Pijnlijke schouder

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@tje
    ik denk niet dat het rsi is, het lijkt of ik vaak achter de pc zit maar dat valt wel mee, alles bij elkaar 2 uurtjes denk ik en dan over heel de dag verdeelt.

ik ga me lekker laten masseren en smeren, thanks voor julie reactie's
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

Graag gedaan, hoor!
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

Hallo,

Ik zit met precies het zelfde probleem. Loop bij de fysio en die zegt als je geen pijn heb mag je gewoon door trainen. Maar als je pijn voelt meteen stoppen, nou trainen gaat gewoon lekker. Maar als je klaar ben voelt je schouder heel lam aan en van die pijnlijke steken er doorheen. Zit aan de Glucosamine en Vitamine C maar niets helpt zelf het masseren niet. Ja het gaat van de ene plek naar de andere, en tijgerbalsem help ook geen h l. Ik ben wel bij de dokter geweest en die geeft me onstekingremmers. Ik zou als ik jou was gewoon naar de dokter gaan voordat je helemaal naar de kl ten gaat met je schouders.

Maar ik heb het al een tijdje en ga zeker die gelei eens proberen. Misschien helpt dit ook wel bij mij

Suc6 met de schouder
          !Use my shit and feel the power!

Comment

ja, klote he die pijn.
            maar met mijn schouder gaat het al een stukje beter, morgen weer trainen en kijken hoe het dan gaat.

de srl gelei van spiroflor (vsm) werkt bij mij prima

sterkte jij iig met je schouder, kan idd niet goed zijn als je van de doc ontstekingsremmers krijgt.
            Sponsored by:
            Inshapesupplements

Comment

Oke, dan ga ik dat ook even halen en dat eerst proberen. En als het niet anders kan ga ik wel die remmers nemen. Ben er zelf ook niet zo'n voorstander van dus...

Nou suc6
              !Use my shit and feel the power!

Comment

ik zou toch even na de dokter gaan. Toch voor de zekerheid. Ik heb ook tijdje last gehad en heb het toen ook steeds in laten gesmeerd. Het hielp niet toch maar na de dokter gegaan en die verwees me door na de fysio. dubbele spierscheuring :S en het is een stekende,zeurende pijn...

iedergeval succes ermee en beterschap!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X