gemotiveert blijven

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• gemotiveert blijven

hoi ik heb een vraagje ik train nu ongeveer 3 maanden . 5 keer per week dit is de 3 de keer dat ik op fitness zit meestal na verloop van tijd ebt me motivatie weg . en dat wil ik nu eens verkomen hebben jullie mischien tips voor me

Posters , filmpjes maar het allerbelangrijkst vind ik DOELEN. Maak ze vooral niet te makkelijk en als je ze gehaald hebt maak je gewoon weer nieuwe.

Niemand is ooit perfect
    Never Never Never Give Up !!!

Comment

Motivatie komt altijd van binnen. En je will power is iets wat je elke dag gebruikt en een stukje van op maakt maar ook elke keer weer aanvult. Dus jij moet het willen, daarom zie je de mensen voor de meisjes trainen sneller opgeven omdat ze geen will power hebben.

Comment

Het moeilijkste van Fitness/BB is de basis. Blijven gaan en goede voeding.

Ik zie fitness/bb als een lange termijn doel. Een mooi fysiek heb je niet binnen een week en er zijn inderdaad altijd verbeterpunten mocht je een (sub)doelstelling bereiken.

Succes
        There are no shortcuts to any place worth going
        178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg

Comment

Trust me, when you love something, you don’t need motivation!!
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
            Trust me, when you love something, you don’t need motivation!!
            Inderdaad! Maar afentoe een extra prikkel krijgen door een filmje te zien / poster bezien kan geen kwaad!

Comment

Je kan je 5 dagen inkorten naar 3 dagen?
              Wat ik soms doe is eens een week niet fitnessen. Op het einde van die week barst ik van de energie om terug te gaan fitnessen

Comment

Realiseren waarom jij naar de gym gaat. Waarom wil je alles eruit halen wat erin zit? Waarom zou je elke dag aan je voeding houden? Wat wil je bereiken?

Ikzelf realiseer me deze dingen en kijk ook regelmatig motivatiefilmpjes en muziek om goed gemotiveerd te blijven en af en toe opnieuw te beseffen waar ik het allemaal voor aan het doen ben.

Verder veel geduld. Het is niet iets dat gebeurt in één dag, het kost jaren.
                "Straight outta gym"

Comment

Hahahahaha wtf, tijdens het trainen de motivatie weg? Tijdens?
                  Waarom doe je deze sport dan hahahaha
                  Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Vakantiefoto opgehangen in mijn kledingkast. Een foto wat de aanleiding is dat ik nu train... Elke keer als het even tegenzit dan kijk ik naar de foto en dan weet ik weer waarvoor ik het doe. Dan ga ik naar de zolder en dan train ik weer lekker verdwr... Verder streef ik naar realistische doelen en dan is het makkelijker vol te houden...

Succes!
                    " Sky high stacks " - Jesse Pinkman

Comment

Vakantiefoto opgehangen in mijn kledingkast. Een foto wat de aanleiding is dat ik nu train... Elke keer als het even tegenzit dan kijk ik naar de foto en dan weet ik weer waarvoor ik het doe. Dan ga ik naar de zolder en dan train ik weer lekker verdwr... Verder streef ik naar realistische doelen en dan is het makkelijker vol te houden...

Succes!
                      " Sky high stacks " - Jesse Pinkman

Comment

Geef mij 2 seconden een spiegel en ik ben weer gemotiveerd,

Comment

Originally posted by jeffrey pure View Post
                          hoi ik heb een vraagje ik train nu ongeveer 3 maanden . 5 keer per week dit is de 3 de keer dat ik op fitness zit meestal na verloop van tijd ebt me motivatie weg . en dat wil ik nu eens verkomen hebben jullie mischien tips voor me
                          Ja, andere hobby zoeken, want als je met bb/fitness motivatie verliest is dat niet goed, het kan uiteraard weleens voorkomen, maar onder je trainen en dat blijkbaar herhaaldelijk?
                          Misschien is sjoelbakken wat voor je?
                          "You are what you eat..."
                          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by marc-073 View Post
                            Echt he..
                            "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by marc-073 View Post
                              Uit enthousiasme of frustratie?
                              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X