ga je er aan denken. Eet het een keer en je kan er weer een tijd tegen aan, zo werkt het bij mij. Ik zou nu wel een shitload pannenkoeken op kunnen.
                wat je vergeet is dat phil heath witte rijst met zalm en roomkaas als junk beschouwt, relatief schoon voedsel.

en pannekoeken kunnen wel ziek lekker zijn met spek en stroop!!!
                nu moet ik ophouden anders ga ik zo nog bakken ook.
                “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Junken is goed voor je. vorig jaar had ik een half jaar niet gejunken ( of niet vast). en eerlijk te zeggen voelde ik me ook niet zo goed. en af en toe junken motiveerd ook. maar in de cut zou ik het beperken. Ik bedoel je doet dit toch je hele lang.
                  Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                    wat je vergeet is dat phil heath witte rijst met zalm en roomkaas als junk beschouwt, relatief schoon voedsel.

en pannekoeken kunnen wel ziek lekker zijn met spek en stroop!!!
                    nu moet ik ophouden anders ga ik zo nog bakken ook.

Ik eet ze ook als ik in opbouw zit.....lekkerrrrr. extra dik met brinta er doorheen. Je kan ze op smaak maken met whey....eventueel...
                    Zijn makkelijke KH bron, net als pasta.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

ontopic, nooit een junkdag is niet erg! Er zijn hele volkeren die geen junk eten zoals wij dat kennen. Dus waarom zou het verkeerd zijn om niet te junken? Wat is er goed aan junken kan je beter vragen.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                        ontopic, nooit een junkdag is niet erg! Er zijn hele volkeren die geen junk eten zoals wij dat kennen. Dus waarom zou het verkeerd zijn om niet te junken? Wat is er goed aan junken kan je beter vragen.
                        Zo denk ik er ook over. Hoezo junken is goed voor je.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

• This reply by WanabieBodybuilder has been deleted by Admin Bodynet

Oke, dus als ik het goed begrijp is een junkdag alleen goed voor je mentaal?

Ik kijk er juist tegenop om te gaan junken, totaal geen behoefte aan.
                          Dan is het juist mentaal slecht om het te doen lijkt me, toch?

Maar ik wil later wel nog ''kunnen'' junken, en niet dat ik dan een week ziek ben ofzo.. of een hele avond op de WC zit. Maar dat valt mee als ik het goed begrijp?

Wanneer je een mensen in het jaar 1900 dezelfde troep zou laten eten als wat de gemiddelde Nederlander nu eet, dat schijten ze de voering uit hun darmen als ze de zooi al niet hadden uitgekost.

Dus junken in de zin van zooi eten is zeker niet nodig. Elke week een junkmaaltijd kan je soms wel helpen de rest van de week beter te dieten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X