Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Je hebt twee dingen gekoppeld
1) je hebt weinig haargroei
2) je trainingsresultaat valt tegen
Ik zou zeggen: nummer 1 ben je mee gezegend/is geen probleem op zichzelf. Wat moet je met een baard, behalve weer afscheren? Hoe dan ook, daar kunnen we je niet mee verder helpen.
Nummer 2 kunnen we je misschien wel mee helpen als je eet-en trainingsschema post.
Geen haargroei <3
Ik zie er ondertussen uit als een beer, word ook al sinds de middelbare zo genoemd en khad al toen ik 16 was flinke dos borsthaar en baardhaar. Het is net onkruid dat zich verspreid en nu mag mijn vriendin me om de zoveel tijd een lekker mijn rug scheren
Iig wat ik wil zeggen is wat de personen voor mij ook al gezegt hebben. Weinig of veel haar wilt niets zeggen over je groei. Alleen dat baarden episch zijn en al het ander haar irritant is.
sinds kort moet ik mij nu echt wel 1x in de week scheren, maar om het nu een baard te noemen kan ik niet zeggen.
ik moet wel resultaat ookal ben ik niet behaard, ook op andere plekken niet zo (borst haar helemaal nog niet) en ben alweer bijna 21.
gewoon je training/voeding schema onder de loep nemen.
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment