Vermoeid na workout

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Zie veel posts met mensen die veel drinken, ik drink zelf ook weinig tijdens training... (puur omdat ik me dan snel misselijk ga voelen (heb ik alleen met drinken niet met eten))
    maar dit is gewoon per persoon verschillend lijkt mij..
    http://fotoninja.nl
    - beginnend -

Comment

Ik ga eerst eens iets van fruit proberen (banaan of appel) en als dat niet werkt dan zal ik wat meer carbs binnen moeten krijgen zoals rijst. Ik probeer dit alleen zo min mogelijk te doen om droger te worden.

Ik train trouwens niet altijd 's avonds, maar soms ook 's ochtends of 's middags, maar ook dan heb ik er in het verleden last van gehad.

Comment

En appel gaat je niks brengen, maar je snapt het zowiezo niet.

Van carbs wordt je niet dik van te veel eten wordt je dik.
        Net als s ochtends heb je na je training een lage glycogeen spiegel, het moment om aan vullen!
        Zonder carbs ga je eiwitten niet opbouwen tot spieren.
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Ik heb wat meer info opgezocht over glycogeen en ik snap wat je bedoelt. More carbs it is! Alleen een beetje puzzelen met de hoeveelheid om ervoor te zorgen dat het niet wordt omgezet in vet, right?

Comment

Gewoon je carbs anders over de dag verdelen.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
              Net als s ochtends heb je na je training een lage glycogeen spiegel, het moment om aan vullen!
              s'Morgens heb je een lage bloedsuikerspiegel (s'nacht in rust verbruik je niet of nauwlijks glycogeen) en glycogeen depletie van een uurtje KT valt ook reuze mee.

Originally posted by Teddek View Post
              Zonder carbs ga je eiwitten niet opbouwen tot spieren.
              Dat heeft meer te maken met insuline afgifte.
              As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
              Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
              Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

Originally posted by javiermorales View Post
                Ik heb wat meer info opgezocht over glycogeen en ik snap wat je bedoelt. More carbs it is! Alleen een beetje puzzelen met de hoeveelheid om ervoor te zorgen dat het niet wordt omgezet in vet, right?
                Ik hoop niet dat je uit gaat van onderzoeken gedaan bij duursporters, dat is nl totaal niet te vergelijken met KT.

Comment

Originally posted by javiermorales View Post
                  Heb jullie enig idee hoe dit zou kunnen komen?
                  Zou te maken kunnen hebben met die 70gr eiwit die je s'avond neemt (bind vocht) en als je een paar keer per nacht wakker wordt , waarvan dan ook, kan je niet echt stellen dat er met je nachtrust niets mis is.

Comment

Thanks voor je reacties 3XL. Ik heb mijn onderzoek gedaan met krachtsport als uitgangspunt. Voorheen ging ik er steeds van uit dat je zo min mogelijk koolhydraten binnen moet zien te krijgen om droog te worden en meer eiwitten en vetten tot je nemen. Ik heb gemerkt dat dit voor mij niet werkt en dat ik behoefte heb aan koolhydraten op de dagen wanneer ik aan kt doe. Op de dagen dat ik niet naar de sportschool ga eet ik veel minder carbs en ik moet zeggen dat dit goed werkt voor mij. Dit in combinatie met meer water drinken. Dat ik 's nachts wakker wordt is alleen als ik die avond naar de sportschool ben geweest. Dan wordt ik dus wakker met heftige dorst en jouw laatste reactie verklaart daarin een hoop.

Comment

Originally posted by 3XL View Post
                      s'Morgens heb je een lage bloedsuikerspiegel (s'nacht in rust verbruik je niet of nauwlijks glycogeen) en glycogeen depletie van een uurtje KT valt ook reuze mee.

Dat heeft meer te maken met insuline afgifte.

ja en?

je moet het niet zo ingewikkeld maken daar is niemand bij gebaat. je heb gewoon voldoende koolhydraten nodig.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X