vetpercentage in de winter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dankjewel Quibus, nu weet ik ook de oorzaak van toen, Maar ben gelukkig nu wel goed opweg.

Comment

Originally posted by aktito View Post
      Onder de 20% blijven en schuiven maar KFC Winter Buckets
      lol 20..je kan ook overdrijven man, met 20 heb je toch al een klein onderkinnetje haha

Comment

Originally posted by quibus View Post
        lol 20..je kan ook overdrijven man, met 20 heb je toch al een klein onderkinnetje haha
        Nee man, dan heb je gewoon een pensje geen onderkin. Maar goed 20 is wel wat over de top ja maar denk ook niet dat t srs was
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
          Nee man, dan heb je gewoon een pensje geen onderkin. Maar goed 20 is wel wat over de top ja maar denk ook niet dat t srs was
          Nah maar 15-17% vind ik echt prima.

Comment

jah 15 max is wel ok voor mij dan, hoewel ik voor ik weer begonnen was wel over de 20 zat...en das kut

Comment

Ik doe 't in cycles , zodra ik tegen de 14% ga zitten tijdens een bulk is het weer tijd om te cutten. Ongeacht het seizoen
              Broomstick_bodybuilding op insta
              F#CK heavy weights

Comment

Gewoon de winterbulk aanhouden Tot mei/juni ofzo en dan een paar maand cutten om vervolgens weer de bulk in te zetten. Ik vind de progressie die je dat jaar hebt gemaakt (na de cut) een goede motivatie om weer te starten met bulken om zo nog groter te worden. Na de cut kun je zien hoe je bent en hoe grote vorderingen je gemaakt hebt.

Comment

Ik denk dat het onzin is dat je vet percentage wat te maken heeft met hoe warm of koud je het hebt ik denk dat het aan je fysieke gesteldheid ligt en je weerstand
                  als je kijkt naar die iceman die heeft niet overdreven veel vet ofzo maar zwemt wel lekker door het ijswater heen

Comment

ja maar dat zijn ook wel uiterste, die mensen zijn daar aan gewend geraakt en leven altijd zo, dus een voorbeeld is het wel, maar of het echt een goed voorbeeld is weet ik niet zo heel zeker.
                    You don't quit when you're tired.
                    You quit when you're done.

Comment

Ik kijk sowieso al niet naar getallen als het om vp en gewicht enzo gaat. De spiegel zegt veel meer. Maargoed dat was niet de vraag, ik ben over het algemeen wel wat steviger in de winter maar das meer omdat ik dan wat heftiger bulk.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X