Originally posted by quibus
View Post
"Bodynet" meeting 2
Collapse
X
-
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
-
Originally posted by Gus View PostDe sportschool ligt nog geen 3 minuten lopen van station zuilen dus ik denk niet dat dat nodig is
@pescatore: Berry de Mey samples/goodies zou inderdaad wel passend zijn
klinkt weer goed, zal er waarschijnlijk wel weer bijzijn. was vorige keer ook gezellig
Comment
-
Originally posted by Protasius View Posttenzij eeldesport voorop loopt, dan doe je er minimaal een kwartier over.
klinkt weer goed, zal er waarschijnlijk wel weer bijzijn. was vorige keer ook gezelligEinigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Comment
-
Originally posted by Gus View PostVorige keer had jij je toch verslapen ofzo?
Had me de dag erop wel verslapen idd maar 't was meer van meh als ik op tijd wakker word ga ik even langs anders volgende x.
p.s. zal wat samples proberen los te weken bij goeie ouwe Berry
Comment
-
Originally posted by aktito View PostNouja, een maat was z'n rijbewijs kwijt s'nachts en ik mocht 2 uur heen 2 uur terug rijden om 'm op te halen
Had me de dag erop wel verslapen idd maar 't was meer van meh als ik op tijd wakker word ga ik even langs anders volgende x.
p.s. zal wat samples proberen los te weken bij goeie ouwe Berry
Zo moet het goedkomen.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostGewoon tegen Berry zeggen dat je een soort Jean-Claude van Damme bent, maar dan groter. Oh en dat je goeie genen hebt maar dat je daar ook niks aan kan doen. Daarnaast ff aangeven dat je voldoende niveau hebt om zijn produkten te gebruiken.
Zo moet het goedkomen.
Zal ik zeggen dat ik Robbie ken? Misschien werkt dat.
Ik denk dat ik wel goed genoeg ben voor z'n standaard supplementenlijn, maar voor z'n extreme ProElite supplementen zal ik nog wel wat kilo's massa nodig hebben.
Comment
-
Originally posted by frankey View PostIs mijn werk weekend, zal moeten ruilen.... Ga eens kijken, moet wel eerst de dag zeker zijn!BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by aktito View PostIk ben meer een Vin Diesel, heb wel goede genen though dus dat zal wel helpen
Zal ik zeggen dat ik Robbie ken? Misschien werkt dat.
Ik denk dat ik wel goed genoeg ben voor z'n standaard supplementenlijn, maar voor z'n extreme ProElite supplementen zal ik nog wel wat kilo's massa nodig hebben.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Ligt eraan welke dag, zondag zou ik wel willen komen maar eigenlijk geen idee of ik die zondag vrij ben. Nog even kijken dus Lijkt me wel lache, keer wat anders als hier thuis trainen"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostJa is geen kattenpis. Mss heeft Berry een goeie bui en knijpt ie een oogje dichtBP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 minutes ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: