ub + lb slecht?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Iguana View Post
    Hehe I know, maar ook dat valt me op.
    Op dbb heb je ook zo'n mannetje Willem9 ofzo, log vol theorie en onderzoeken en moeite met een simpele 100 kilo squat.. Waar hebben we het dan over?

Okay, goedzo anders doe je feitelijk 4 tot 6 setjes per training plus nog wat opwarmen
    Ik was alleen een beetje verbaasd waar dat opeens vandaan kwam. Ik was nog altijd bij Possel zijn vraag met mijn gedachten namelijk. Ik snap wel dat dit geen aardverschuiving in je trainingen veroorzaakt maar dan nog.

Voor de rest heb je wss wel een punt hoor, met boksen was ik bijv ook altijd teveel aan mijn techniek aan het schaven en sleutelen. Uiteindelijk is het ook wel belangrijk dat er gebeukt wordt
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Haha ja das logisch, maar ik vind dat sommige mensen nog helemaal niet met wedstrijden bezig moeten zijn.

Als lees dat het oneerlijk is dat er teveel grote jongens op het podium stonden zet me dat gewoon aan het denken
      Gaat om de indeling van de klasses he, dat Gip ineens in die klasse werd gezet was tegenover Gip ook niet fair. Als jij je opgeeft voor een wedstrijd op kracht en je moet ineens tegen mannen die 15kg zwaarder zijn dan van tevoren werd aangegeven, zou je er ook niet van gecharmeerd zijn lijkt me. Evenals wanneer jij ineens ten onrechte gedegradeerd zou worden, dat is gewoon demotiverend.
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Zoek het niet altijd zo moeilijk man.

Zonder een woord frans?

Je hebt er geen flikker aan om 4x12 reps te doen met een oplopend gewicht terwijl je naturel traint.

Je lichaam moet gedwongen worden te groeien, en imo doe je dat in het begin niet als je slaafs je setjes afmaakt.

En het ergste is dat 90% van jullie bv 12x40 12x50 12x60 12x70 doet, is dus 1 werkset met 3 opwarmsets en bij die werkset zit er vaak nog meer in ook.
        Wat boedel je hier nou mee is dit fout ? mij is altijd verteld eerst 2 opwarmsetjes daarna je werksets met opbouwend gewicht
        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Hehe ik snap nog niet hoe sommige mensen zoveel kunnen lezen en dat dan zo interpreteren dat ze het precies fout gaan doen(niet over jou).

En is waar, Sorry poSSel
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
            Wat boedel je hier nou mee is dit fout ? mij is altijd verteld eerst 2 opwarmsetjes daarna je werksets met opbouwend gewicht
            4x12 zijn de werksets, hier zitten de opwarmsets niet in.
            Die doe je er dus bij.
            lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
              Gaat om de indeling van de klasses he, dat Gip ineens in die klasse werd gezet was tegenover Gip ook niet fair. Als jij je opgeeft voor een wedstrijd op kracht en je moet ineens tegen mannen die 15kg zwaarder zijn dan van tevoren werd aangegeven, zou je er ook niet van gecharmeerd zijn lijkt me. Evenals wanneer jij ineens ten onrechte gedegradeerd zou worden, dat is gewoon demotiverend.
              Ik heb wedstrijden gedaan met mensen die net uit de kroeg kwamen en met Jarno, en nooit geklaagd over wie er stonden

Originally posted by InfineGhost View Post
              Jij doet bijvoorbeeld dus?

10x30
              10x30

10x60
              10x70
              10x80
              10x90 ?

Dan heb je dus feitelijk met maar 1 set echt moeite gehad en is de rest veredelt opwarmen..

Beter vind ik.

10x30
              10x30 Opwarmen is nooit verkeerd

10x60

4x10x85 zo heb je 4 werksets, die ene is gewoon te weinig.
              In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ik doelde inderdaad op de plers die ig opnoemde.

