Wat doet creatine ethyl ester?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Genjuro View Post
    Of je bedoelt lipofieler, of ik mis iets...

Maar de ester molt.
    Hydrofober, lipofieler, 1 pot nat in biochemie. Ander verhaal bij de overige chemie gebieden door het e.e.a. aan uitzonderingen.
    Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Cee doet exact hetzelfde als gewone creatine monohydraat. Voor meer geld.

Laadfase is achterhaald in die zin dat het niet nodig is, hoewel het wel de maximale vulling versnelt. Dus ook daarin is geen onderscheid tussen beide.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
        Cee doet exact hetzelfde als gewone creatine monohydraat. Voor meer geld.

Laadfase is achterhaald in die zin dat het niet nodig is, hoewel het wel de maximale vulling versnelt. Dus ook daarin is geen onderscheid tussen beide.
        Waarom zou het volgens jou achterhaald en niet nodig zijn, als het wel de maximale vulling versnelt?
        Persoonlijk heb ik ook weinig met een laadfase en denk ik dat het nauwelijks meetbare verschillen en voordelen oplevert, maar de tegenstelling in jouw reactie valt op.

En ja, het kost geen drol en kan geen kwaad dus gewoon doen.
        Maar daar gaat het niet om.
        Er zijn onderzoeken die aantonen dat een laadfase vulling versnelt, maar geen onderzoeken die aantonen hoeveel het scherm en oplevert.
        Last edited by rain; 11-05-2014, 18:41.
        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik geloof niet dat ik enorm ambigu ben in mijn reactie? Ik zeg dat het achterhaald is in de zin van noodzaak zoals voorheen de vigerende opvatting was, alleen niet op het punt dat het wel de vulling versnelt.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Tot een paar maanden terug werd er zowel hier als op DBB beweerd door praktisch iedereen dat een laadfase absolute onzin was, totdat spuitelf11 aka GetXXL hierop reageerde dat het wel degelijk nut heeft.
            Met een linkje naar een onderzoek hierover.
            In dat onderzoek stond dat de maximale vulling eerder bereikt werd met een laadfase, maar niet hoeveel(in procenten of tijd) dit nou exact scheelde.

Daarom was ik benieuwd naar jou ideeën daarover, want volgens mij is een laadfase nooit noodzakelijk geacht voor een goed resultaat, maar werd het altijd geadviseerd om de maximale vulling te versnellen toch?
            Last edited by rain; 11-05-2014, 19:15.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Ik geloof niet dat de laadfase verschil gaat maken in resultaten. Je moet het perspectief behouden dat je resultaat afhangt van training en voeding voor 95%, en de laatste vijf procent van supplementen. Op zijn best. Dat resultaat daarvan, en het verschil met laadfase zou, als ik echt bizar gul reken, 5% zijn.
              De facto heb je dan 0,05*0,05=0,0025= 0,25% verschil in totaal op je resultaten. Dus is het boeiend? Ik denk het niet.

Overigens is het laadfase verhaal al oud met de nuance dat het wel sneller vulde. Destijds geplaatst door 3XL. En langer terug dan enkele maanden.

sigpic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X