Advies gevraagd over HomeGym LatPulley

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Advies gevraagd over HomeGym LatPulley

Beste allemaal,

Recent heb ik een chin-up bar aan mijn muur opgehangen, maar eerlijk gezegd had ik niet durven denken dat ik zo zwak ben in mijn lats. Durf de aantallen pullups niet eens te noemen, bizar gewoon.

Alternatief is nu een homegym latpulley. Ik twijfel tussen twee modellen:

1: Heavy Duty Lat Machine - Fitness Seller

2: Bremshey Latpully homegym - Halterbanken en halterstations - Krachtapparatuur - Fitness24 | fitnessapparatuur fitnessaccessoires en infraroodcabines

Jullie eerlijke mening wordt zeer gewaardeerd!!

Groeten,
    Maarten

Er is niemand thuis die je even kan helpen het op te bouwen? Naar mijn mening zonde om een behoorlijk bedrag uit te geven terwijl je het op kan bouwen.
    http://www.body-supplies.nl

Comment

Misschien kan je wat knoeien met van die elastieken banden kerel!

Comment

Originally posted by bodysupplies View Post
        Er is niemand thuis die je even kan helpen het op te bouwen? Naar mijn mening zonde om een behoorlijk bedrag uit te geven terwijl je het op kan bouwen.
        Daar zeg je wat.. Ik ben zelfs lasser geweest vroeger.. Maar ik heb helemaal geen verstand van natuurkunde/ wiskunde enzo.. Geen idee aan wat voor standaarden zo'n ding moet voldoen.. Stel je voor dat ik een fout maak.. en er ongelukken gebeuren..

Maar thx voor het idee..

Comment

Originally posted by Dexie View Post
          Misschien kan je wat knoeien met van die elastieken banden kerel!
          Dat is nou weer het andere uiterste

Comment

Nou als jij liever geld uitgeeft aan een pulley, en dan ff 10x zoveel moet je zelf weten hoor dan (':

Comment

Nou als jij liever geld uitgeeft aan een pulley, en dan ff 10x zoveel moet je zelf weten hoor dan (':
              Beter zelf een pulley maken dus.. Werkelijk geen idee waar ik moet beginnen.. :S Wel interessant zo'n kosten besparend projectje.. Heb recent ook squat-stand's gekocht.. Ook zonde geld zeker?

Comment

Nee tuurlijk niet, cage had misschien beter geweest maar die squat steunen zijn sws goed.

En nee ik bedoelde niet zo zeer zelf een maken, maar bijvoorbeeld een elastieke band aan de pullup bar, en vervolgens aan jou (om het maar zo te zeggen) zodat je een soort assisted pullup heb

Comment

Originally posted by MrVain View Post
                  Daar zeg je wat.. Ik ben zelfs lasser geweest vroeger.. Maar ik heb helemaal geen verstand van natuurkunde/ wiskunde enzo.. Geen idee aan wat voor standaarden zo'n ding moet voldoen.. Stel je voor dat ik een fout maak.. en er ongelukken gebeuren..

Maar thx voor het idee..
                  Volgens mij wordt hier meer gedoeld op het feit dat iemand je assist bij het maken van pull ups. Dus iemand die je helpt omhoog te komen. Op die manier kan je het rustig opbouwen.

Uiteraard niet zelf zo'n ding gaan bouwen ;p
                  Last edited by Damn; 31-03-2013, 18:14. Reason: spellingsfoutje

Comment

Nee tuurlijk niet, cage had misschien beter geweest maar die squat steunen zijn sws goed.

En nee ik bedoelde niet zo zeer zelf een maken, maar bijvoorbeeld een elastieke band aan de pullup bar, en vervolgens aan jou (om het maar zo te zeggen) zodat je een soort assisted pullup heb
                    Ey man, dat is ook een goed idee... Gewoon een kilootje of 10 van mijn eigen gewicht laten overnemen door die elastieken band.. Maar hoe gaat zoiets in zijn werk? Snap het principe wel, maar niet hoe zoiets technisch in elkaar steekt.. En hoe kom ik aan geschikte elastieken banden?

Thx voor je hulp Dexie..

Comment

Originally posted by Damn View Post
                      Volgens mij wordt hier meer gedoeld op het feit dat iemand je assist bij het maken van pull ups. Dus iemand die je helpt omhoog te komen. Op die manier kan je het rustig opbouwen.

Uiteraard niet zelf zo'n ding gaan bouwen ;p
                      Oh, heb ik het weer verkeerd begrepen haha.. Ik las namelijk wel eens iets hier van echt ervaren BB-ers, dat zij zelfs een half beroep ervan gemaakt hebben om die dingen custom-made te verkopen... Was een marinier ofzo geloof ik..

Comment

Die elastieken band, daar zit echt wat in denk ik..

Comment

Je hebt ze ook met verschillende trekkracht, dus kan je afbouwen in ondersteuning.

Comment

Of een stapel kussens
                            17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Kies een goedkope oplossing waar je even mee uit de voeten kan en spaar als een gek voor een power cage + lat pulley.
                              Het is een investering, maar uiteindelijk ben je daar beter geholpen dan een semi-tussenoplossing.
                              (Als je de ruimte hebt èn je van plan bent de komende jaren thuis te trainen)
                              Purist
                              Verzuren zonder kuren
                              ...ilse weet alles...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X