Volgens mij heeft inferno eerder hierover een post geplaatst. Wat een vent is die inferno toch hé, altijd kan ik naar hem doorverwijzen.

Verder ben ik het ook met ig eens dat mensen teveel focussen op bijzaken als hoeveel reps etc. en het hoofddoel, namelijk zwaar trainen, vergeten.
                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Nee zo doe ik het niet denk dat ik je dan verkeerd heb begrepen.

ik doe dit
                  10x30
                  10x40
                  Dit is dan warm up

en dan werk set
                  doe ik
                  12x60
                  10x75
                  8x75
                  6x75

waarvan die 75 al mijn max/werkset is
                  If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Ik heb wedstrijden gedaan met mensen die net uit de kroeg kwamen en met Jarno, en nooit geklaagd over wie er stonden .
                    Dat siert je. Maar omdat jij niet klaagt, mogen anderen geen onvrede hebben over iets waar ze maanden na toe werken? Ik ben hier toch degene die een beperkt inlevingsvermogen zou hebben, niet jij? Daarbij vind ik niet dat Tal klaagt, maar dat ligt dan vast aan mij.

Ik ga trainen, dus verkracht ik dit topic ook niet verder
                    Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Dat siert je. Maar omdat jij niet klaagt, mogen anderen geen onvrede hebben over iets waar ze maanden na toe werken? Ik ben hier toch degene die een beperkt inlevingsvermogen zou hebben, niet jij? Daarbij vind ik niet dat Tal klaagt, maar dat ligt dan vast aan mij.

Ik heb totaal geen inlevingsvermogen, wist je dat niet?
                      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                      Squat 230 kilo
                      Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Heel goed, wel full body hé
                        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Toch apart, al die bb ers hier maar de grootste jongens zijn pl,ers
                          ik denk persoonlijk dat het niet zozeer de fb schemas zijn, als ik hin logs lees zijn ze gedreven, streven naar perfectie en nog zwaardere gewichten, ze hebben drive, iets wat ik in veel andere logs niet lees.
                          Dus wat mij betreft gaat inzet boven schema

Comment

Hehe I know, maar ook dat valt me op.
                            Op dbb heb je ook zo'n mannetje Willem9 ofzo, log vol theorie en onderzoeken en moeite met een simpele 100 kilo squat.. Waar hebben we het dan over?
                            Over veel Googlelogie kennis

OT er is geen beter schema, het is van meerdere factoren afhankelijk.
                            "You are what you eat..."
                            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by quibus View Post
                              Toch apart, al die bb ers hier maar de grootste jongens zijn pl,ers
                              ik denk persoonlijk dat het niet zozeer de fb schemas zijn, als ik hin logs lees zijn ze gedreven, streven naar perfectie en nog zwaardere gewichten, ze hebben drive, iets wat ik in veel andere logs niet lees.
                              Dus wat mij betreft gaat inzet boven schema
                              Ook boven talent. Ik denk inderdaad niet zozeer dat het door het pl'en komt. Wel doordat pl'ers meestal andere types zijn dan de 6pack abs mannen. Dit gaat uiteindelijk wel het verschil maken inderdaad.
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ik geloof bij bb pas in talent op hoger nivo, iedereen kan groot en droog worden, wat de meeste hier willen, beachboy met dikke benen is met vijf jaar hard trainen een eitje.
                                Wil je dan verder dan gaan imo genen meer meespelen.
                                En over de pl,ers check hun eten eens en dat van de gemiddelde voedingsschema wat je hier ziet, mensen focussen meer op blokjes dan op echte massa.

En als we dan toch triple als voorbeeld nemen, ik denk dat nog niet 10% van bn op die intensiteit kan trainen, dan praat ik niet over de gewichten, maar over zijn inzet.
                                Die jongens trainen ook allemaal met een duidelijk doel, vaak met een tijdsdruk, dat is heel anders dan er graag groot en droog bij willen lopen als het mooi weer is.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X