Goeie avond
Het schrijven van 1 grote BN guide
Collapse
X
-
Op internet op de persoon spelen is in mijn ogen onmogelijk, daar doe ik dus ook niet aan.
Ik zie het alleen hoe het is.
Ik ben absoluut niet negatief, vroeg me wel af of een topic met vragen niet te snel word door verwezen naar...." link van de guide" dat zou veel topics snel stil leggen.
Als er gezegd word dat er morgen een opzet komt dan verwacht men dat, is niks negatiefs aan, misschien juist dat mensen er naar uit kijken hoe de opzet eruit ziet.
Als ik dingen ontwierp of ik had een fotoshoot en ik zei dat ik morgen de opzet stuurde dan kreeg ik ook een belletje waar die bleef
Verder juich ik het toe als zoiets een meerwaarde heeft voor het forum en niet ten kosten gaat van de topics etc
Originally posted by aktito View PostMoet allereerst zeggen dat ik je mening over dexie en pescatore vrij ongenuanceerd vind, verder zal ik er maar niet op in gaan omdat op internet op de persoon spelen wat mij betreft vrij kinderachtig is..
Wat betreft je inhoudelijke vraag; verwijs ik je naar mijn vorige post en zal ik er hieronder nog even duidelijk op in gaan.
Het gaat hier dus om het uiteenzetten van lijnen waarin geschreven gaat worden, ook wel het 'vorm-geven' van de wiki (waar we ook gezamenlijk voor hebben gekozen-leek ons beter dan een boek-achtig verhaal-); of de content door ons geschreven gaat worden lijkt me een heel ander en vrij onrealistisch scenario omdat daarvoor uiteraard de kennis op vele vakgebieden ontbreekt.
De invulling van de wiki volgt dus z.s.m. en ook hiervoor zijn wij momenteel dus voldoende mensen aan het benaderen.
Dat is dan dus ook gelijk de rede dat we voor een wiki-vorm kiezen waarbij elk BN-lid 'voorstelartikelen' kan plaatsen die met eventuele aanpassing+goedkeuring van een mod verwerkt kunnen worden in de wiki, daarmee hopen we dat in de toekomst zodra het fundament er staat de community zijn eigen wiki 'up-to-date' gaat houden.
Uiteraard gaan we niet overhaasten, daarom pakken we ook een dagje extra op de planning als dat nodig is, iets wat door sommigen cynisch ontvangen wordt maar het feit dat zij zich hierin niet kunnen inleven spreekt eigenlijk al boekdelen.
Nogmaals voor de negatievelingen in deze topic- we gaan lekker door aan ons project en ik denk dat ik en met mij hopelijk ook de andere initiatiefnemers genoeg ervaring wat betreft project-werk hebben om de juiste mensen samen te brengen om een wiki te schrijven die in de toekomst nog vaak door Patricia ,talalehl en co. geraadpleegd gaat worden."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostVeel dikke mensen voelen zich prima in hun vel.
Je hebt zelf geen enkele ervaring, weet werkelijk niks over trainen en voeding.
Voor mij ben je googleloog meer niet
Waar staat dat ik veel van training weet dan? Ik pretendeer dat nergens. Integendeel zelfs. Zou ook volkomen belachelijk zijn toch? Ik stel juist de hele dag vragen. Jij schijnt er echter wel issues mee te hebben. En ik vind dat wel leuk, kennelijk komt de drang voor erkenning erg snel de kop op steken bij de grote Robbie. Kind.
Pesca gaat lekker voetballen. Stomme sport is dat hè Robbie, niks voor ekte sporters zoals jijBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostVeel dikke mensen voelen zich prima in hun vel.
Originally posted by lucky_luc View PostGoeie avond
Het staat nu toch al vol met offtopic gezwam, dus het mag vast wel van de grote baas
Originally posted by Damn View PostP.s. kevster heeft aangegeven dat hij ook wel mee zou willen helpen. Zou hem zeker erbij vragen in jullie "team".Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Damn View PostDenk dat er een community gevormd zou moeten worden die de wiki beheerd, en vervolgens een aantal mensen die in eerste instantie de artikelen plaatsen.
Vervolgens kan iedereen dan artikelen indienen, maar moet de community deze goedkeuren.
Dat is volgens mij het beste plan.
- Hoe wordt bepaald wie lid wordt van de community?
- En wat als hetgeen dat wordt ingediend totaal niet stookt met de algemene visie van de community?
- Is er wel sprake van een soort visie?
Zelfs in niche groepen van individuen die hetzelfde nastreven is dit soms een probleem. Laat staan in een groep waar je te maken hebt met aspirant bodybuilders, krachttrainers, powerlifters, etc.
Originally posted by Robbie1970 View PostIs het mogelijk dat u Het boek kan zegenen meneer pastoor?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Wat een kinderachtig gedoe hier. Snap niet wat iedereen hier zo negatief aan vindt.
Het zal sowiezo iets bijbrengen. Is het niet voor ons dan is het voor zichzelf bij het opzoeken en verwerken van nieuwe informatie.
Tenslotte vergeet niet "knowledge is power".I'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostMet een beetje whey shake besprenkelen zeker.
Een mix van zijn 2 vaders en van hem!Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostWaarschijnlijk word het Luc zijn speciale mannensap.
Een mix van zijn 2 vaders en van hem!
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Ik hou zelf wel van jiskefet (a)
jiskefet - cliniclowns - YouTube
Ik vind enkel wat die in 3,41 zegt het leukste(a)
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...14 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-