Ik was me wat aan het inlezen over spierpijn.
Zelf heb ik daar vanaf de tweede dag tot de vierde dag erg veel last van.
Ik train bijna een jaar en ga er vanuit dat mijn lichaam nu al iets gewoon is...
Ik word dit jaar 38 en misschien gaat daardoor het herstel ook vermoedelijk wat trager?
Nu kwam ik de volgende tekst tegen op een ander forum:
Zouden deze supps mij ook kunnen verder helpen bij het verlichten van de spierpijn...?
Zelf heb ik daar vanaf de tweede dag tot de vierde dag erg veel last van.
Ik train bijna een jaar en ga er vanuit dat mijn lichaam nu al iets gewoon is...
Ik word dit jaar 38 en misschien gaat daardoor het herstel ook vermoedelijk wat trager?
Nu kwam ik de volgende tekst tegen op een ander forum:
Ik gebruik sinds vorige week WMS en Creatine voor (2 scoops wms + 1 theelepel crea) en na de training ( 2 scoops wms + 1 theelepel crea + 30 gram whey 15 min later)
Sinds ik dit gebruik heb ik geen spierpijn meer
Dat terwijl ik normaal gesproken 2 dagen na de training kapot ga van de spierpijn.
Kan dit aan de samenstelling liggen? Oefeningen voer ik nog steeds hetzelfde uit en heb in de tijd dat ik het gebruik wel heel wat PR's verbroken..
Sinds ik dit gebruik heb ik geen spierpijn meer
Dat terwijl ik normaal gesproken 2 dagen na de training kapot ga van de spierpijn.
Kan dit aan de samenstelling liggen? Oefeningen voer ik nog steeds hetzelfde uit en heb in de tijd dat ik het gebruik wel heel wat PR's verbroken..
Comment