Hebben jullie ooit aan intermittent Fasting gedaan?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hebben jullie ooit aan intermittent Fasting gedaan?

Zoja wat zijn je ervaringen met IF?

Wel eens een weekje geprobeerd in cutfase, puur omdat m'n maaltijden zo klein werden dat er 0 voldoening nog in zat. Vond het wel chill eigenlijk, honger had ik eigenlijk niet echt meer alleen trek op momenten dat ik niks te doen had. De uren die je dan mag eten eet je ook veel door de korte tijd dus vond het prima te doen

Of het meer resultaat geeft durf ik je niet met mijn ervaring te zeggen enige wat ik heb ondervonden is dat het vrij gemakkelijk vol te houden is
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

zeker. Fervente fan.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Zoals hierboven gezegd makkelijk vol te houden, de eerste dagen zijn wel even zwaar maar op een gegeve moment verlies je je 'honger gevoel'. Je bent de uren dat je niet eet lekker fit, maar als je eenmaal gaat eten word je loom as fuck. Werkt lekker voor afvallen, ik kan zelf verder heel goed trainen op een lege maag maar dat hangt af per persoon. Massa behoud je, je kan er zelfs wat op gainen. IF is zeker iets wat je imo wel een maandje geprobeerd moet hebben. Vele waaronder ik hebben er alleen maar goeie dingen over te zeggen
        Broomstick_bodybuilding op insta
        F#CK heavy weights

Comment

Hoe gaan jullie om met jullie "window" want ik krijg echt honger in de avond. Ook al eet ik veel vezels etc. Of is het zo dat je lichaam eraan moet wennen?

Comment

Mijn window is meestal van 11.00 tot 19.00 en dan eet ik twee maaltijden.

Vooral wanneer ik een rustdag heb (en morgens 2/3e van m'n dagtotaal eet) heb ik na mijn 1/3e dagtotaal (lees avondeten) soms nog wat trek. Dit probeer ik in de cut te onderdrukken.

Ik vind IF fijn, maar let op: verwacht geen wonderen er van. Het is vooral het gemak waar ik het voor doe.

Ik ben nog niet veel sneller of veel meer vet verloren door IF toe te passen, ik zou overigens niet graag terug gaan naar 6 maaltijden, veel te veel rompslomp en volgens mij overbodig. (Daar zullen de meningen echter over verschillen).
            2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
            14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
            25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Aantal reacties hier vallen me tegen gezien het broscience gehalte in het Meal frequency****topic. Maar ergens had Ik dat wel verwacht....
              focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
                Aantal reacties hier vallen me tegen gezien het broscience gehalte in het Meal frequency****topic. Maar ergens had Ik dat wel verwacht....

Op welke reactie doel je, Teddek?

Volgens mij staan hierboven slechts ervaringen...
                2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
                14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
                25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X