weinig haargroei

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Van junkfood krijg je een baard

Dit is nieuw voor mij...
    "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Niet veel haargroei is toch net een voordeel.

En als je geen progressie boekt zal je training en voeding toch niet zo goed zijn.
      Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

Originally posted by BarBrother View Post
        Met alle shit fast food junkfood suikershit eten die vol hormonen zitten hebben toch veel mensne van mijn leeftijd een baard.
        Correlaties geven nog geen oorzakelijk verband.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Je hebt twee dingen gekoppeld
          1) je hebt weinig haargroei
          2) je trainingsresultaat valt tegen

Ik zou zeggen: nummer 1 ben je mee gezegend/is geen probleem op zichzelf. Wat moet je met een baard, behalve weer afscheren? Hoe dan ook, daar kunnen we je niet mee verder helpen.

Nummer 2 kunnen we je misschien wel mee helpen als je eet-en trainingsschema post.

Comment

Geen haargroei <3
            Ik zie er ondertussen uit als een beer, word ook al sinds de middelbare zo genoemd en khad al toen ik 16 was flinke dos borsthaar en baardhaar. Het is net onkruid dat zich verspreid en nu mag mijn vriendin me om de zoveel tijd een lekker mijn rug scheren

Iig wat ik wil zeggen is wat de personen voor mij ook al gezegt hebben. Weinig of veel haar wilt niets zeggen over je groei. Alleen dat baarden episch zijn en al het ander haar irritant is.

Comment

sinds kort moet ik mij nu echt wel 1x in de week scheren, maar om het nu een baard te noemen kan ik niet zeggen.
              ik moet wel resultaat ookal ben ik niet behaard, ook op andere plekken niet zo (borst haar helemaal nog niet) en ben alweer bijna 21.

gewoon je training/voeding schema onder de loep nemen.
              Calisthenics / Street workout

Comment

Ik laat altijd lekker een baardje staan of een soort van stoppelbaardje...anders moet ik me elke dag scheren. Geen behoefte aan...

Een blote billen gezichtjes heb ik niks mee
                "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

Originally posted by Reinout18 View Post
                  ps, 1x per dag eventjes sexy time.

Bedoel je nou wat ik denk dat je bedoelt? Dus je rukt eens per dag? Of je bestijgt je vriendin eens per dag?
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Het komt allebei op het zelfde neer...

Comment

Alleen het klaarkomen, de lol is toch echt groter met een lekker wijf dan met Jill.

@tve90
                      True story: baarden zijn baas.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

blijft altijd chill om te weten hoevaak iedereen klaar komt op een dag :P

Comment

Originally posted by Tonic View Post
                          Heb jij effe mazzel, ik scheer me bijna elke dag, geen pretje kerel.
                          heeft hij inderdaad mazzel mee ik moet me ook dagelijks scheren anders zie ik er uit als een zwerver
                          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X