Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Dus ik was gister om 16:30 wakker en ik kon vandaag niet slapen dus ben ik om 5:30 opgestaan. Gaan douchen enz. eten veel kh voor energie.. Uiteindelijk ben ik naar fitness gegaan om 6:30 fietsend door de kei harde regen ik was helemaal klets nat toen ik aankwam. Maar ik had er zin in omdat ik 3 weken niet had getraind... Dus kom ik binnen z'n er een paar oude gasten aan het trainen ze wensen mij allemaal beste wensen.. Dan kwammen nog meer mensen en ze wensten mij ook fijne wensen.. Dan ging ik trainen was helemaal opgepompt en ik vond het lekker en tijdens bicep trainen keken mensen naar mij omdat ik als een gek met gewichten heen en weer zwaaide. Dan ging ik op weegschaal staan om te kijken wat ik woog ik woog 4 weken geleden 71kg met 14% bf nu 73.2kg met 17% .. En ik zag ook heel ver verschil in mijn armen want m'n t-shirt kon ze niet meer aan omdat er allemaal vet overheen zat =(
Dus later ging ik me buik trainen ( ik trainde full body vadaag) Komen 2 meisjes naar me toe vragen ze hoe laat het is .
Dit is dan mijn beste training ooit :P
Vertel joun beste training
Ik heb je verhaal even aangepast, zo geloven mensen het misschien.
Wat heeft dit met een ban te maken? Omdat ik een normale topic open en vriendelijk vraag om je verhaal met ons te delen gaan jullie trollen.
Als jullie niks beters kunnen posten post maar beter niks want jullie verhalen gaan tot onzin leiden stelletje jaloerse kids
Wat heeft dit met een ban te maken? Omdat ik een normale topic open en vriendelijk vraag om je verhaal met ons te delen gaan jullie trollen.
Als jullie niks beters kunnen posten post maar beter niks want jullie verhalen gaan tot onzin leiden stelletje jaloerse kids
oh dear, he mad now.
Kerel je openingspost was een en al getroll, niemand neemt dat serieus.
Triest dat je je eigen topic wel serieus neemt en ook nog kwaad reageert op iedereen hier.
Kerel je openingspost was een en al getroll, niemand neemt dat serieus.
Triest dat je je eigen topic wel serieus neemt en ook nog kwaad reageert op iedereen hier.
Jaloezie is op een hoog level hier... Omdat jullie geen aandachts van meisjes krijgen wil niet zeggen dat dit een troll post is.
Wat mods ook zeggen veel mensen doen spammen in topics met onzin omdat ze niks beters te doen hebben in hun leven
En ga skyrim spelen dan heb je wat te doen joh, ik wed dat iedereen die hier gepost heeft nog computer spelletjes speelt en niks beters in z'n leven te doen heeft.
Anyway ik post niks meer want dit topic is ruined door jaloerse kids achter hun pc. En meer dan de helft is hier 20+ wordt is volwassen...
Pas maar op dat onze adonis je geen irritante PB's gaat sturen nou hij kwaad is. Istie ook erg goed in.
Snap niet dat dit soort kneusjes hier worden getolereerd, niet echt bevorderlijk voor de kwaliteit van het forum. Maar goed, ik ben geen mod.....
ik heb eens exact hetzelfde meegemaakt, alleen heb ik in die training nog mijn db curl record verbroken toen
van 12 naar 40kg per hand in 1 training, maarja ik had als pre-wo dan ook wel 30gr creatine gesnoven en 1500gr KH (mix van snelle en complexe) gegeten
dat was ook mijn beste trainingsdag by far!
jullie zijn allemaal gwn jaloers dat alle meiden voor ons vallen terwijl wij onze abs ab-tastic aan het trainen zijn
sinds ik die meiden leerde kennen gainde ik als een malle
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Comment