"Bodynet" meeting 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Gus View Post
    Kunnen we om deze reden niet de pol bijv. maximaal 2 weken openhouden en dan de datum die dan het meeste stemmen heeft kiezen? Zo kan iedereen ruim van tevoren deze epische meet inplannen met werk etc
    lijkt me niet dat het 2 week nodig heeft.

Als iedereen even stemt die mee wil lijkt het me dat het dit weekend wel besloten kan zijn.
    Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

haha ik kan beter maar niet komen tussen allemaal zoals jullie kom ik aan met me 58 kg -.-

Comment

Originally posted by arturiano View Post
        haha ik kan beter maar niet komen tussen allemaal zoals jullie kom ik aan met me 58 kg -.-
        Iedereen is welkom. Dus niks houd je tegen (behalve jijzelf)
        Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!

Comment

Haha , dat snap ik alleen trainen gaat nog moeilijk worden dan tussen jullie lijk ik wil kleine baby gewichten te hebben ,, maar iedereen begint laag

En wat zijn jullie van plan te eten dan ?

gewoon restaurant of wok ofzo?

Comment

Haha , dat snap ik alleen trainen gaat nog moeilijk worden dan tussen jullie lijk ik wil kleine baby gewichten te hebben ,, maar iedereen begint laag

Ik ben ook geen beest hoor, niet zo druk om maken het is geen wedstrijd toch?
            Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Gewoon komen man, maakt geen ene fucking ruk uit, sterker nog het kan je motiveren en je kan wat leren.
              Eten word ergens uit eten dan ja, maar is een optie, je kan ook voor het eten weggaan, maar mee eten is wel gezellig.

Oh en a.s zaterdag kan de poll imo wel weg, dan hebben we een vaste datum kunnen mensen zoals Frankey vrijvragen.

Comment

Wordt het geen vechten dan?
                Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                  Wordt het geen vechten dan?
                  Ja, er wordt met poep gegooid.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Niemand van de locals daar leek daar benen te trainen. Ben benieuwd of sommigen daar nog steeds rondlopen op sateprikkers
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                      Niemand van de locals daar leek daar benen te trainen. Ben benieuwd of sommigen daar nog steeds rondlopen op sateprikkers
                      in pantys

weet je dat nog?

Comment

• Jammer van de datum, was al benieuwd naar de eerstvolgende meeting. Op die datum is mijn broer jarig en Utrecht is nogal een stukkie van huis.. Wel 1 van de kleinsten daar, maar kom daar natuurlijk ook om te leren en een beetje voor de gezelligheid dan

Comment

• Originally posted by Eeldesports View Post
                          in pantys

weet je dat nog?
                          Ja die donkere kerel toch? Had een bruut bovenlichaam maar zn armen waren minstens net zo groot als zn benen. Echt een triest gezicht

Comment

• Haha dat zal me wel bijblijven ja , het stereotype mooiboy zag je daar vooral rondlopen.

Comment

• Jammer dat het zo ver weg is, had graag willen komen

Comment

• Originally posted by Milena View Post
                                Jammer dat het zo ver weg is, had graag willen komen
                                Ik kom van Venray en Jobr van Groningen. Vorige keer waren er ook mensen uit Roermond dus zo erg heb jij het nog niet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X