de weegschaal.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by tommyzz View Post
    weeg me als ik denk dat ik afval.
    en dat denk ik vaak hahaha
    Herkenbaar.
    Mind is everything.

Comment

Elke dag want ik voer het in in libra
      17 jaar, 3x95 BP 1x130 SQ 1x170 DL 1x70 CJ 1x100 Fsq
      Frank yang.
      R.I.P Zyzz.

Comment

bam dinsdag 19-02-2013 59.8 kg
        vanmorgen 25-03-2013 64.2 kg

dat bulk.

Comment

Originally posted by marc-073 View Post
          bam dinsdag 19-02-2013 59.8 kg
          vanmorgen 25-03-2013 64.2 kg

dat bulk.
          Dat is wel erg veel kg ineens er bij

Ik weeg me bijna iedere training wel dus 4x per week. Vind het een goede manier om bij te houden of je cut/bulk wel werkt
          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

ik weeg 2 keer per week op hetzelfde tijdstip en pak daar het gemiddelde van. Dan kan ik op basis daarvan mijn kalorie inname afstemmen.
            'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Originally posted by jobr View Post
              .... dat is echt het domst wat je kunt doen

eerder woog ik eens in de twee a vier weken
              Ik kan zoveel onnoemelijk veel dommere dingen bedenken. Zoals russisch roulette spelen, met een Ajax shirt in het fanatieke vak van de Kuip gaan zitten, enkel leven op weight gainers etc.

Ik weeg me iedere keer als ik een weegschaal zie Geen idee waarom. Ik schrijf mijn gewicht op in de ochtend en avond en daar valt dan wel een mooi gemiddelde uit te halen. Lijkt me nog beter dan 1x per 2 weken toch?
              Train hard or go hormone

Comment

Ik weeg me bijna niet meer. Mijn gewicht stijgt en hoewel dat ook de bedoeling is, blijf ik dat moeilijk vinden. Dus doe ik het mezelf niet aan. :P
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Overigens is het in de ochtend vrij stabiel tussen de 90,5 en 91kg, terwijl het 's avonds enorm fluctueert. Leerzaam als je dat probeert te relateren aan hoeveel je gedronken hebt en hoeveel zout je hebt binnen gekregen.
                  Train hard or go hormone

Comment

Elke dag, ik wil ten alle tijden weten wat mij gewicht is zodat ik zo snel mogelijk kan inspringen als het de verkeerde kant op gaat.

's ochtends in me onderbroek met sokken aan, nadat ik naar de wc ben geweest.

Comment

Originally posted by Toph View Post
                      Overigens is het in de ochtend vrij stabiel tussen de 90,5 en 91kg, terwijl het 's avonds enorm fluctueert. Leerzaam als je dat probeert te relateren aan hoeveel je gedronken hebt en hoeveel zout je hebt binnen gekregen.
                      Dat klopt inderdaad, hoe sneller mensen het inzicht krijgen wat zout met je doet, plus je waterintake (als in dat het eerste naar beneden moet - meestal en het tweede omhoog ) Al zie je een groter verschil intradag qua BF metingen middels electrische pulsen (die maffe weegschaal, weet je wel?) gerelateerd aan het bovengenoemde dan qua gewicht, welk ook gewoon het grootste gedeelte met voedingintake te maken heeft.
                      - MKLP

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X