crossfit

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Nocerino View Post
    Is toch leuk, discussie.
    alright:
    de comment ging over de mentaliteit van vele crossfitters (reps before form).
    Komt omdat het zo populair (hierdoor dat je het vele minder merkt bij PL en OL, maar daar zijn ook zulke personen) is dat de gemiddelde crossfitter evenveel kennis heeft als de gemiddelde instructeur.

De top en dergelijke hebben natuurlijk wel de juiste mentaliteit.

Verder ging de comment erover dat de beste crossfitters niet echt aan crossfit doen.
    Ze doen enkele kleine WOD's per week. Maar doen vooral gewone krachttraining (PL + OL), naar wedstrijd toe doen ze meer en meer WOD's (ze gaan doen wat ze op de wedstrijd doen)

Maar om puur te verbeteren doen ze niet echt WOD's.

En het laatste punt ging over kipping pull-ups.
    Dat het een bepaalde techniek vereist (die je niet zomaar even leert)
    En dat er ook velen (vooral crossfitters want anderen doen quasi nooit kipping pull-ups) zijn die kipping pull-ups vergelijken met pull-ups. Dit is alsof je een jerk vergelijkt met een strict overhead press. Een zeer slechte vergelijking.
    lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

crossfit is awesome,

CrossFit - Highlights from the 2012 Reebok CrossFit Games - YouTube

ik denk dat die crossfiters een beter fysiek hebben dan 80% van bodynet ofzo.
      Make it happen, shock everyone!

Comment

Dat komt omdat het liften van alleen maar testjes/onderzoekjes niet veel spiermassa opleverd.

Ja,erg flauw ik weet het
        Last edited by Mvos; 05-05-2013, 18:22.
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
          Dat komt omdat het liften van alleen maar testjes/onderzoekjes niet veel spiermassa opleverd.
          would hit all the crossfit chicks in the clip..
          Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Mvos View Post

Ja,erg flauw ik weet het
            Flauw maar soms waarheid ;s

Comment

Originally posted by Dexie View Post
              Flauw maar soms waarheid ;s
              Aldus, ervaringsdeskundige

Was te makkelijk, sowwy
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                crossfit is awesome,

CrossFit - Highlights from the 2012 Reebok CrossFit Games - YouTube

ik denk dat die crossfiters een beter fysiek hebben dan 80% van bodynet ofzo.
                Dat komt omdat die crossfitters in dat filmpje tot de top behoren, en niet year round alleen maar WOD's doen, zoals axel al uitlegde. De gemiddelde crossfitter die hier in Crossfit Amsterdam komt ziet er alles behalve impressief uit.

Edit: OT, ik vind crossfit wel tof maar ben het niet altijd eens met de samenstelling van WOD's i.v.m. veiligheid. Zou t zelf wel leuk vinden om te doen voor de conditie, maar mobiliteit, en techniek ontbreken .
                Last edited by Jurvg; 05-05-2013, 18:53.

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                  Aldus, ervaringsdeskundige
                  Ik? lol, boeit mij die GI waardes etc nou, ga gewoon eten en trainen.. ;p

Comment

vanavond ga ik een crossfit training bij wonen bij gewichthefvereneging MILO in Assen.
                    Crossfit Assen Drenthe | trainingen CrossFit

al vaak contact gehad maar Oly lifting is niet mijn ding. nu hebben ze sinds kort crossfit en ik weet bij voorbaat al dat dit serious sjit is en niet zon healthcare clubje.
                    een aantal jongen van de gym lopen hier ook met die speciaal willen trainen op gewichtheffen dus ik ben benieuwd.
                    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Succes het lijkt mij ook wel interessant om te doen hoor graag je eerste ervaring.
                      Goed gejat is het halve werk!

Comment

Originally posted by Teddek View Post
                        vanavond ga ik een crossfit training bij wonen bij gewichthefvereneging MILO in Assen.
                        Crossfit Assen Drenthe | trainingen CrossFit

al vaak contact gehad maar Oly lifting is niet mijn ding. nu hebben ze sinds kort crossfit en ik weet bij voorbaat al dat dit serious sjit is en niet zon healthcare clubje.
                        een aantal jongen van de gym lopen hier ook met die speciaal willen trainen op gewichtheffen dus ik ben benieuwd.
                        Have fun & prepare to die

Mooie club dat ze daar hebben! Materiaal zal wel op en top in orde zijn, en begeleiding ook, echt wel belangrijk als je begint met crossfit. Hoeveel kost het daar zo om lid te worden (voor de crossfitlessen)?

Comment

35 per maand 3x per week lessen. Is te doen cker gezien het goede martiaal wat er is voor Gewichtheffen.
                          maar wat ook al eerder genoemd is heeft ws ook te maken met de naam en patent.
                          focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Heel vet man, ik ga binnenkort een crossfit les volgen bij een maat van mij. Hij zit op een sportschool ergens in Alphen aan de rijn en er is daar een heel crossfit gebeuren. Mwah binnenkort, eerder over een paar maandjes hahaha.
                            "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Ik ben nieuw op dit forum, dus misschien is dit niet echt meer een actieve discussie, maar ik wil het toch even vragen. Ik wil graag starten met crossfit op een bepaalde sportschool, maar vroeg me af of iemand hier toevallig ervaring mee heeft? Ik woon in Noord-Brabant en via internet kwam ik terecht op een website (Crossfit trainer en trainingsschema voor een betere levensstijl!). De site ziet er goed uit, maar ben benieuwd naar de meningen/ervaringen hierover. Kent iemand dit?
                              Bedankt alvast!!

Comment

Beste is denk ik even langsgaan irisfit, kom je het snelst achter of je goed is of niet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X