"Bodynet" meeting 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by quibus View Post
    Jukte??
    Maar nee man offcourse niet..lijkt me juist tof je irl te ontmoeten irritanter dan hier kun je irl niet zijn
    Maar niet de hele tijd hasjtag yolo roepen
    Lijkt me leuk als je er beny...als ik kan tenminste.
    Je moet lief zijn tegen nocerinio, af en toe een aai op zijn bol geven. Die jongen voelt zich vaak onbegrepen en dat steekt.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

Inferno, als jij nou ook komt, kan je me goed leren bankdrukken. Zal wel een tonnetje kosten maar dan moeten we het huis maar verkopen.

Comment

Originally posted by Gus View Post
        De sportschool ligt nog geen 3 minuten lopen van station zuilen dus ik denk niet dat dat nodig is

@pescatore: Berry de Mey samples/goodies zou inderdaad wel passend zijn
        tenzij eeldesport voorop loopt, dan doe je er minimaal een kwartier over.

klinkt weer goed, zal er waarschijnlijk wel weer bijzijn. was vorige keer ook gezellig

Comment

Originally posted by Protasius View Post
          tenzij eeldesport voorop loopt, dan doe je er minimaal een kwartier over.

klinkt weer goed, zal er waarschijnlijk wel weer bijzijn. was vorige keer ook gezellig
          haha gaan we weer oude koeien uit de sloot halen posseltje? :P
          Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Comment

Originally posted by Protasius View Post
              Een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen
              Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Originally posted by Gus View Post
                Vorige keer had jij je toch verslapen ofzo?
                Nouja, een maat was z'n rijbewijs kwijt s'nachts en ik mocht 2 uur heen 2 uur terug rijden om 'm op te halen
                Had me de dag erop wel verslapen idd maar 't was meer van meh als ik op tijd wakker word ga ik even langs anders volgende x.

p.s. zal wat samples proberen los te weken bij goeie ouwe Berry

Comment

Leuk idee !

Comment

Is mijn werk weekend, zal moeten ruilen.... Ga eens kijken, moet wel eerst de dag zeker zijn!
                    Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by aktito View Post
                      Nouja, een maat was z'n rijbewijs kwijt s'nachts en ik mocht 2 uur heen 2 uur terug rijden om 'm op te halen
                      Had me de dag erop wel verslapen idd maar 't was meer van meh als ik op tijd wakker word ga ik even langs anders volgende x.

p.s. zal wat samples proberen los te weken bij goeie ouwe Berry
                      Gewoon tegen Berry zeggen dat je een soort Jean-Claude van Damme bent, maar dan groter. Oh en dat je goeie genen hebt maar dat je daar ook niks aan kan doen. Daarnaast ff aangeven dat je voldoende niveau hebt om zijn produkten te gebruiken.

Zo moet het goedkomen.
                      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                        Gewoon tegen Berry zeggen dat je een soort Jean-Claude van Damme bent, maar dan groter. Oh en dat je goeie genen hebt maar dat je daar ook niks aan kan doen. Daarnaast ff aangeven dat je voldoende niveau hebt om zijn produkten te gebruiken.

Zo moet het goedkomen.
                        Ik ben meer een Vin Diesel, heb wel goede genen though dus dat zal wel helpen
                        Zal ik zeggen dat ik Robbie ken? Misschien werkt dat.
                        Ik denk dat ik wel goed genoeg ben voor z'n standaard supplementenlijn, maar voor z'n extreme ProElite supplementen zal ik nog wel wat kilo's massa nodig hebben.

Comment

Originally posted by frankey View Post
                          Is mijn werk weekend, zal moeten ruilen.... Ga eens kijken, moet wel eerst de dag zeker zijn!
                          Kunnen we om deze reden niet de pol bijv. maximaal 2 weken openhouden en dan de datum die dan het meeste stemmen heeft kiezen? Zo kan iedereen ruim van tevoren deze epische meet inplannen met werk etc
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by aktito View Post
                            Ik ben meer een Vin Diesel, heb wel goede genen though dus dat zal wel helpen
                            Zal ik zeggen dat ik Robbie ken? Misschien werkt dat.
                            Ik denk dat ik wel goed genoeg ben voor z'n standaard supplementenlijn, maar voor z'n extreme ProElite supplementen zal ik nog wel wat kilo's massa nodig hebben.
                            Ja is geen kattenpis. Mss heeft Berry een goeie bui en knijpt ie een oogje dicht
                            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Ligt eraan welke dag, zondag zou ik wel willen komen maar eigenlijk geen idee of ik die zondag vrij ben. Nog even kijken dus Lijkt me wel lache, keer wat anders als hier thuis trainen
                              "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                                Ja is geen kattenpis. Mss heeft Berry een goeie bui en knijpt ie een oogje dicht
                                Waar is eigenlijk heel dat berry de mey gebeuren door ontstaan? Hij is namelijk wel 3e op mr Olympia geworden. Zegt niks over de kwali van zn gerei maar toch
                                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X