Natuurlijke maximum qua spiermassa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by quibus View Post
    Onee ik zou niet reageren.........
    Whahahah

https://www.youtube.com/watch?v=vsF0K3Ou1v0
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Eeuhh ik heb ook 17-18% zie ik er nu ook full of shit uit
      Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Nee,want jij zit niet full of shit en profileert je niet als de alles wetende guru,waarbij alles werkt!

Plus jij hebt 2 dochters
        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• eeeh 3 en 1 zoon, enne nee ik weet shit van dit alles maar probeer wel zoveel mogelijk uit wat evt. voor mij zou kunnen werken maar zal niet gaan verkondigen dat dat de shit is om te doen.
          Goed gejat is het halve werk!

Comment

• En dat is de enige juiste manier!
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

• Straks jagen jullie Bynanix ook nog naar muscleboard, pestkoppen!
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rainman View Post
                Straks jagen jullie Bynanix ook nog naar muscleboard, pestkoppen!
                Zou een mooi team zijn hoor

https://www.youtube.com/watch?v=44bdIzxWm6I
                Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• effe ne shakie make WHAHAHAHA

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                    Heb jij het over de balzak?

Het heeft ook te maken met lichaamsverhoudingen. Iemand van 1,78m die van nature breed gebouwd is zal sneller spiermassa kweken, en daardoor gespierder ogen dan iemand van dezelfde lengte die de lichaamsbouw heeft van aan marathonrenner en net zo hard traint in de sportschool.
                    Zeker waar inferno maar over het algemeen komt een wat korter persoon iets makkelijker op een hoog droog gewicht dan een langer ( vaak ook tenger of ectoo zoals sommigen het noemen ) persoon

Comment

• Originally posted by Hooligan View Post
                      Zeker waar inferno maar over het algemeen komt een wat korter persoon iets makkelijker op een hoog droog gewicht dan een langer ( vaak ook tenger of ectoo zoals sommigen het noemen ) persoon

mwa ik ben het hier niet helemaal mee eens. het heeft wel met je bouw enzo te maken dat is wel zo maar lengte moet niet veel uitmaken kwa KG spiermassa het is meer wat ook al was aangegeven dat je breder oogt als je kleiner bent.
                      Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
                      musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

• Originally posted by Hooligan View Post
                        maar over het algemeen komt een wat korter persoon iets makkelijker op een hoog droog gewicht dan een langer ( vaak ook tenger of ectoo zoals sommigen het noemen ) persoon
                        Leg uit??
                        As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000
                        Geloof niets, Probeer alles!1 Tessalonicenzen 5:21
                        Rust zach Tijl, we zullen je missen :'(

Comment

• Originally posted by Dynamix View Post
                          Het is mij eens gelukt in 2 maaltijden . Waarschijnlijk zelfs eens in 1 maaltijd tijdens onbeperkt sushi oid na een vast van 16-18 uur. Maar idd, niet helemaal clean.

Sushi noem ik niet echt clean zoals ik clean zie bro. Witte rijst mag je niet vergelijken met zilverliesrijst of wat dan ook zeker niet qua vulling voor de maag en hoe makkelijk je het wegeet.

Wat betreft dat kleinere mannetjes zien er snel gespierder uit. Heeft natuurlijk weer met verhoudingen te maken.

Feit blijft wel dat er ook genoeg gasten zijn die omdat zij langer zijn een hoger start gewicht hebben dan de "ecto's" van 1.70. Tuurlijk zijn er uitzonderingen van gasten die 1.90m zijn en 60kg wegen, maar er zijn er ook die beginnen op 80kg bij 1.90m net als lui die op 60kg beginnen bij 1.70m. Tuurlijk zegt dit weer niks over de verhoudingen, maar ik moet de spiermassa ergens in uit drukken

En als je er echt zo meezit is er nog maar een oplossing om ook groter te gaan ogen zoals de onder de 1.70-1.80m crew.

http://www.youtube.com/watch?v=7bmB4RhsYgQ
                          Last edited by Iron Mind; 27-03-2014, 19:52.
                          "Straight outta gym"

Comment

• Denk ook dat mensen, zich sterk vergissen in ''gewicht''. Ken zoveel mensen, die andere heel zwaar schatten. terwijl ze eigenlijk relatief licht zijn. Gaat er gewoon uit om hoe je eruit ziet. En niet zozeer om die extra kg's.

Als je echt vastloopt en tegen je maximum aanloopt, dan zal je hoe dan ook een beslissing moeten maken.

1. je gaat roids gebruiken om verder te komen, niets mis mee.
                            2. Je gaat proberen eromheen te werken en kijken of je toch nog verder kan komen. Dit zal langer duren, dan nummer 1.

En omdat men het gewoon doet voor andere, zullen ze dus altijd bijna voor nummer 1 kiezen. Waar nogmaals, niks mis mee is.

Comment

• (Om aan te sluiten bij tweede puntje van talal)
                              Bijna niemand heeft ook de kennis/zin om echt te gaan periodiseren in volume/intensiteit en aangezien dat op een bepaald punt echt de laatste manier is om progress te maken is er maar een enkeling die überhaupt zijn 'max' benaderd.
                              Geloof hier zelf wel in Vandaar ook dat ik 5-daagse splits etc vaak afraad voor nieuwkomers hier.
                              Gevolg zal dan vaak indd kuren zijn ten einde frustratie
                              Last edited by akito; 27-03-2014, 20:17.

Comment

• Gewicht wordt enorm onderschat. Niet zo gek > heel het internet is gebaseerd op een leugen. Bedoel, het gros liegt over zijn/haar stats, dat beïnvloed je beeld ook.

Foto's worden denk ik net zo goed onderschat. Simeon Panda wordt vaak als 'niet te groot' geformuleerd, maar ik vraag me echt af of die mening hetzelfde is als ze tegenover hem staan. Een imposant fysiek wat mooi in verhouding is, lijkt op een foto gewoon wat 'normaler' dan in het echt. Je mist een goed referentiekader

Originally posted by Iron Mind View Post
                                Sushi noem ik niet echt clean zoals ik clean zie bro.
                                Tussen basmati en zilvervlies zit niet zoveel verschil, en van basmati kan je prima sushi maken
                                Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X