Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hoi ik heb een vraagje ik train nu ongeveer 3 maanden . 5 keer per week dit is de 3 de keer dat ik op fitness zit meestal na verloop van tijd ebt me motivatie weg . en dat wil ik nu eens verkomen hebben jullie mischien tips voor me
Motivatie komt altijd van binnen. En je will power is iets wat je elke dag gebruikt en een stukje van op maakt maar ook elke keer weer aanvult. Dus jij moet het willen, daarom zie je de mensen voor de meisjes trainen sneller opgeven omdat ze geen will power hebben.
Het moeilijkste van Fitness/BB is de basis. Blijven gaan en goede voeding.
Ik zie fitness/bb als een lange termijn doel. Een mooi fysiek heb je niet binnen een week en er zijn inderdaad altijd verbeterpunten mocht je een (sub)doelstelling bereiken.
Succes
There are no shortcuts to any place worth going
178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg
Je kan je 5 dagen inkorten naar 3 dagen?
Wat ik soms doe is eens een week niet fitnessen. Op het einde van die week barst ik van de energie om terug te gaan fitnessen
Realiseren waarom jij naar de gym gaat. Waarom wil je alles eruit halen wat erin zit? Waarom zou je elke dag aan je voeding houden? Wat wil je bereiken?
Ikzelf realiseer me deze dingen en kijk ook regelmatig motivatiefilmpjes en muziek om goed gemotiveerd te blijven en af en toe opnieuw te beseffen waar ik het allemaal voor aan het doen ben.
Verder veel geduld. Het is niet iets dat gebeurt in één dag, het kost jaren.
Vakantiefoto opgehangen in mijn kledingkast. Een foto wat de aanleiding is dat ik nu train... Elke keer als het even tegenzit dan kijk ik naar de foto en dan weet ik weer waarvoor ik het doe. Dan ga ik naar de zolder en dan train ik weer lekker verdwr... Verder streef ik naar realistische doelen en dan is het makkelijker vol te houden...
Vakantiefoto opgehangen in mijn kledingkast. Een foto wat de aanleiding is dat ik nu train... Elke keer als het even tegenzit dan kijk ik naar de foto en dan weet ik weer waarvoor ik het doe. Dan ga ik naar de zolder en dan train ik weer lekker verdwr... Verder streef ik naar realistische doelen en dan is het makkelijker vol te houden...
hoi ik heb een vraagje ik train nu ongeveer 3 maanden . 5 keer per week dit is de 3 de keer dat ik op fitness zit meestal na verloop van tijd ebt me motivatie weg . en dat wil ik nu eens verkomen hebben jullie mischien tips voor me
Ja, andere hobby zoeken, want als je met bb/fitness motivatie verliest is dat niet goed, het kan uiteraard weleens voorkomen, maar onder je trainen en dat blijkbaar herhaaldelijk?
Misschien is sjoelbakken wat voor je?
"You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment