Aankomen in vetpercentage zonder gewicht aankomen ( gewoon geintresseerd in antwoord)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je heb toch al iets van een fotolog ofzo, waarom doop je dat niet om naar een vragen topic..
    Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Jo zal het voortaan daar posten sorry !!! ( als ik bij de meeting aanwezig ben mogen jullie me uitschelden

Comment

Nee hoor uitschelden zullen we niet doen rustig maar. Denk dat het wel goed voor je zal zijn om aanwezig te zijn. Het zal je obsessieve beeld van voeding en aankomen misschien kunnen veranderen door te praten met anderen.
        Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Ik hoop het maar zal er alles aan doen om er bij te kunnen zijn

Comment

Raare shit,,, Had gister cheatmeal,, Mc flury en een ijshoorn, ik dacht ff vrijdag ochtend altijd weegmoment en opeens is die 100 gram lichter me gewicht -.-

Comment

jij hebt wel vaak 'cheatmeals'

Comment

Originally posted by arturiano View Post
                Aah ja dat begrijp ik ff beter in volgorde gezegt
                Je eet volgens schema maar op 1 dag van de week eet je volgens schema + 2 mc flurys als extra

1e en 2e dag ben je 0.5 kg aangekomen en op de 3e dag laat die weer je huidige gewicht zien

Kan dat zijn gewoon vocht : of kan het ook aankomen in vet en niet in gewicht?
                Is vocht.. Vet kan onmogelijk zo snel zijn.

citaat:
                Raare shit,,, Had gister cheatmeal,, Mc flury en een ijshoorn, ik dacht ff vrijdag ochtend altijd weegmoment en opeens is die 100 gram lichter me gewicht -.-
                einde citaat..

Man weeg je n ons minder? Zeker iets om je druk om te maken....
                Gaat nergens over.

Comment

Nee haha ik maak me er niet druk over alleen vind het raar, had gister cheatmeal en vandaag op weegschala ne laat 100 gram minder zien-.-

Comment

Jappie normaal heb ik 1 kleine cheat meal per week, alleen deze maand veel verjaardagen gehad enzo en was het niet 1 cheatmeal per week maar bijna wel 1 cheatdag natuurlijk niet te overdrevig alleen was het niet klein

Maar in deze 3 weken ben ik juist afgevallen ipv aangekomen door cheats

Comment

High five, heb ik ook vaker!
                      Hoogstwaarschijnlijk heb je momenteel minder vocht in je lichaam

100 gram is overigens niets, bij mij verschilt het 500gr - 1kg
                      1.68 -- 66-67KG -- 15-16% BF
                      Personal Records: Deadlift 5x160 / 1x175kg -- Full Squat: 3x90kg -- Benchpress: 5x90kg / 1x100kg -- Military Press 3x60kg

Comment

Ow haha , ja dat vond ik best raar normaal gezegt volgende dag 1 kg zwaarder nu 100 gram lichter haha
                        Maar het was niet puur een cheatmeal het paste in m'n macros
                        kwam qua vetten teweinig uit maar qua koolhydraten 40 teveel dus ja niet al te slecht

Comment

Ik eet zo goed als zoutloos, en moet altijd met t vliegtuig naar m werk omdat ik meestal naar Okpo in zuid Korea moet. Ik mag net zoals anderen geen voedsel meenemen in het vliegtuig, dus ben aangewezen op de voeding van hun. Helaas zit in het vliegtuigvoedsel zoveel zouten en andere shit dat ik na aankomt daar ongeveer 3 kg zwaarder ben dan bij mn vertrek. Maar troost je, ook dat ben ik na +- anderhalve dag weer kwijt.

Comment

ja dat begrijp ik knulletje alleen vond het interessant kijk je bent dat na een anderhalve dag alweer kwijt maar kan het ook zijn dat je dan aangekomen bent qua vetpercentage maar niet qua gewicht

Comment

Originally posted by arturiano View Post
                              ja dat begrijp ik knulletje alleen vond het interessant kijk je bent dat na een anderhalve dag alweer kwijt maar kan het ook zijn dat je dan aangekomen bent qua vetpercentage maar niet qua gewicht
                              Nope, wat je nu zegt is bijna onmogelijk.
                              knulletje bedoelt dat je onmogelijk zo snel vet kunt aankomen, en je gewicht hetzelfde zou blijven.
                              Daar dat zou betekenen dat je op hetzelfde moment vocht of spiermassa ingeleverd zou hebben.
                              De snelheid van het laten we zeggen op en neer gaan van de massa duid op alleen vocht.

Comment

Aha oke heel erg bedankt dit is wat ik wou weten, want heb meestal eens in de week een cheatmeal en dacht ff uittesten of ik er sneller op gain maar zotezien blijf ik ook hetzelfde gewicht zonder vp% aantekomen dus, eens in de week is bij mij geen probleem

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X