Zelfde gewicht/lengte en toch anders?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

beter toch dat je er gespierder uitziet bij hetzelfde gewicht?

zelf heb ik het ook wel een beetje hoor. mensen geloven bij mij echt niet dat ik 90kg weeg. terwijl het toch zo is.

en laag VP heeft er zeker mee te maken omdat de dichtheid van spieren 1,1g/cm3 is en van vet 0,9g/cm3.

Comment

Het kan liggen aan verschil in lichaamstype, dus ectomorph/mesomorph/endomorph
      Een ectomorph die 75kg is ziet er anders uit als een endomorph die 75 kg is.

Verder sluit ik me aan bij wat okidoki71 heeft opgesomd.
      Carpe Diem

Comment

Heeft gewoon te maken met wat je gegeten heb die dag, wat ik wel vreemd vind is dat je 75 kg laat in de avond weegt. En dat ook in de ochtend op lege maag?

Comment

Misschien komt het omdat die shakes gelijk doorlopen?
          Goede motivatie om vast voedsel te gaan eten, ben je gelijk een stukkie zwaarder!

Comment

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat jij, Nibor, jezelf een zwaar gespierde Adonis waant. Totdat wij een foto zien van jou naast deze vermeende iele jongen kunnen wij geen definitieve conclusies trekken hierover. Het zou bijvoorbeeld zomaar kunnen dat de iele jongen meer spiermassa in zijn benen heeft dan jij.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
              Het kan natuurlijk ook zo zijn dat jij, Nibor, jezelf een zwaar gespierde Adonis waant. Totdat wij een foto zien van jou naast deze vermeende iele jongen kunnen wij geen definitieve conclusies trekken hierover. Het zou bijvoorbeeld zomaar kunnen dat de iele jongen meer spiermassa in zijn benen heeft dan jij.
              Ik waan mij totaal geen Adonis...

Inderdaad zou een foto perfect zijn ,maar die heb ik niet..

Aan die jongen zijn skinnyjeans te zien zat daar zeker geen massa op zijn benen..

Comment

Robin, is het mogelijk om foto te schieten van deze iele gast. Ben nu wel benieuwd mate.

Comment

grotere voeten, handen, dikkere kop, bredere heupen, zwaardere hersenen, langere darmen, wel gepoept niet gepoept......
                  In manibus vestris victoria est.....Homo sapiens non urinat in ventum

Comment

Spammers opgedonderd naar de offtopic sectie.

Kan aan je bouw liggen.
                    aan je vochtkop
                    aan wat je gegeten hebt.
                    en alle ondergenoemde redenen

tevens als zijn vet% 12 is en die van 16% heeft hij meer VVM dan jou.

12%van 75 =66kg vvm
                    16%van 75 = 63kgvvm

Comment

En die 10-12% van hem is gemeten of een gokje van jou?
                      En jouw eigen VP, huidplooi gemeten of ook een schatting?

Comment

kan aan veel dingen liggen teveel om op te noemen het is logisch dat hij er niet hetzelfde uitziet elk lichaam is anders en dat weet je zelf ook.

Comment

Heel erg toevallig zeg..

Ik had het zelfde probleem, ik en me vriend gingen ons zelf wegen en ik woog 600gram meer dan hem. Terwijl z'n bf ong 11% was en die van mij 14%. Ik zag ook er breder uit en je zag m'n spieren heel goed door m'n t-shirt enz en z'n niet. En hij was ook veel dunner vergeleken met mij. Z'n kracht was ook minder dan mij bij alles bijvoorbeeld bij bankdrukken drukte ik 11x60kg en hij 2x60kg met hulp van mij bij laatste rep.
                          Mijn theorie was dat hij misschien meer spier massa had in z'n benen want je benen kunnen flink wat kilo's spier bevatten,

Comment

Ik zou mijn geld ook op somatotype zetten. Bredere taille, dikkere botten, botdichtheid etc.

Maag- en darminhoud en vochtretentie spelen natuurlijk ook een rol. Begrijp dat gezaag over kilo's zowiezo nooit. Weegschaal als vergelijking van personennis gewoon dwaas.
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Kevster View Post
                              Ik zou mijn geld ook op somatotype zetten. Bredere taille, dikkere botten, botdichtheid etc.

Maag- en darminhoud en vochtretentie spelen natuurlijk ook een rol. Begrijp dat gezaag over kilo's zowiezo nooit. Weegschaal als vergelijking van personennis gewoon dwaas.
                              idd dat speelt een groete rol, na het gelezen te hebben d8 ik daar ook al aan.
                              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Een jaar geleden woog ik 88 kilo bij 8% vet (1m86). Met kleren aan zag ik er niet buff uit. Je zag wel dat ik wss train, maar veel meer ook niet. Zonder kleren zag ik er wel erg goed uit.

9 maanden niet getraind. gewicht 88 kilo vet% omhoog naar de 15%. Ik zie twee van mijn ooms die ik maar 1-2x per jaar zie (met kerst), en beiden dachten dat ik het laatste jaar hard moet hebben getraind, want ik zag er breder uit en was flink gegroeid...(en beiden keken erg vreemd toen ik zei dat ik nauwlijks getraind had het laatste jaar).

een kilo vetmassa neemt ongeveer 4x zoveel plaats in als een kilo spiermassa. dus hoewel je meer defenitie en vorm krijgt als je droger wordt, verlies je wel veel meer "volume".

daarom ook vaak het advies, voor mensen met weinig spiermassa, om NIET te gaan cutten, omdat er niets overblijft.
                                ----------------

verder sluit ik me aan bij kevster
                                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X