Homegym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik vind zo een multistation maar niks . ik denk dat je zoiets 10 x gaat gebruiken en het dan dienst gaat doen als een kledingsrek ofzo .
    You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

Ik zet hem in mn homegym. Ik train daar met 5 man. In mn hele leven heb ik pas een keer overgeslagen. Hij zal dus sowieso wel gebruikt worden. Zijn er volgens jullie nog andere nadelen van zon multistation?
      Last edited by Arend-jan; 04-01-2014, 12:40.
      181 cm 85 kg 14%
      Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

Vind het n knap ding, waarbij de garantie voldoende zegt.
        Toch zou ik hem in de shop even uitproberen, daar er zoveel katrollen op zitten heb je kans dat het gewicht wat je oplegt tegenvalt. Ik zeg hierbij niet dat het bij deze zo is, vandaar dat ik hem even zou testen..
        Bij sommige apparaten kun je sommige katrollen overslaan om zo meer gevoels gewicht te verkrijgen.

Je hebt apparaten waarbij je 100kg opgooit maar het in gevoel door de katrollen maar 20kg is.

Maar het materiaal is goed en de prijs deugd.

Comment

Ja Knulletje dat leek mij dus ook en dat uitproberen ga ik zeker doen. Nadeel is dat de legpress maar tot 180 kg gaat. Dat wordt dan maar heel hard voorvermoeien al zijn mijn benen echt slap.
          181 cm 85 kg 14%
          Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X