Zoja wat zijn je ervaringen met IF?
Hebben jullie ooit aan intermittent Fasting gedaan?
Collapse
X
-
Wel eens een weekje geprobeerd in cutfase, puur omdat m'n maaltijden zo klein werden dat er 0 voldoening nog in zat. Vond het wel chill eigenlijk, honger had ik eigenlijk niet echt meer alleen trek op momenten dat ik niks te doen had. De uren die je dan mag eten eet je ook veel door de korte tijd dus vond het prima te doen
Of het meer resultaat geeft durf ik je niet met mijn ervaring te zeggen enige wat ik heb ondervonden is dat het vrij gemakkelijk vol te houden is"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
-
Zoals hierboven gezegd makkelijk vol te houden, de eerste dagen zijn wel even zwaar maar op een gegeve moment verlies je je 'honger gevoel'. Je bent de uren dat je niet eet lekker fit, maar als je eenmaal gaat eten word je loom as fuck. Werkt lekker voor afvallen, ik kan zelf verder heel goed trainen op een lege maag maar dat hangt af per persoon. Massa behoud je, je kan er zelfs wat op gainen. IF is zeker iets wat je imo wel een maandje geprobeerd moet hebben. Vele waaronder ik hebben er alleen maar goeie dingen over te zeggenBroomstick_bodybuilding op insta
F#CK heavy weights
Comment
-
Mijn window is meestal van 11.00 tot 19.00 en dan eet ik twee maaltijden.
Vooral wanneer ik een rustdag heb (en morgens 2/3e van m'n dagtotaal eet) heb ik na mijn 1/3e dagtotaal (lees avondeten) soms nog wat trek. Dit probeer ik in de cut te onderdrukken.
Ik vind IF fijn, maar let op: verwacht geen wonderen er van. Het is vooral het gemak waar ik het voor doe.
Ik ben nog niet veel sneller of veel meer vet verloren door IF toe te passen, ik zou overigens niet graag terug gaan naar 6 maaltijden, veel te veel rompslomp en volgens mij overbodig. (Daar zullen de meningen echter over verschillen).2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
Comment
-
Originally posted by Teddek View PostAantal reacties hier vallen me tegen gezien het broscience gehalte in het Meal frequency****topic. Maar ergens had Ik dat wel verwacht....
Op welke reactie doel je, Teddek?
Volgens mij staan hierboven slechts ervaringen...2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
13 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment