borstgroei, tips?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Haha whaha in begin wilde ik nog wel met je meegaan, maar spierpijn gainzzzzzz??

Ts probeer eens echt goed op de oefening uitvoering te letten, misschien wat minder gewicht.
    Zit dat weer goed, film het eens en post het hier, ga je weer wat verhogen.
    Je kan natuurlijk ook andere oefeningen gebruiken, inclin/decline dumbells etc.
    Fb is ook ern optie, niks mis mee en al heb je dat nooit gedaan al helemaal even proberen, wellicht is het perfect voor je.

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
      Foto's?

Want wie zegt dat je zelfbeeld niet meespeelt? Als al jouw focus op je borst ligt, dan lijkt je borst nooit te groeien. Ook niet als die supergoed groeit.
      De rest groeit wel? Want als niets groeit dan moet je eens naar je voeding kijken. En hoe zit het met je triceps? Gaan die harder dan je borst? Want dan moet je eens naar je uitvoering kijken

Altijd weer die vrouwen die meteen om foto's vragen, zo irritant, alsof we een stuk vlees zijn, stop daar nou gewoon eens mee.
      (En ja ook al die pm's om foto's)

Comment

Originally posted by Whahaha View Post
        Mee eens!! O ja Sander als jij geen spierpijn krijgt weet ik niet wat jij in de gym doet. Maar iedereen hier streeft naar spierpijn!
        Spierpijn betekent alleen dat je spieren hebt belast, meer dan dat ze gewend zijn .
        De afvalstoffen veroorzaken de spierpijn.
        Dus niet de groei.
        Indien je optimaal bent getraind, zal je nog nauwelijks of geen spierpijn meer hebben.
        voor spier groei heb je super compensatie nodig en om dit te krijgen moet je je spieren meer belasten dan ze eigenlijk kunnen hebben
        spierpijn betekent vooral, dat je spieren nog onvoldoende zijn getraint, of wel, het kan nog beter.

Je kan ook je spieren helemaal verkeerd belasten waardoor je spierpijn krijgt.
        je kan ook spierpijn krijgen door melkzuur en daar hoef je dan echt niet van te groeien.

Spierpijn betekend dus niet automatisch spiergroei!
        installing muscles....please wait

Comment

Amen.

Comment

Originally posted by joosthaha View Post
            @quibus dus maar 2 oefeningen doen?? @arturiano ik doe nu 4 sets 10 reps en dan zo hoog mogelijk dus mischien zou ik 8 reps moeten doen?
            Ja, maar 2 oefeningen. Je kunt ook progressie maken met slechts 1 oefening. Stel persoon A doet 5 borstoefeningen en zijn uitvoering is belabberd, terwijl zijn eeneiige tweelingbroer 1 borstoefening doet met een goede uitvoering. Wie van de 2 maakt dan de beste progressie denk je?

Originally posted by Whahaha View Post
            Mee eens!! O ja Sander als jij geen spierpijn krijgt weet ik niet wat jij in de gym doet. Maar iedereen hier streeft naar spierpijn!
            Volgens mij moet je die post waarop jij reageert nog eens een keer lezen.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Probeer de eerste oefening eens 5X5. Doe er bijv. 5 kilo bij bij je volgende training. Dit voelt waarschijnlijk licht aan en vanaf dat punt verhoog je elke week met 2,5 kilo in totaal.

Als je niet meer groeit, dan is je spier aangepast voor de belasting die jij je spier steeds geeft (oefening, gewicht, reps en rust tussen sets). Je zult dan iets moeten veranderen om je spieren een nieuwe stimulans te geven.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                Amen.
                geen applaus
                installing muscles....please wait

Comment

Originally posted by quibus View Post
                  Altijd weer die vrouwen die meteen om foto's vragen, zo irritant, alsof we een stuk vlees zijn, stop daar nou gewoon eens mee.
                  (En ja ook al die pm's om foto's)
                  Ik mag dat
                  Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

mijn borst is ook kut, maar ze blijkt nu wel te groeien door incline press / db flat bench . thats it !
                    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Had voorheen ook last van een slome borstgroei t.o.v. de rest. Sinds ik het schema van Falstyr gebruik, merk ik al behoorlijke vorderingen. Ook overigens bij men rug, benen, schouders, buik.. alles eigenlijk.

Comment

iedereen schreeuwt erop los en patriciaa zegt eigenlijk de juiste...geduld

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X