2 liter water per dag ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Het gaat er om dat je ongeveer een gallon vocht per dag tot je neemt. Dat is circa 3,6L en dat kan bestaan uit water, melk, jus of wat anders vloeibaars. Het gaat er om dat je genoeg vloeistof in je lichaam blijft verversen en dus regelmatig genoeg naar het toilet gaat voor allerlei afvalstoffen af te vloeien. En zodoende ben je ook bezig om te zorgen dat je lichaam geen excessieve hoeveelheden vocht gaat opslaan waardoor je er vaak molliger uit komt te zien dan nodig.

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
      1 liter per dag?.... Hoe je erin slaagt weet ik niet want ik drink tijdens trainen alleen al 2liter...
      #slik# dat is ook wel bijzonder veel op pakweg 60-90minuten. Hoe vaak ga jij niet naar de plee tijdens je training
      Ik slaag er ook niet in om meer dan 1.5 - 2l (max) te drinken. Voor de simpele reden dat ik dan continu naar het toilet moet (ook 's nachts). En dat is simpelweg heel erg irritant.
      Niemand anders hier last van? Of ligt dit ana het feit dat ik maar 65kg weeg?
      was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

elke 90mins 2 uur naar de plee is niet erg, maar normaal.

Comment

zeker 4 liter op een dag.
          Laissez Faire

Comment

Met dit heerlijke weer heb je wel 4-5 liter water per dag nodig als je veel buiten bent.

Comment

zit momenteel al aan de 3,5 liter en moet vandaag nauwelijks naar de wc.
              mooi weertje
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

S'morgens 2 drinkbussen op 50 km fietsen naar het werk. 1 Liter op het werk. En met naar huis fietsen nog eens 2 drinkbussen. Anders krijg ik krampen na het fietsen. Vooral tussen mijn ribben en buikspieren.Zou ook misschien kunnen wijzen op te wienig ijzer????

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X