Optimale partitionering (timing/kwaliteit etc) wordt pas essentieel als je in de lagere bodyfat ranges zit. Daar boven is het zeker niet nodig, maar in geringe mate wel beter voor honger etc.
Natuurlijke maximum qua spiermassa
Collapse
X
-
In de praktijk zal het waarschijnlijk weinig uitmaken, maar mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar meer dan 3 maaltijden per dag.
Voor mijn (honger-) gevoel voelt dat beter, en 'gevoel'is nu eenmaal een belangrijk aspect bij deze sport.DIVIDE ET IMPERA
Comment
-
Originally posted by lambi View PostWat voor de meeste haalbaar in gewicht is je lengte in cm -100 bij 6% BF ; dus bvb 178cm -100 = 78 kg bij 6% BF !Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
Comment
-
-
Originally posted by NickP View PostNee, hoe kleiner je bent hoe groter het lijkt.
Het heeft ook te maken met lichaamsverhoudingen. Iemand van 1,78m die van nature breed gebouwd is zal sneller spiermassa kweken, en daardoor gespierder ogen dan iemand van dezelfde lengte die de lichaamsbouw heeft van aan marathonrenner en net zo hard traint in de sportschool.I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by Iron Mind View PostOm nog maar te zwijgen over het feit dat het simpelweg niet haalbaar is om bijv. 5k kcal clean weg te eten in 3 maaltijden...
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostHeb jij het over de balzak?
Het heeft ook te maken met lichaamsverhoudingen. Iemand van 1,78m die van nature breed gebouwd is zal sneller spiermassa kweken, en daardoor gespierder ogen dan iemand van dezelfde lengte die de lichaamsbouw heeft van aan marathonrenner en net zo hard traint in de sportschool.
Heb je gelijk in inderdaad, maar ik vind het te makkelijk om te zeggen: jij bent klein dus kweek je makkelijker spieren.
Comment
-
5k kcal is een mf'er althans voor mij was 5.5k kcal tijden ud2 gewoon wel aanpoten. Er zit ergens een sweetspot tot waar je door kunt vreten maar er is een punt waar je gewoon geen zin meer hebt maar dan staat de volgende maaltijd alweer klaar . Lukt wel maar op een gegeven moment ben je wel aan het eten om het eten. Lijkt me niet prettig dat maand in maand uit te doen maar gelukkig zijn er donuts en bagelsBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostMaar bij jou lukt dan ook alles en werkt alles perfect.
Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Ik vond zijn antwoorden al vrij vaak full of shit zitten en nu blijkt dat hij er ook nog full of shit uitziet.
Die gast is gewoon een parodie op zichzelf!
Leroy kattebak was ook een aap,maar die had tenminste nog een fysiek.Last edited by Mvos; 26-03-2014, 14:51.Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...8 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-