Hallo,
ik ben kvdh ik ben 16 jaar 1 meter 82 en 64 kilo.
ik ben niet heel klein gebouwd heb wel een een redelijk lichaam.
ik sport heel veel, ik zou alleen nog wat groter, breder willen worden.
alleen weet ik niet waar de beginnen met mijn voeding en mijn training.
sorry als dit niet het goeie forum hiervoor is maar ik wist niet waar ik het moest plaatsen.
kan iemand mij misschien vertellen hoe ik moet trainen en hoe ik daarnaast moet eten om breder te worden. Zodra ik een goed plan heb wil ik echt aan de gang gaan in de sportschool.
ik heb eerder in een sportschool gelopen. ik heb eventueel ook dumbells en een halterstang met verstelbare gewichten thuis.
als het erg goed gaat wil ik ook wel eiwitshakes etc nemen maar het leek mij slim om hier nog niet direct mee te beginnen tenzij iemand denk dat dit juist wel zou helpen.
als iemand mij kan helpen hoor ik het graag.
Kvdh
ik ben kvdh ik ben 16 jaar 1 meter 82 en 64 kilo.
ik ben niet heel klein gebouwd heb wel een een redelijk lichaam.
ik sport heel veel, ik zou alleen nog wat groter, breder willen worden.
alleen weet ik niet waar de beginnen met mijn voeding en mijn training.
sorry als dit niet het goeie forum hiervoor is maar ik wist niet waar ik het moest plaatsen.
kan iemand mij misschien vertellen hoe ik moet trainen en hoe ik daarnaast moet eten om breder te worden. Zodra ik een goed plan heb wil ik echt aan de gang gaan in de sportschool.
ik heb eerder in een sportschool gelopen. ik heb eventueel ook dumbells en een halterstang met verstelbare gewichten thuis.
als het erg goed gaat wil ik ook wel eiwitshakes etc nemen maar het leek mij slim om hier nog niet direct mee te beginnen tenzij iemand denk dat dit juist wel zou helpen.
als iemand mij kan helpen hoor ik het graag.
Kvdh
Comment