Originally posted by Dexie
View Post
Advies gevraagd over HomeGym LatPulley
Collapse
X
-
The Best Fitness Workout Bands for Strength & Resistance Training <======= Zoiets denk ik..
Alleen nu nog in NL en het liefst zodat ik ze nog kan uitproberen ofzo..
Comment
-
Comment
-
Nou, het was maar een idee, heb het zelf nog nooit geprobeerd. Maar ik dacht misschien werkt het.
Vaak hebben die elastieke banden een handvat, deze schuif je over de pullup bar, dan je handen aan de buitenkant ernaast. Dan die band om je knieeën, moet je wel effe een lange hebben, zal zo voor je meezoeken als het je wat lijkt.
Maargoed mijn uitleg skillz zijn niet je van het, dus dexie dacht, ik ga tekenen.
Rood: elastiek
Blauw: jij
Zwart pullup bar
Comment
-
Originally posted by MrVain View PostEy man, dat is ook een goed idee... Gewoon een kilootje of 10 van mijn eigen gewicht laten overnemen door die elastieken band.. Maar hoe gaat zoiets in zijn werk? Snap het principe wel, maar niet hoe zoiets technisch in elkaar steekt.. En hoe kom ik aan geschikte elastieken banden?
Thx voor je hulp Dexie..
Zal ff die banden voor je zoeken
Banden:
http://www.fitness-seller.nl/premium-fitness-tubes/
Zullen er vast nog meer zijn, maar hier dus alvast een linkje, in NLLast edited by Dexie; 31-03-2013, 21:36.
Comment
-
Ja dat kan ook natuurlijk XD
Maar vaak gaan die wel te hard douwen oid, tenminste dat is mijn ervaring.
En als je geen pullups kan, kan je het ook nog gewoon opbouwen he? Ik kon er eerst 1, nu 6/7, gewoon heel veel setjes maken
Maar dat idee van mij, is omslachtig, maar kan wel werken, als "assisted pullup machine".
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostMaar dat idee van mij, is omslachtig, maar kan wel werken, als "assisted pullup machine".
Hier wordt het ook voorgedaan (vanaf 4.15)
How To Do More Chin Ups - YouTube
Comment
-
Originally posted by Tido View PostIk vind hem soms wat te zweverig en langdradig maar hij heeft veel goede vids. Heb me van de week weer geabonneerd.
Imo, te weinig feiten vaak en teveel 'waarschijnlijk zal..' maarja, vind het opzich wel boeiende filmpjes.
Comment
-
Originally posted by Dexie View PostMe reactie was trouwens hierop, dacht dat ik al op de laatste pagina zat XD.
Zal ff die banden voor je zoeken
Banden:
Premium Fitness Tubes - Fitness Seller
Zullen er vast nog meer zijn, maar hier dus alvast een linkje, in NL
Ik heb zelf ook nog wat gevonden op youtube: Cross Fitness Upper Body Exercises : Doing a Band Assist Pull Up Exercise - YouTube
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment