Je heb toch al iets van een fotolog ofzo, waarom doop je dat niet om naar een vragen topic..
Aankomen in vetpercentage zonder gewicht aankomen ( gewoon geintresseerd in antwoord)
Collapse
X
-
Originally posted by arturiano View PostAah ja dat begrijp ik ff beter in volgorde gezegt
Je eet volgens schema maar op 1 dag van de week eet je volgens schema + 2 mc flurys als extra
1e en 2e dag ben je 0.5 kg aangekomen en op de 3e dag laat die weer je huidige gewicht zien
Kan dat zijn gewoon vocht : of kan het ook aankomen in vet en niet in gewicht?
citaat:
Raare shit,,, Had gister cheatmeal,, Mc flury en een ijshoorn, ik dacht ff vrijdag ochtend altijd weegmoment en opeens is die 100 gram lichter me gewicht -.-
einde citaat..
Man weeg je n ons minder? Zeker iets om je druk om te maken....
Gaat nergens over.
Comment
-
Jappie normaal heb ik 1 kleine cheat meal per week, alleen deze maand veel verjaardagen gehad enzo en was het niet 1 cheatmeal per week maar bijna wel 1 cheatdag natuurlijk niet te overdrevig alleen was het niet klein
Maar in deze 3 weken ben ik juist afgevallen ipv aangekomen door cheats
Comment
-
High five, heb ik ook vaker!
Hoogstwaarschijnlijk heb je momenteel minder vocht in je lichaam
100 gram is overigens niets, bij mij verschilt het 500gr - 1kg1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg
Comment
-
Ow haha , ja dat vond ik best raar normaal gezegt volgende dag 1 kg zwaarder nu 100 gram lichter haha
Maar het was niet puur een cheatmeal het paste in m'n macros
kwam qua vetten teweinig uit maar qua koolhydraten 40 teveel dus ja niet al te slecht
Comment
-
Ik eet zo goed als zoutloos, en moet altijd met t vliegtuig naar m werk omdat ik meestal naar Okpo in zuid Korea moet. Ik mag net zoals anderen geen voedsel meenemen in het vliegtuig, dus ben aangewezen op de voeding van hun. Helaas zit in het vliegtuigvoedsel zoveel zouten en andere shit dat ik na aankomt daar ongeveer 3 kg zwaarder ben dan bij mn vertrek. Maar troost je, ook dat ben ik na +- anderhalve dag weer kwijt.
Comment
-
Originally posted by arturiano View Postja dat begrijp ik knulletje alleen vond het interessant kijk je bent dat na een anderhalve dag alweer kwijt maar kan het ook zijn dat je dan aangekomen bent qua vetpercentage maar niet qua gewicht
knulletje bedoelt dat je onmogelijk zo snel vet kunt aankomen, en je gewicht hetzelfde zou blijven.
Daar dat zou betekenen dat je op hetzelfde moment vocht of spiermassa ingeleverd zou hebben.
De snelheid van het laten we zeggen op en neer gaan van de massa duid op alleen vocht.
Comment
-
Aha oke heel erg bedankt dit is wat ik wou weten, want heb meestal eens in de week een cheatmeal en dacht ff uittesten of ik er sneller op gain maar zotezien blijf ik ook hetzelfde gewicht zonder vp% aantekomen dus, eens in de week is bij mij geen probleem
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
4 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment