Dit is revius op het NK dit jaar, ervaren PL-er in mijn ogen
ub + lb slecht?
Collapse
X
-
Originally posted by pescatore View PostJa en nee. Richting wordt lastig . Je lichaam kan wel prioriteit geven
Lijkt me maar 1 ding nuttig: uitproberenPassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Iguana View PostDie wedstrijden zullen best leuk zijn om mee te maken, maar je mist imo gewoon een half jaar massa bouwen door zo diep te gaan cutten terwijl je nog maar net begint..Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Dat het een beter is dan het ander is simpelweg bullshit.
Er zijn meerdere wegen naar Rome.
Voor iedereen die groot geworden is met een split is er iemand anders ook groot geworden met een UB/LB.
Iedereen is tevens ook anders (qua opbouw, spiervezels,... )lucky short-armed-spine-bending bastard
~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostDat kan je ook zeggen bij de mensen die hun vetpergentage nogal hoog laten oplopen (er zijn maar weinig mensen voor wie het makkelijk is om netjes het vet naar beneden te halen). Maakt dat het beter of slechter? Nee, enige wat belangrijk is, is dat het aansluit op je eigen prioriteiten (en waar je lichaam het goed op doet) toch?
Al vind ik het(persoonlijke mening, en geen aanval tegen in dit geval Tal) vreemd om met amper 75 kg zo diep te gaan, kan nooit de bedoeling zijn..In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by quibus View PostWie dan igu, wie zijn dan die grote nattyboys?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Maareh, ot - daar is dus niks concreets over te melden? Ben ook wel benieuwd namelijk. Kan me aan de ene kant een hormoon-uitleg voorstellen en aan de andere kant een vermoeidheids/energie aspect.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostMaareh, ot - daar is dus niks concreets over te melden? Ben ook wel benieuwd namelijk. Kan me aan de ene kant een hormoon-uitleg voorstellen en aan de andere kant een vermoeidheids/energie aspect.
Zonder een woord frans?
Je hebt er geen flikker aan om 4x12 reps te doen met een oplopend gewicht terwijl je naturel traint.
Je lichaam moet gedwongen worden te groeien, en imo doe je dat in het begin niet als je slaafs je setjes afmaakt.
En het ergste is dat 90% van jullie bv 12x40 12x50 12x60 12x70 doet, is dus 1 werkset met 3 opwarmsets en bij die werkset zit er vaak nog meer in ook.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by Iguana View PostZoek het niet altijd zo moeilijk man.
Zonder een woord frans?
Je hebt er geen flikker aan om 4x12 reps te doen met een oplopend gewicht terwijl je naturel traint.
Je lichaam moet gedwongen worden te groeien, en imo doe je dat in het begin niet als je slaafs je setjes afmaakt.
En het ergste is dat 90% van jullie bv 12x40 12x50 12x60 12x70 doet, is dus 1 werkset met 3 opwarmsets en bij die werkset zit er vaak nog meer in ook.
Oh ik denk ook niet dat ik er wat aan heb hoor aan die info of dat het zoden aan de dijk zet. Ik ben gewoon benieuwd. Zit in mijn natuur denk ik
fwiw, ik train met alleen werksets, alleen grote 3 warm ik wel wat setjes op aan t begin van de trainingLast edited by pescatore; 04-12-2012, 18:41.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by iguana View Postzoek het niet altijd zo moeilijk man.
Zonder een woord frans?
En het ergste is dat 90% van jullie bv 12x40 12x50 12x60 12x70 doet, is dus 1 werkset met 3 opwarmsets en bij die werkset zit er vaak nog meer in ook.People often quit right before they're about to have the big breakthrough.
Comment
-
Originally posted by Iguana View PostWaarheid.
Al vind ik het(persoonlijke mening, en geen aanval tegen in dit geval Tal) vreemd om met amper 75 kg zo diep te gaan, kan nooit de bedoeling zijn..
Dat jouw prioriteit bij het aankomen ligt is toch net zo goed begrijpelijk, maar heeft toch geen meer- of minder waarde daartegenover? Het gaat beide niet vanzelf, en je eigen doelen zijn altijd het belangrijkstePassion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Hehe I know, maar ook dat valt me op.
Op dbb heb je ook zo'n mannetje Willem9 ofzo, log vol theorie en onderzoeken en moeite met een simpele 100 kilo squat.. Waar hebben we het dan over?
Okay, goedzo anders doe je feitelijk 4 tot 6 setjes per training plus nog wat opwarmenIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View PostVreemd? Zijn toch tal van redenen voor te verzinnen. Hoofdreden lijkt me dat het op een wedstrijd eerder in je nadeel werkt als je vet 3% te hoog is, dan wanneer je vvm 3% minder zou zijn (al slaat die vergelijking ook nergens op, aangezien Tal in zijn voorbereiding nog vvm won). Om maar te zwijgen over het feit hoe leerzaam zon periode is (tenminste, als ik de logjes moet geloven. Aangezien ik zoiets toch niet aandurf ).
Dat jouw prioriteit bij het aankomen ligt is toch net zo goed begrijpelijk, maar heeft toch geen meer- of minder waarde daartegenover? Het gaat beide niet vanzelf, en je eigen doelen zijn altijd het belangrijkste
Als lees dat het oneerlijk is dat er teveel grote jongens op het podium stonden zet me dat gewoon aan het denkenIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment