Onderbuik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja het is een harde wereld als je gespierd wilt worden, je kan wel blijven posten maar luister gewoon naar wat iedereen tegen je zegt. Iedereen probeert je te helpen en dan zeg je: ja maar dit en ja maar dat.

Comment

Originally posted by Twenties View Post
      Shredded word je niet in een maand met jou lichaam, heb geduld en als je het echt wilt ga ervoor.
      Ga je inlezen over voeding en training, ga een jaar goed trainen met een goed schema, zorg dat je 200 cal boven je onderhoud eet en aan je macro's komt, slaap 8 uur per nacht en hou je progressie qua kracht bij, na een jaar maak je een voedings schema om te cutten en ik beloof je dat je ontzettende progressie hebt gemaakt.
      Bedankt dat je ff alle info die de mensen hier geven aanpast en hem nog een keer verteld.
      Not with the lights on baby, i'm bulking.

Comment

Als je het gevoel hebt dat je medisch iets mankeert dan moet je naar de dokter. Als het in je koppie zit omdat je pindakaas niet zo lekker vindt....niet zeuren en dooreten. Daarbij heeft iedereen wel eens een dag dat ie wat minder eet. Verder hard trainen (niet alleen je buik) en dan kijken we volgend jaar weer een keertje naar een foto. Nu lijkt het wel of er licht door je lijfje valt....
        Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

Originally posted by Twenties View Post
          Shredded word je niet in een maand met jou lichaam, heb geduld en als je het echt wilt ga ervoor.
          Ga je inlezen over voeding en training, ga een jaar goed trainen met een goed schema, zorg dat je 200 cal boven je onderhoud eet en aan je macro's komt, slaap 8 uur per nacht en hou je progressie qua kracht bij, na een jaar maak je een voedings schema om te cutten en ik beloof je dat je ontzettende progressie hebt gemaakt.
          200 cal boven onderhoud is niet erg veel
          Ernstig noh!

Comment

Wat bedoel je met: nu lijkt het wel of er licht door je lijfje valt?

en ja pindakaas eet ik ook gewoon ook al heb ik er geen zin is,, maar ik voel me gewoon niet goed bij het eten deze paar weken ,, het is gewoon ik krijg zo snel buikpijn dan zit mijn maag helemaal vol ook al heb ik maar 2 broodjes en 2 eieren gegeten dit is echt nog maar 1 week gaande,, Maar ik ben aan het bulken( alleen niet dit week beetje ziek denk ik) en volgend jaar beginnen met cutten, zoals jullie het zeggen

Comment

pff doe maar een slotje hierop joh, worden alleen maar dingen herhaald en OP raakt in de war.
              "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Originally posted by Nocerino View Post
                pff doe maar een slotje hierop joh, worden alleen maar dingen herhaald en OP raakt in de war.
                Ja dat is wel het beste.
                Hard work Pays off!

Comment

Originally posted by Whahaha View Post
                  Ja dat is wel het beste.
                  kuch posthunt kuch

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...