nie kunnen afvallen..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by DebbySeba View Post
    wat ik eet op een dag ? Meestal smiddags een belegd broodje , en Meestal S'avonds een voorverpakt maaltyd want ik en vriend doen late uren en hebben gn zin om te koken..
    daarom word je vet
    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Geen zin om te koken. Srs....
      het is natuurlijk ook ontzettend veel moeite om rijst te koken, kip te bakken en een zak groente open te trekken...
      Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

tip: smoothies!!!! je kunt daar allerlei gezonde groenten en fruit door elkaar gooien. Snel klaar! kwark, yoghurt of eiwitpoeder erbij. Klaar is gezonde snelle maaltijd.
        en zo zijn er nog meer ideeen waarbij je snel klaar bent met eten bereiden toch en gezond kunt eten.

verder ben ik het eens met de heren hierboven. Je moet wel willen he! geen smoesjes verzinnen. Denk in oplossingen en niet in problemen
        Just do it!!!!

Comment

Originally posted by Mariekepiek View Post
          tip: smoothies!!!! je kunt daar allerlei gezonde groenten en fruit door elkaar gooien. Snel klaar! kwark, yoghurt of eiwitpoeder erbij. Klaar is gezonde snelle maaltijd.
          en zo zijn er nog meer ideeen waarbij je snel klaar bent met eten bereiden toch en gezond kunt eten.

verder ben ik het eens met de heren hierboven. Je moet wel willen he! geen smoesjes verzinnen. Denk in oplossingen en niet in problemen
          Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Van Sonja Bakker vraag naar bodybuild advies, naar levenscoaching..

gotta luv this forum
            Ssssmoking

Comment

Originally posted by Mariekepiek View Post

Dankje voor de tip !

Comment

Om eerlijk te zijn , ja ik kreeg thuis elke dag frieten ..

terug naar de frieten dan als die goed waren voor maatje 38..

en ow ja.. troll terug in je hol

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                  terug naar de frieten dan als die goed waren voor maatje 38..

en ow ja.. dikke troll terug in je hol
                  even gefixt.

Comment

Originally posted by aktito View Post
                    even gefixt.

Altijd goed !

Mooi dat een topic zoals deze gewoon na 1 reactie gesloten had kunnen worden en straks nog 5 pagina's gaat bevuilen ook :P

WTF : iemand die 80 uur werkt, 2 x per dag eet en alles met ov doet... hoe houd je tijd over om te slapen ?? en dus te groeien ??

er klopt hier iets niet en ik denk dat het niet de 80 uur werken is :P

Comment

Gewoon een aanstelligere dikzak zonder discipline die denkt dat alles komt aanwaaien, denk dat je 'r beter zoiets kunt aansmeren.

Comment

Originally posted by aktito View Post
                        Gewoon een aanstelligere dikzak zonder discipline die denkt dat alles komt aanwaaien, denk dat je 'r beter zoiets kunt aansmeren.

Moet je wel 6 seconden hebben

Comment

Niemand die weet wat ik heb meegemaakt in mijn jeugd dus allemaal bek toe Ik dacht hier tips te krijgen en krijg alleen maar verwijten naar mijn hoofd ?? Amaaai twas de moeite vr mij hier aan te melden Zulke air mensen

Comment

tja dat krijg je als je op een bodybuilding forum een forum begint met daarin;
                            voor fitness heb ik geen tijd.
                            Ik heb 7 dagen in de week gewerkt van 6 uur 's morgens tot 8 uur 's avonds en daarna nog plannen voor de dag erna.
                            Nog steeds had ik tijd voor te kickboksen en te gaan trainen.
                            Dus zo een reacties kun je wel verwachten...
                            installing muscles....please wait

Comment

Originally posted by Sander1989 View Post
                              tja dat krijg je als je op een bodybuilding forum een forum begint met daarin;
                              voor fitness heb ik geen tijd.
                              Ik heb 7 dagen in de week gewerkt van 6 uur 's morgens tot 8 uur 's avonds en daarna nog plannen voor de dag erna.
                              Nog steeds had ik tijd voor te kickboksen en te gaan trainen.
                              Dus zo een reacties kun je wel verwachten...
                              Effe ter info Ik heb gedaan met werken om 19u , en tegen dat ik thuis ben is het 20u30 ongeveer En dan moet ik nog eten .. Of moet ik mijn werk afzeggen voor te gaan fitnissen ?? Kdenk het niet ! Ik vroeg TIPS voor THUIS

Comment

Effe ter info Ik heb gedaan met werken om 19u , en tegen dat ik thuis ben is het 20u30 ongeveer En dan moet ik nog eten .. Of moet ik mijn werk afzeggen voor te gaan fitnissen ?? Kdenk het niet ! Ik vroeg TIPS voor THUIS
                                Zelfde als mij dus...
                                Je hebt ook sportscholen wat 24 uur per dag open zijn.
                                Of je nou thuis wat gaan aankloten of fatsoenlijk trainen in de gym, kost evenveel tijd.

Thuis kan je wel iets van hometrainer kopen of zo. Denk eerst dat je maar eens je voeding op orde moet gaan krijgen. Ga je ook al zeker mee afvallen!

I.i.g. wat de meeste willen zeggen, ben je gemotiveerd genoeg dan zijn er genoeg mogelijkheden ook al heb je weinig tijd...
                                installing muscles....please wait

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X