Raar maar waar

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mensen die commentaar hebben op wat we eten en doen voor onze sport zijn volgens mij zeer vaak jaloers vanbinnnen, jaloers dat ze er niet zo uitzien, jaloers dat ze niet de wilskracht en het uithoudingsvermogen hebben zoals wij. en dan komen ze met van die belachelijke stellingen die op geen klote trekken.

Laatst vroeg iemand me terwijl ik mn rijst, tonijn, gekookt ei en groene paprika sla aant eten was of ik wel genoeg voedingsstoffen binnenkreeg; dit vroeg hij dan terwijl hij net 2snacks uit de snoepautomaat naar binnen aant werken was...

op zo'n momenten wil je kwaad worden maar dan denk ach laat de onozelaars lekker zwemmen in hun vet
    -Obsessed is the word the lazy use to describe the dedicated-

Comment

Oke rob, dan snap ik het, als ik zon rug zou willen moet ik zoveel afvallen dat vind ik zonde hehe

Comment

herkenbaar zeker weten ! had het ook bij mij op het werk had altijd shakes bij (chocoladesmaak) zeiden ze altijd ahh daar is ie de chocoman gwn negeren

Comment

Originally posted by adon1s View Post
          Het ligt er natuurlijk ook wel aan hoe je eruit ziet. Je krijgt nu eenmaal opmerkingen als je een scharminkel bent van 60kg bent en zo toegewijd overkomt als een prof (geen idee wat jouw stats zijn). Iemand die in de A8 speelt en bij elke maaltijd z'n rijst afweegt neem ik ook niet serieus.

Maar natuurlijk moet je het zelf weten. De manier waarop mensen reageren ligt ook vaak aan de manier waarop jijzelf reageert.
          Dit is wel grappig wat je hier zegt, klopt inderdaad dat ze je belachelijk maken als je krielkipje bent. Grapjes als; wejoo kast, e.d.

Ik ben afgelopen 6 maanden van 59kg naar 67kg gegaan, bf% is nog zo goed als hetzelfde. Stel natuurlijk nog helemaal niets voor, maar hee, je moet inderdaad ergens beginnen en ik ben behoorlijk blij met de resultaten die ik de afgelopen 6 maanden heb geboekt. Smaakt naar meer

Maar het grappige is dat diezelfde vrienden die eerst me eerst een beetje liepen te dollen over hoe serieus ik bezig ben met fitness e.d. , nu ook aan het fitnessen zijn geslagen en nu met al hun vragen naar mij komen. Nu ze het zelf ervaren dat t niet zo makkelijk is, piepen ze wel anders.

Comment

Wat een gejank om shakes. Net alsof shakes overdag superieur zijn aan voeding, en dat het nodig is om die overdag te nemen

Originally posted by Robbie1970 View Post
            Pas als ik een rug heb als in me avatar hou ik van de sport tot die tijd is het haat/liefde.
            Goh, wel apart dat de man op jouw avatar blijkbaar in For Fun sport staat

Originally posted by quibus View Post
            Oke rob, dan snap ik het, als ik zon rug zou willen moet ik zoveel afvallen dat vind ik zonde hehe
            Ik had nooit gedacht dat jij zo vettig zou zijn joh
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Beter een roze slip mét tijgerprint dan zon Hardcore Opa tanning (en bijbehorende mentaliteit) lijkt me
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

ja ik ken het dagelijks soms een tijd en dan weer eens gelukkig weer wat minder thuis
                maar op werk en andere hobby ........... regelmatig te horen

50 % is jaloers & 50 % is te lui

dus gewoon door gaan en door gaan etc etc..................
                i'll be never strong enough

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Ik vind ook alleen atletische fysieken mooi he dat grote is niks voor mij, moet ik alleen maar intensief gaan trainen en gebruiken
                  "You are what you eat..."
                  That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by T-Buser View Post
                    "Als ik shakes zou nemen zou ik ook breed zijn" (deze vind ik nog wel het ergst, ze denken dat spieren krijgen makkelijk gaat met al die "wondermiddeltjes" op internet).
                    Mag ik weer uitleggen dat het geen wondermiddel is maar een aanvulling op je voedingsschema. Maarja dat snappen ze dan ook weer niet.
                    Deze is inderdaad 100% true... daar word ik ook zo moe van ja....

Van de week dacht 1tje bijdehand te doen van ja dat heb ik allemaal niet nodig ik word zo breed als het moet ... bf van 25% -.-

tuurlijk....
                    ‘’ its not about how hard you get hit “
                    Its about how HARD you can get HIT , and keep MOVING FORWARD

Comment

met 25% is iemand wel lekker buff
                      "You are what you eat..."
                      That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

niet negeren. lach ze gewoon flink in hun gezicht uit

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X