New Gym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Onderscheidende factoren zijn zeer groot ,ben benieuwd!!

Comment

Direct even een like geven, veel succes met opzetten van de gym . Helaas woon ik in Delft, anders zou ik meteen van gym veranderen. Een zeer betaalbare prijs en het aanbod spreekt me ook aan. Als de zaken goed gaan hoop ik in de toekomst in de randstad ook iets van jullie te zien. Ga er zeker een keertje langskomen als er losse lessen zijn.

Comment

Wow dat zijn mooie openingstijden! Was dat in mijn gym maar ook zo..

Veel succes!

Comment

Die openingstijdentijden... Bij alle sportscholen hier zijn ze al f*cking om 13:00 dicht in het weekend. Snap het ook niet: in het weekend heb je juist meeste tijd om te sporten en dan is iedereen vrij enzo.. Breda is toch best ver van Enschede trouwens

Comment

Originally posted by Erik cr7 View Post
            Bij alle sportscholen hier zijn ze al f*cking om 13:00 dicht in het weekend. Snap het ook niet: in het weekend heb je juist meeste tijd om te sporten en dan is iedereen vrij enzo..
            Dit dus..

Comment

1 dag rust in het weekend houden, 1 ochtend trainen en de rest lekker je lichaam de rust geven na een drukke week. is ook niet verkeerd.

Comment

In het weekend willen veel mensen rust of gaan ze uit. Vind de tijden dus opzich logisch want het personeel moet ook gewoon doorbetaald worden. Als je toch de vrije tijd hebt kan je net zogoed in de ochtend gaan. Het is niet voor niets altijd zo rustig op zondagen,zaterdagen. Er zijn ook fitness centra die 24u p/d open zijn meende ik.

Comment

Bij ons is het juist zo fked up druk omdat ze maar tot 3 uur openzijn, door de weeks tot 11 en dan is het mooi gespreid, maar inderdaad mooie tijden
                  17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X