Training/voeding.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hee ik heb dit schema gemaakt het zal niet perfect zijn graag reacties op welke hoeveelheden ik iets moet veranderen.
    alvast bedankt
    Attached Files

Comment

Originally posted by kvdh View Post
      hee ik heb dit schema gemaakt het zal niet perfect zijn graag reacties op welke hoeveelheden ik iets moet veranderen.
      alvast bedankt
      Ik hoop dat je af en toe ook groenten en fruit eet, want dat is net zo belangrijk als aan je macro's te komen. Aan je schema te zien krijg je teveel vetten binnen. Als je ook nog eens meer kcal eet dan je nodig hebt, ga je dat vet opslaan. Verlaag deze dus het liefst naar 1 gram per kilo lichaamsgewicht, dus 64 gram ongeveer. Je kunt gemakkelijk tonijn op water eten ipv tonijn op olie; dat scheelt al 16 gram. Ook denk ik dat 100 gram brinta en 100 ml melk geen goede verhouding is, maar daar moet je misschien zelf achterkomen. Je kunt niet alles in één keer goed doen, je training en je voeding worden met stapjes beter. Pas je vetten dus aan, verhoog je koolhydraten met de kcal die je van je vetten aftrekt en probeer dit een tijdje uit. Weeg jezelf en kijk goed in de spiegel. Good luck!

Comment

Heel erg bedankt ik ga het aanpassen en dan post ik het hier weer.
        Jaa ik eet elke dag groenten en vlees. Meestal beetje hollands aardappels groente vlees en vaak pasta maar ik denk dat die pasta anders bereid moet worden wil het goed in het schema passen. Daarom ben ik druk bezig met de recepten fora af te zoeken naar goeie avondmaaltijden etc aangezien ik weinig verstand hier van heb en ik normaal gesproken ook niet zelf kook. Maar ik blijf recepten zoeken

zolang ik nog geen kracht training doe doe ik er dan slim aan om als het waren de dagen waarop ik niet sport te cutten ? Zodat mijn bv in iedergeval nog omlaag gaat?

Comment

Originally posted by kvdh View Post
          Heel erg bedankt ik ga het aanpassen en dan post ik het hier weer.
          Jaa ik eet elke dag groenten en vlees. Meestal beetje hollands aardappels groente vlees en vaak pasta maar ik denk dat die pasta anders bereid moet worden wil het goed in het schema passen. Daarom ben ik druk bezig met de recepten fora af te zoeken naar goeie avondmaaltijden etc aangezien ik weinig verstand hier van heb en ik normaal gesproken ook niet zelf kook. Maar ik blijf recepten zoeken

zolang ik nog geen kracht training doe doe ik er dan slim aan om als het waren de dagen waarop ik niet sport te cutten ? Zodat mijn bv in iedergeval nog omlaag gaat?
          Dat kun je doen, maar ik adviseer wel om krachttraining te doen zodat je je spieren behoudt als je gewicht aan het verliezen bent. Je kunt bijv. beginnen met 2 keer per week fullbody en daarnaast een cutschema. Het is maar net wat je doelen zijn.

Comment

Jeetje wat word het weer moeilijk gemaakt, ga gewoon eten en hard trainen dan merk je na een tijd wat je meer nodig hebt.
            Ben je ecto dan heb je mazzel en hoef je alleen maar te eten, eet voldoende eiwitten en beperkt aan kh dan merk je gauw genoeg wat je meer nodig hebt.
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

robbie, toevallig sprak ik vandaag een jongen uit mijn klas over wat hij eet, hij is al denk 5 jaar bezig met training en voeding noemen hem altijd bodybuilder voor gein hij doet geen wedstrijden ofzo. maar ter zake ik vroeg wat hij at en zijn schema en hij vertelde een klein beetje over de drie verschillende soorten lichaams typen.
              hij zij dat hij zelf zo veel kon eten als hij wou en juist moeite had met meer gewicht krijgen omdat hij ecto was en dat hij dus gewoon zo veel mogelijk at en dan wel natuurlijk de goeie dingen.
              hij zij dat hij dacht dat ik ook ecto zou zijn, houd dit veel in als je naar mijn schema zou kijken? ik kan inderdaad zo veel eten als ik wil en ik kom niet echt aan. ik ga zelf ook nog wat verder zoeken over deze lichaams types in ieder geval nu.

Comment

Ecto's, smalle gewrichten en hogere stofwisseling hebben in theorie de bestemogelijkheden, voor hin is maar 1 ding een probleem, en dat is de hoeveelheid eten, eet je 4 keer per dag enje komt niet aan dan eet je 6 keer of wat dan ook, je zal alleen maar spier opbouwen en nauwelijks vet.
                Eet 2 gr eiwit per kg bw en 4-6 gram aan carbs en 1 gr vet per kg bw, naar mate je progressie verhoog je je eiwitten en carbs, ecto's groeien theoretisch het beste, zware blokkige tupes niet, en dan bedoel ik als bber.
                "You are what you eat..."
                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

vvm=54,5
                  bw=64
                  EW:64x2=128x4=512
                  Carb:64x5=320x4=1280
                  Carbs(1):64x6=384x4=1536
                  Vet:61x1=64x9=576
                  totaal=2368
                  totaal(1)=2624

ik heb die carbs berekend met 5 en met 6 gram per kilo bw.
                  ik denk dat 6 meer in de buurt komt aangezien ik dan op 2624 uitkom en mijn behoefte 2600 zou zijn.
                  klopt dit, verder nog tips of verbeterpunten?

Comment

Misschien heb je hier wat aan: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html
                    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Dankje ga hem snel lezen, zal er vast wat aan hebben bedankt

Comment

Tip: train niet om breed te worden.
                        maar train om jezelf goed te voelen de resultaten komen later.
                        want het komt niet aanwaaien.

Comment

Zeker niet tuurlijk train ik om uiteindelijk groter te worden maar ik vind het zelf ook leuk om te traine en me zelf kapot te traine om het randje op te zoeken enzo alleen ben ik dan wel weer zo dat ik graag win en in dit geval is winnen als ik me doel bereik dus ik ga zeker wel proberen te winnen.

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                            Ecto's, smalle gewrichten en hogere stofwisseling hebben in theorie de bestemogelijkheden, voor hin is maar 1 ding een probleem, en dat is de hoeveelheid eten, eet je 4 keer per dag enje komt niet aan dan eet je 6 keer of wat dan ook, je zal alleen maar spier opbouwen en nauwelijks vet.
                            Eet 2 gr eiwit per kg bw en 4-6 gram aan carbs en 1 gr vet per kg bw, naar mate je progressie verhoog je je eiwitten en carbs, ecto's groeien theoretisch het beste, zware blokkige tupes niet, en dan bedoel ik als bber.
                            ik had dit uitgerekend alleen ben nu bezig met mijn voedings schema maar mijn vraag is zijn deze hoeveelheden voor onderhoudsniveau of voor bulken? alvast bedankt

Comment

zie denk zelf de oplossing al 2600 is mijn onderhouds niveau dus word dan 2624 dus onderhouds niveau.
                              aangezien ik wil bulken welke voudings stoffen moet ik dan meer eten in dit geval ?

Comment

Eiwitten: 2,5 gram per kg lichaamsgewicht
                                vetten: 1 gram per kg lichaamsgewicht
                                rest: carbs

Als je bulkt eet je meestal dus een stuk meer carbs omdat het aantal eiwitten en vetten gelijk blijft.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X