Vetpercentage berekenen met elektrisch ding?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by niet_hier View Post
    Omdat die meetmethode gebaseerd is op elektrische stroompjes maakt het erg veel uit of je huid droog of nat/bezweet is. Je kunt dus al verschillende uitkomsten krijgen als je de meting voor of na je training doet.
    Idd. Maar ook dingetjes zoals je eelt (komt zon stroomstootje ook langzamer terug) speelt een rol

Comment

Met de weegschaal klopt mijn vet% niet, heb zelfs bij een vriend op een duurdere weegschaal gestaan en die zat er ook ver naast.

@Toph bij die meter die je gekocht had zat vast en zeker wel een boekje die de waardes uitlegt die de meter meet.
      Make it count!
      Always look on the bright side of life...

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
        Idd. Maar ook dingetjes zoals je eelt (komt zon stroomstootje ook langzamer terug) speelt een rol
        Inderdaad. In feite alles wat de elektrische weerstand beïnvloedt heeft invloed op de uitkomst.
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

zou dit ongeveer kunnen kloppen: lengte 1,73 gewicht:63 leeftijd:21 nek:35 omtrek middel:69 heupen:82 en dan als uitkomst 19% lichaamsvet en vetvrije massa 51,0 ?

Comment

Originally posted by Toph View Post
            Die ga ik me volgende week ook eens bestellen.
            BP (95kg)
            DL (100kg) (zit meer in maar vanwege ijzer in me bekken doe ik nog even rustig aan )
            mp (55) kg

Comment

Originally posted by nishino View Post
              zou dit ongeveer kunnen kloppen: lengte 1,73 gewicht:63 leeftijd:21 nek:35 omtrek middel:69 heupen:82 en dan als uitkomst 19% lichaamsvet en vetvrije massa 51,0 ?
              Zou niet weten is bij iedereen verschillend kijk in de spiegel en als je tevreden ben is het goed toch

Comment

dan is het nooit goed genoeg

Comment

Originally posted by Jason91 View Post
                  Zou niet weten is bij iedereen verschillend kijk in de spiegel en als je tevreden ben is het goed toch
                  Het kijken in de spiegel is niet echt objectief. Meten is weten. Daarom kan het regelmatig meten van het VP belangrijke informatie geven.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                    Het kijken in de spiegel is niet echt objectief. Meten is weten. Daarom kan het regelmatig meten van het VP belangrijke informatie geven.
                    Helemaal mee eens, zolang je maar hetzelfde meetapparaat gebruikt in dezelfde condities. Vorderingen kun je meten, en dat is inderdaad: weten.

Maar voor 1 enkele (eerste) meting, boeit die hoogte toch niks? of het nou 11, 15 of 20 is. Als ie bij een volgende (zelfde) meting maar conform je doel is veranderd.

Dus of die 19% van nishino kan kloppen, geen flauw ideeeeee, en ik vind ook niet dat dat boeit. Als je volgende meting (gemeten op precies dezelfde manier) maar geen 21% aangeeft als je in de cut zit.

Comment

Veel goedkopere huidplooimetertjes geven geen goed beeld, beetje moeite en je drukt iemand naar de 10% terwijl die baggervet staat, de goeie huidplooimeters kosten gauw rond de 250 - 300 euro.
                      En dan nog is het niet exact en wijkt nog af van je werkelijke vet%
                      Cutten als je het goed wilt doen doe je pas vanaf 10%.
                      "You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                        Zolang het nog niet met een dikke rand over de rand van je hakken hangt is het geen probleem

Comment

Ik ben wel benieuwd naar foto's van TS eigenlijk

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                            Cutten als je het goed wilt doen doe je pas vanaf 10%.
                            Hoe bedoel je dat? Cutten vanaf een VP van 10%? Of een teveel van 10%?

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
                              Hoe bedoel je dat? Cutten vanaf een VP van 10%? Of een teveel van 10%?
                              Een cut van 10-12 weken met steeds meer intensiteit en daarbij ook veel belasting op je lichaam kun je beter vanaf 10% gaan cutten, vanaf 20% in 12 weken naar 5% of lager zal teveel van je gaan eisen, vind ik.

Comment

Op die manier. Zoveel vet verliezen in 12 weken lijkt mij ook te veel van het goede.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X