borstspieren verschil links recht.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Rojo View Post
    ja deze heb ik zelf genomen door de telefoon neer te zetten. en niet zelf vast te houden
    Er is wel sprake van enige asymmetrie, maar je staat niet helemaal recht voor de spiegel.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

ja ik ga gewoon wat meer letten op het goed uitvoeren van de dumbel bench press kijken of het dan wat beter bij trekt.

Comment

Schouders staan idd niet helemaal recht vandaar dat inferno denkt dat je idd niet helemaal recht voor de spiegel staat. Heb zelf ook last van dat 1 borst een andere vorm heeft maar dit hebben zoveel mensen. Hoe meer massa hoe minder het opvalt heb ik begrepen is vaak iets waarmee je moet leren leven. Tenzij de goude tip nog gaat komen neem ik die graag even mee haha
        Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

nee hoezo krijg je hier ook ongelijke borstspieren van haha

Comment

ja van de winter ga ik weer flink massa pakken, nu ben ik aan het cutten dus veel massa zal ik nu niet pakken

Comment

Je ziet wel wat verschil, maar voor jezelf valt het altijd meer op.
              Dat trekt straks wel aardig bij na je cut.
              Ik ben toch wel benieuwd naar een complete foto, want 8 % is echt laag hoor.
              Niet dat het niet kan, maar veel mensen onderschatten het en zitten een stukkie hoger .
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Je moet eeldesports even vragen, die weet wel hoe je dat weg poetst, weet niet meer hoe dat zat

Comment

Originally posted by Dexie View Post
                  Je moet eeldesports even vragen, die weet wel hoe je dat weg poetst, weet niet meer hoe dat zat

Comment

Ik heb zelf pectus, bijna rechtgetraind na een lange tijd... Gewoon door blijven trainen
                    One Love, One Game, One Desire.
                    BP: 2x 110kg, SQ: 1x 130kg, DL: 5x 130kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X