Advies gevraagd over HomeGym LatPulley

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Dexie View Post
    Je hebt ze ook met verschillende trekkracht, dus kan je afbouwen in ondersteuning.
    Kun je me een link geven voor waar ik ze kan bestellen of zien?

Comment

The Best Fitness Workout Bands for Strength & Resistance Training <======= Zoiets denk ik..

Alleen nu nog in NL en het liefst zodat ik ze nog kan uitproberen ofzo..

Comment

Volgens mij kom ik al in de buurt, iets van CrossGym banden : CrossGym Muscle Power Bands

Comment

Nou, het was maar een idee, heb het zelf nog nooit geprobeerd. Maar ik dacht misschien werkt het.

Vaak hebben die elastieke banden een handvat, deze schuif je over de pullup bar, dan je handen aan de buitenkant ernaast. Dan die band om je knieeën, moet je wel effe een lange hebben, zal zo voor je meezoeken als het je wat lijkt.

Maargoed mijn uitleg skillz zijn niet je van het, dus dexie dacht, ik ga tekenen.

Rood: elastiek
          Blauw: jij
          Zwart pullup bar

Comment

Originally posted by MrVain View Post
            Ey man, dat is ook een goed idee... Gewoon een kilootje of 10 van mijn eigen gewicht laten overnemen door die elastieken band.. Maar hoe gaat zoiets in zijn werk? Snap het principe wel, maar niet hoe zoiets technisch in elkaar steekt.. En hoe kom ik aan geschikte elastieken banden?

Thx voor je hulp Dexie..
            Me reactie was trouwens hierop, dacht dat ik al op de laatste pagina zat XD.

Zal ff die banden voor je zoeken

Banden:
            http://www.fitness-seller.nl/premium-fitness-tubes/

Zullen er vast nog meer zijn, maar hier dus alvast een linkje, in NL
            Last edited by Dexie; 31-03-2013, 21:36.

Comment

Of je vraagt gewoon even iemand of die je een beetje kan helpen
              17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Ja dat kan ook natuurlijk XD

Maar vaak gaan die wel te hard douwen oid, tenminste dat is mijn ervaring.

En als je geen pullups kan, kan je het ook nog gewoon opbouwen he? Ik kon er eerst 1, nu 6/7, gewoon heel veel setjes maken

Maar dat idee van mij, is omslachtig, maar kan wel werken, als "assisted pullup machine".

Comment

Maar dat idee van mij, is omslachtig, maar kan wel werken, als "assisted pullup machine".
                  Denk juist dat het een hele goede en simpele oplossing is.

Hier wordt het ook voorgedaan (vanaf 4.15)

How To Do More Chin Ups - YouTube

Comment

Oh nice, zo gek ben ik dus nog niet haha. En yeah ik volg elliot op yt ;d

Comment

Oh nice, zo gek ben ik dus nog niet haha. En yeah ik volg elliot op yt ;d
                      Ik vind hem soms wat te zweverig en langdradig maar hij heeft veel goede vids. Heb me van de week weer geabonneerd.

Comment

Originally posted by Tido View Post
                        Ik vind hem soms wat te zweverig en langdradig maar hij heeft veel goede vids. Heb me van de week weer geabonneerd.
                        Ja klopt, teveel speculatie, maar vind ze vids best ok, als ik wat zocht kwam ik op veel van zijn vids uit, dus heb me uiteindelijk vanochtend geabonneerd (srs) haha.

Imo, te weinig feiten vaak en teveel 'waarschijnlijk zal..' maarja, vind het opzich wel boeiende filmpjes.

Comment

Me reactie was trouwens hierop, dacht dat ik al op de laatste pagina zat XD.

Zal ff die banden voor je zoeken

Banden:
                          Premium Fitness Tubes - Fitness Seller

Zullen er vast nog meer zijn, maar hier dus alvast een linkje, in NL
                          Cool man! Top!

Ik heb zelf ook nog wat gevonden op youtube: Cross Fitness Upper Body Exercises : Doing a Band Assist Pull Up Exercise - YouTube

Comment

Check deze, nog beter: Band Assisted Pull-up - YouTube

Comment

Jongens, ik ben echt zo blij dat ik niet een heel toestel hoef te kopen, en nu met deze elastieken een veel beter en véél betaalbaarder alternatief heb gevonden.. Top!

Thx Bodynet!

Comment

Your welcome

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X