Discussie kans berekeningen %

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Serieus, ik heb bewondering voor jullie geduld........

100% kans in elk geval dat sommige mensen alles doen om aandacht te krijgen en dat afmeten aan het aantal reacties in een door hen gestart topic.
    100% kans dat hij zich nu weer helemaal "De populaire Bink" vindt omdat er 10 pagina's reacties staan.
    0% kans dat hij ooit wijzer wordt dan hij nu is.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by seanl94 View Post
      Weetje je, jij en ludo zouden het goed met elkaar kunnen vinden. Een beetje praten over vlora en vauna, over de vrouwtjes, en dat soort dingen. Liefste ook nog met een pilsje erbij.

niet relevant aan dit topic...

Flora en Fauna

Ik drink geen alcohol meer

Ah die, die heb ik een keertje gedaan met iemand aan een bar. Elke keer legde ik 10 euro in, en was het prijzengeld 25 euro. Die vriend dacht mij eventjes een poot uit te rukken, maar na 8x vond hij het wel welletjes. :')
      ik heb nog geen antwoord op mijn stelling ...

hoeveel kans heb je op het sterven volgens de statistieken?

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
        @ sean
        Klinkt alsof jij wel een idee hebt.
        Ghehe, maar ik ga hem niet verklappen.

En nibor, die vlora en vauna zijn een inside joke. Verder ga ik niet meer inhoudelijk op je reageren, je bent gewoon te dom voor mijn moeite.

Maar om je nog één laatste keer te helpen: de kans op sterven is de wortel van het kwadraat van 5 in het kwadraat gedeeld door 5 in het kwadraat
        Last edited by scoobydoo; 04-04-2012, 15:56.
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
          hoe je het ook bekijkt met diagrammen en andere onderzoekjes..

er blijven maar 2 kansen per gooi beurt.. wel of geen 6..

het gaat hier om kansen...niet om statistieken en praktijk uitvoeringen.

nog een voorbeeld:

iedereen gaat ooit dood.. 100%

Maar volgens de statistieken gaan er bijvoorbeeld voor 60% mensen dood door kanker.
          En 30% door een verkeersongeluk en 10% door andere oorzaken..ouderdom enz...

Hoeveel % heb jij nu de kans om te sterven door kanker?
          Hoeveel % door een verkeers ongeluk?
          Hoeveel % door andere oorzaak?

In alle gevallen heb je 50% kans...
          ben je nou echt zo oerstom?
          dat zijn geen kansen maar mogelijkheden.
          btw, wat heb je voor opleidingen gevolgt? en wat doe je voor werk? zal wel erg tegenvallen gezien je nogal kinderachtige manier van discussiëren.

Comment

Ghehe, maar ik ga hem niet verklappen.

.

Damn right, you're an evil genious!!
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Originally posted by Beaudien View Post
              Serieus, ik heb bewondering voor jullie geduld........

100% kans in elk geval dat sommige mensen alles doen om aandacht te krijgen en dat afmeten aan het aantal reacties in een door hen gestart topic.
              100% kans dat hij zich nu weer helemaal "De populaire Bink" vindt omdat er 10 pagina's reacties staan.
              0% kans dat hij ooit wijzer wordt dan hij nu is.
              Het gaat mij niet om populaire bink te zijn..
              Dit is gewoon een discussie die ik had met een vriend en we hadden beide een andere mening..

Als we het gaan hebben over nutteloze posten(aandacht) dan sta jij toch echt op nr1 op allerlei fora(3 stuks).. 100%

Comment

Máár, is het verstandig om van deur te wisselen?
                dat weet ik pas als ik de deur heb geopend die ik uit koos..

Comment

Als we het gaan hebben over nutteloze posten(aandacht) dan sta jij toch echt op nr1 op allerlei fora(3 stuks).. 100%
                  Fijn, van mij mag iedereen dat denken. Maar aan jouw mening hecht ik totaal geen waarde overigens. Jij daarentegen bent echt de grootste sukkel die ik ooit gezien heb, by far!!
                  Last edited by Beaudien; 04-04-2012, 16:01.

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                    @ nibbels
                    Ik wist dat je daar in zou trappen. Kijken of iemand anders hier hem wel snapt.
                    Nibor weet niet eens dat de kans op de juiste deur in het begin 1/3 is dus zal nooit begrijpen waarom hij beter van mogelijk wisselt als er een deur open gaat.
                    Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate

Comment

dat weet ik pas als ik de deur heb geopend die ik uit koos..

Welke statistische analyse is hier toegepast? Of is dit een mening? En zou je hierbij niet beter het percentage van mensen kunnen uitdrukken die het met deze stelling eens zijn?

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                        ben je nou echt zo oerstom?
                        dat zijn geen kansen maar mogelijkheden.

hoeveel kans heb je dan per mogelijkheid???

btw, wat heb je voor opleidingen gevolgt? en wat doe je voor werk? zal wel erg tegenvallen gezien je nogal kinderachtige manier van discussiëren.

.....

Comment

• Originally posted by Wasofski View Post
                          Nibor weet niet eens dat de kans op de juiste deur in het begin 1/3 is dus zal nooit begrijpen waarom hij beter van mogelijk wisselt als er een deur open gaat.
                          in het begin had je 3 deuren...

achter 1 deur stond de auto niet...

dus nog 2 deuren over toch?

wat valt er nog te wisselen als je nu maar 1 deur mag openen?

Comment

• XD wthh...ik kom van school en ik zie dit :P.

Het is niet altijd 50/50 robin. tijdens kansberekening bij wiskunde deed je hele gekke formules:P Had overigens wel een 8,5 voor me examen wiskunde havo. Het ligt heel erg aan de vraagstelling robin.

Leuk topic

Comment

Welke statistische analyse is hier toegepast?kwestie van berichten lezen...en kijken of het nuttige berichten zijn of bijna allemaal iets in de trend van"pakt haar popcorn" "ow..ik mis jou ook lieverd" Of is dit een mening? En zou je hierbij niet beter het percentage van mensen kunnen uitdrukken die het met deze stelling eens zijn?

50%...namelijk of je ben het er mee eens ...of niet!!
                              ....

is maar internet he...

Comment

• 50%...namelijk of je ben het er mee eens ...of niet!!
                                En hoeveel procent van de mensen is het er wel mee eens? Want ik vind in ieder geval al dat er ergere betsies op dit forum zitten. *uchuch*

En dat het 'maar het internet' is, wil niks zeggen. Er zijn zat fora op internet die zeer leerzame discussie's hebben. Een betere definitie zou zijn dat het 'maar jouw topic' is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X