Originally posted by DebbySeba
View Post
nie kunnen afvallen..
Collapse
X
-
tip: smoothies!!!! je kunt daar allerlei gezonde groenten en fruit door elkaar gooien. Snel klaar! kwark, yoghurt of eiwitpoeder erbij. Klaar is gezonde snelle maaltijd.
en zo zijn er nog meer ideeen waarbij je snel klaar bent met eten bereiden toch en gezond kunt eten.
verder ben ik het eens met de heren hierboven. Je moet wel willen he! geen smoesjes verzinnen. Denk in oplossingen en niet in problemenJust do it!!!!
Comment
-
Originally posted by Mariekepiek View Posttip: smoothies!!!! je kunt daar allerlei gezonde groenten en fruit door elkaar gooien. Snel klaar! kwark, yoghurt of eiwitpoeder erbij. Klaar is gezonde snelle maaltijd.
en zo zijn er nog meer ideeen waarbij je snel klaar bent met eten bereiden toch en gezond kunt eten.
verder ben ik het eens met de heren hierboven. Je moet wel willen he! geen smoesjes verzinnen. Denk in oplossingen en niet in problemenRemember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!
Comment
-
Originally posted by Mariekepiek View Posttip: smoothies!!!! je kunt daar allerlei gezonde groenten en fruit door elkaar gooien. Snel klaar! kwark, yoghurt of eiwitpoeder erbij. Klaar is gezonde snelle maaltijd.
verder ben ik het eens met de heren hierboven. Je moet wel willen he! geen smoesjes verzinnen. Denk in oplossingen en niet in problemen
Comment
-
Originally posted by aktito View Posteven gefixt.
Altijd goed !
Mooi dat een topic zoals deze gewoon na 1 reactie gesloten had kunnen worden en straks nog 5 pagina's gaat bevuilen ook :P
WTF : iemand die 80 uur werkt, 2 x per dag eet en alles met ov doet... hoe houd je tijd over om te slapen ?? en dus te groeien ??
er klopt hier iets niet en ik denk dat het niet de 80 uur werken is :P
Comment
-
tja dat krijg je als je op een bodybuilding forum een forum begint met daarin;
voor fitness heb ik geen tijd.
Ik heb 7 dagen in de week gewerkt van 6 uur 's morgens tot 8 uur 's avonds en daarna nog plannen voor de dag erna.
Nog steeds had ik tijd voor te kickboksen en te gaan trainen.
Dus zo een reacties kun je wel verwachten...installing muscles....please wait
Comment
-
Originally posted by Sander1989 View Posttja dat krijg je als je op een bodybuilding forum een forum begint met daarin;
voor fitness heb ik geen tijd.
Ik heb 7 dagen in de week gewerkt van 6 uur 's morgens tot 8 uur 's avonds en daarna nog plannen voor de dag erna.
Nog steeds had ik tijd voor te kickboksen en te gaan trainen.
Dus zo een reacties kun je wel verwachten...
Comment
-
Originally posted by DebbySeba View PostEffe ter info Ik heb gedaan met werken om 19u , en tegen dat ik thuis ben is het 20u30 ongeveer En dan moet ik nog eten .. Of moet ik mijn werk afzeggen voor te gaan fitnissen ?? Kdenk het niet ! Ik vroeg TIPS voor THUIS
Je hebt ook sportscholen wat 24 uur per dag open zijn.
Of je nou thuis wat gaan aankloten of fatsoenlijk trainen in de gym, kost evenveel tijd.
Thuis kan je wel iets van hometrainer kopen of zo. Denk eerst dat je maar eens je voeding op orde moet gaan krijgen. Ga je ook al zeker mee afvallen!
I.i.g. wat de meeste willen zeggen, ben je gemotiveerd genoeg dan zijn er genoeg mogelijkheden ook al heb je weinig tijd...installing muscles....please wait
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
Kanaal: Algemeen
10 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
2 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
12 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
16 uur geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment