Gevolgen van een nachtje stappen...

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (wimmeke26 @ Feb. 07 2005,16:55)]Hoi,

Gisteren nog eens uitgeweest want was al heel lang geleden.
    Gewicht 76 kg....na de uitgans (en veel drank) woog ik nog 74.

Nu vraag ik me af of dat hopelijk dan allemaal water is dat ik kwijt ben en geen spiermassa.

Alcohol heeft wel een vochtafdrijvend effect maar 2 kilo op één nacht???

grtz
    Zo te zien is Wimmeke weer uit zijn Dalleke gekomen en ziet alles weer wat positiever?!

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (JaapB @ Feb. 09 2005,08:44)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (wimmeke26 @ Feb. 07 2005,16:55)]Hoi,

Gisteren nog eens uitgeweest want was al heel lang geleden.
      Gewicht 76 kg....na de uitgans (en veel drank) woog ik nog 74.

Nu vraag ik me af of dat hopelijk dan allemaal water is dat ik kwijt ben en geen spiermassa.

Alcohol heeft wel een vochtafdrijvend effect maar 2 kilo op één nacht???

grtz
      Zo te zien is Wimmeke weer uit zijn Dalleke gekomen en ziet alles weer wat positiever?!

JAJA, ik voel me terug wel lekker...en overtrainen en teveel kuren

Heb gekuurd van oktober tor eind december.....nu pak ik idd creatine en eca stack maar dat kan je toch geen kuur noemen?

En de anavar laat ik staan om in juni terug aan de stuff te gaan..zit dan bijna 6 maand tussen dus zo erg is dat toch niet.

Denk dat er wel andere gevallen rondlopen.

Probleem bij mij is dat als ik in iets op ga ik altijd extreem in iets opga....dat was vroeger den uitgang en drugs (bijna alles gezien en gepakt) dan volledig gestopt met uitgaan en beginnen trainen...en niks anders..trainen,slapen,werken, veel eten en veel suppl. kopen.
      Tot wanneer ik dat dan terug beu ben..moet nu een gouden middenweg vinden tussen mijn sociale leven en mijn trainen want in de week doe ik bijn a niks anders en zie ik niemand wegens tijdgebrek..nu zit ik wel eventjes thuis (weekje verlof na carnaval).
      Dus ik weet wat ik moet leren...balans vinden tussen mijn trainen en sociale leven, uitgaan.
      maar als ik zwaar train wil ik niet uigaan omdat ik dat dan zie als onnodig.
      Zie het genoeg bij vrienden, de gehele week trainen en dan het bgehele weeken zuipen en uitgaan en dan is het van ik groei niet en jiji wel...hoe komt dat

Daarom trainen aan de top!!!

gtrz

Elk pondje komt door het mondje !!!
      Denk je sterk.

Comment

met creatine vraag je je lichaam om nogsteeds boven zijn vermogen te presteren
        Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (been @ Feb. 09 2005,12:09)]met creatine vraag je je lichaam om nogsteeds boven zijn vermogen te presteren
          Ja, maar heeft niks met je herstel (axis te maken) dus geen slechte invloed daarop.

grtz
          Elk pondje komt door het mondje !!!
          Denk je sterk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X